Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukutaan exiä!

Vierailija
14.05.2015 |

Olen huomannut että täällä kyllä käsketään jättää se sika mutta aiheeseen ei saa sitten enää palata, kun vähän haukkuisi vielä, että kyllä se olikin iso sika, onneksi jätin. Sitten taas kaikki alkavatkin puolustella röhkiväistä. Mistäköhän se johtuu?

Sovitaan, että tässä ketjussa saa haukkua exää täydeltä laidalta, olkoon tämä oikein purkautumisketju.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:41"]Taasko tänne foorumiin josta ei kuulema löydy yhtään miesvihaa edes tutkijoidenkaan toimesta laitetaan pystyyn miesvihaketju.

Miesvihasta täysin vapaa vauvafoorumi näyttää taas kyntensä.
[/quote]
Missä kohtaa aloituksessa puhuttiin miehistä? Nyt haukutaan eksiä, sukupuolesta ei ollut mitään mainintaa.

Vierailija
22/30 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:41"]Taasko tänne foorumiin josta ei kuulema löydy yhtään miesvihaa edes tutkijoidenkaan toimesta laitetaan pystyyn miesvihaketju.

[/quote]

Oon aina luullu, että ex voi olla nainen tai mies, mutta ei vissiin... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:41"]

Taasko tänne foorumiin josta ei kuulema löydy yhtään miesvihaa edes tutkijoidenkaan toimesta laitetaan pystyyn miesvihaketju.

[/quote]

Kyllä saa sanoa jos on aihetta, niistä ei tykätä jotka perhettään huonosti kohtelee.

Vierailija
24/30 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:37"] En hauku. Se oli ihana tyyppi. Ei vain sovittu toisillemme. Lapsellista haukkua exiä. -N20 [/quote] No tuskin olit hänen kanssan 20 vuotta, että et ehkä tullut tuntemaan kunnolla. [/quote] Niin? Eli eksää saa haukkua, jos sen on tuntenut pitkään? Kummallinen sääntö. Etpä maininnut sitä aloitustekstissä. -N20

[/quote]

Sitä paitsi mies muotoutuu lopullisekseen vasta päälle 30-vuotiaana. ap
[/quote]
No se oli vuoden vajaa siitä, niin eiköhän se ollu ihan tarpeeksi aikuinen. -N20

Vierailija
25/30 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas.

Vierailija
26/30 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma exäni oli vainoharhainen, tautinen hullu. Minulla ei ole hänestä mitään hyvää sanottavaa, emme ole tekemisissä, enkä ikinä edes halua kuulla siitä paskiaisesta mitään.

Vierailija
27/30 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeinen, kaksinaismoralistinen, takertuva ja manipuloiva loinen. Oli niin "anarkisti" ettei voinut mennä töihin, tai hakea toimeentulotukea "koska ne haluu et työnhaku on voimassa ja systeemi on syvältä". Oli helpompi muuttaa mun kämppään, syödä mun ruuat ja vaatia mua toimimaan kuljettajana. Tupakat ja kaljatkin sille olis pitänyt ostaa.
Ei kestänyt kauaa se suhde.

Vierailija
28/30 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:41"]

Taasko tänne foorumiin josta ei kuulema löydy yhtään miesvihaa edes tutkijoidenkaan toimesta laitetaan pystyyn miesvihaketju.

[/quote]

Kyllä saa sanoa jos on aihetta, niistä ei tykätä jotka perhettään huonosti kohtelee.

[/quote]

Onko se miesvihaa, jos kirjoittaa miehestä, joka hakkasi ja pahoinpiteli perhettään?

Voin kertoa että vihasin myös hänen naispuolista asianajajaansa, joka puolusti väkivaltaisen juopon tekemisiä. Tekopyhä ämmä, joka esitti hyväntekijää yhessä tunnetussa järjestössä, ja näin ollen oli ihan sopimattomassa asemassa kiusaamaan lastani.

Vierailija
29/30 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:41"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:37"] En hauku. Se oli ihana tyyppi. Ei vain sovittu toisillemme. Lapsellista haukkua exiä. -N20 [/quote] No tuskin olit hänen kanssan 20 vuotta, että et ehkä tullut tuntemaan kunnolla. [/quote] Niin? Eli eksää saa haukkua, jos sen on tuntenut pitkään? Kummallinen sääntö. Etpä maininnut sitä aloitustekstissä. -N20 [/quote] Sitä paitsi mies muotoutuu lopullisekseen vasta päälle 30-vuotiaana. ap [/quote] No se oli vuoden vajaa siitä, niin eiköhän se ollu ihan tarpeeksi aikuinen. -N20

[/quote]

Mutta voihan myös olla vastaamatta ketjuun, johon ei ole otsikkoon liittyvää asiaa.

Vierailija
30/30 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen, tunteeton (on viimeksi nähnyt yhteisen lapsemme vuosia sitten), kysyy ainoastaan joskus kännissä mitä minulle kuuluu (lapsi ei kiinnosta), alkon liikakäyttäjä, itserakas, narsisti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi