Minulla on sellainen omituibnen juttu liittyen exään että tulepas tänne lukemaan
Aloitetaan siitä, että _olen_ yli siitä, en ole itkenyt exäpaskan perään puoleen vuoteen ja tiedän kyllä, olenko yli vai en. Olen.
Mutta olin exäni eka tyttöystävä ja meillä oli yksi mahtava reissu. Tosiaan vain yksi, koska emme ehtineet seurustella sen pidempään. Nämä asiat ovat sellaisia että en pääse yli niiden ajattelusta. Olin todella ylpeä ollessani aikuisen iässä olevan henkilön ensimmäinen tyttöystävä. Enkä puhu mistään 20-vuotiaasta naperosta.
Ja se reissu oli täydellinen. Vaikka olin aika paljon pahalla päällä exäni takia niin se reissu on sellainen jota ikävöin ikuisesti. Olin sillä momentilla niin onnellinen ja tunsin, että vihdoin löysin pysyvän suhteen. Kaikki alkoi muutenkin nopeasti. Oli mahtavaa huomata olevansa niin haluttu.
Miten ihmeessä voisin jo vihdoin lakata romantisoimasta muistojani yhden täydellisen matkan perusteella? Miten saisin taottua kaaliini, että ne hyvät hetket olivat vain hetkiä mutta se ihminen osasi olla myös tosi vittumainen ja ilkeä?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:57"]Luin yhden lauseen tekstistäsi ja vannon että sain siitä hyvästä aivoverenkierron häiriön.
[/quote]
Kokeile itse mobiilia niin yllätyt ;-)
"Tulepas tänne lukemaan" :D nauroin niin että oli pakko tulla
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:06"]"Tulepas tänne lukemaan" :D nauroin niin että oli pakko tulla
[/quote]
XD
kopioin joitakin lauseitasi:
exäpaskan
olin aika paljon pahalla päällä exäni takia
reissu on sellainen jota ikävöin ikuisesti
Oli mahtavaa huomata olevansa niin haluttu
emme ehtineet seurustella sen pidempään
ihminen osasi olla myös tosi vittumainen ja ilkeä
Noista poiminnosita päättelen, että olitte molemmat matkasta huumantuuneet ja seksi oli suhteen lyhyyden vuoksi fantastista. Muiden kommenttiesi perusteella päättelen, että ei teistä olisi onnellista pariskunta ikinä tullut. Hyvä matkakohde, hyvälomafiilis ja vielä hyvät seksihalut tekevät kusipäänkin kanssa matkustamisesta mukavaa.
Minun on vain niin "mahdotonta" päästä yli siitä, että olin eka mutten vika. Haluaisin olla joskus jonkun suuri rakkaus XD
Tosin exän tuntien en ihmettelisi, vaikka hän ei seurustelisikaan enää. Hän on vähän sellainen erakkoluonne...
Minua myös ärsyttää ajatus siitä, että exäni olisi jonkun toisen kanssa. Häh??? Ja minä todellakin olen yli ja ympäri mennen tullen ja olen pannut toista miestä eromme jälkeen eikä tuntunut edes pahalta. Niin että joku näissä muisteloissa saa nyt minut jumittamaan pahemman kerran. Romantisoin muisteloja liikaa! Järki sanoo NOU NOU mutta sydän sanoo: I want to be the Very One & Only!<3 Marry me??? *__* nimenomaan englanniksi sanottuna, vaikka olemme molemmat suomalaisia :O
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:14"]kopioin joitakin lauseitasi:
exäpaskan
Noista poiminnosita päättelen, että olitte molemmat matkasta huumantuuneet ja seksi oli suhteen lyhyyden vuoksi fantastista. Muiden kommenttiesi perusteella päättelen, että ei teistä olisi onnellista pariskunta ikinä tullut. Hyvä matkakohde, hyvälomafiilis ja vielä hyvät seksihalut tekevät kusipäänkin kanssa matkustamisesta mukavaa.
[/quote]
Se on totta. Aivoni ovatkin jumiutuneet siihen hyvään reissuun ja onnelliseen fiilikseen ja skipanneet sen faktan, et se oli vain pieni momentti eikä kerro ihmisestä mitään.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:14"]kopioin joitakin lauseitasi:
exäpaskan
[/quote]
Se on totta. Aivoni ovatkin jumiutuneet siihen hyvään reissuun ja onnelliseen fiilikseen ja skipanneet sen faktan, et se oli vain pieni momentti eikä kerro ihmisestä mitään.
[/quote]
Tosin seksi ei ollut fantastista reissussakaan XD exä on sellainen jonka kanssa paneminen ei mene niin kuin oppikirjoissa vaan on vähän sähläystä ja neuvomista. ei hän neitsyt ollut, muttei mikään petokaan XD
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:12"]Minkä ikänen ex?
[/quote]
En uskalla kertoa tarkkaa ikää mutta annetaan ikähaarukka! Eli yli 29 mutta alle 35 !
Ihan hirveä teksti, raskaasti kirjoitettu. Tulee mieleen savuinen kerrostaloyksiö pöytä täynnä tyhjiä ja täysiä olut ja viinapulloja. Siinä ääressä istuu melko rupsahtanut "Sirpa" joka puhuu sammaltaen tämän tarinan juoppokaverilleen.
Et ole tainnut päästä yli exäpaskastasi ;)
Mies oli myös sinulle eka?
Etkä sinä ole yli exästä tietyssä mielessä, kun vieläkin vatvot. Se loppuu sitten, kun olet yli.
Luin yhden lauseen tekstistäsi ja vannon että sain siitä hyvästä aivoverenkierron häiriön.