Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Psykologi ja valtava itsekorostuksen tarve

Vierailija
14.05.2015 |

Oletteko törmänneet kyseisen ammattikunnan ihmisiin, joilla jatkuva tarve (somessa) korostaa itseään ja omaa erinomaisuuttaan? Kyllähän tuokin olisi varmasti diagnosoitavissa. Eikö ihminen itse ymmärrä, kun ei ne kaikki 500 kaveria jaksa laulaa ylistyslauluja ja ihailla toisen valtavaa ansioituneisuutta ja muuta diipadaapaa päivästä toiseen. Ja kateuskortti kannattaa nyt unohtaa ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika idiootti, jos kuvittelet psykologien olevan "yli-inhimillisiä" olentoja vailla mitään omia tunne-elämän lukkoja tai hallitsevia ongelmia persoonallisuudessa.

Jos puhutaan tuosta ammattialasta vasta psykoterapeuttien voidaan katsoa olevan edes jotenkin OK, koska ovat joutuneet itse käymään terapian läpi koulutuksensa aikana.

Vierailija
2/6 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla idiootti. Ärsyyntynyt idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut yhden psykologin, jolla ei ole lainkaan psykologista silmää omia ongelmia kohtaan. Ei pysty parisuhteessa ilmenevissä ristiriidoissa lainkaan näkemään tilannetta asian ulkopuolelta, vaan on hyvin takertunut siihen omaan fiilikseensä ja tunteeseen siitä, että häntä on kohdeltu väärin, vaikka asia olisi päinvastoin. Ammatti ei siis tässä tapauksessa ainakaan vaikuta ihmiseen itseensä. Tämä siis ei ole itsekorostamisen tarvetta mielestäni, vaan ennemminkin sen puutetta, ettei pysty kohdentamaan oppejaan myös itseensä.

Vierailija
4/6 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutarin lapsilla ei tunnetusti ole kenkiä

Vierailija
5/6 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meillä AP:n kanssa yhteinen fbkaveri :)

Vierailija
6/6 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologit on todella epätietoisia omista henkisistä ongelmistaan. Tämä on totta. Jotku taas koittaa larpata tervettä mikä on vielä huvittavampaa.