isänmaan puolesta/homeland
Voisiko joku spoilata? Onko se Brody terroristi vai ei? Olen nyt katsonut kuusi jaksoa ja hirveetä pakkopullaa se on, samoja juttuja pyöritellään ja jahdataan jotain mitä ei ikinä saada kiinni. Puuduttava sarja.
Kommentit (16)
Kertokaa nyt joku. En jaksa kattoa enää, paraneeko tämä tästä ollenkaan?
Todella typerä ja huono sarja, alkuperäinen Hatufim-sarja aivan eri luokkaa.
Mä katsoin kaksi tuotantokautta, enempää en pystynyt!
Selviikö niissä kahdessa tuotantokaudessa onko brody terroristi vai ei? Jos ei niin voin lopettaa samantien ja lopettaa aikani tuhlaamisen.
Miksi katsot, jos tuntuu niin puuduttavalta? Oikein hyvä sarja on. Ja jos haluat spoilereita, googleta. Kai sä englantia sen verran osaat?
Selvis et oli mut ei kuitenkaan ollut!
Miten voi olla noin kamalaa spoilata? Ihankuin omistanne antaisitte, tsiisus mitä rautakankiperseitä palsta täynnä :D
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:05"]
Miten voi olla noin kamalaa spoilata? Ihankuin omistanne antaisitte, tsiisus mitä rautakankiperseitä palsta täynnä :D
[/quote]
Oletko sä heikkolahjainen, kun et osaa itse etsiä niitä spoilereita?
No terohan se oli lopulta sitten.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:05"]
[/quote]
Oletko sä heikkolahjainen, kun et osaa itse etsiä niitä spoilereita?
[/quote]
kyllä toi vaatii jo aikamoista kehitysvammaa että jankkaa ei oota täällä ties kuinka monen viedtin verran kun olisi vaan voinut heti sanoa että oli tai ei :D oot kyllä vajakki
5. kausi alkaa mtv3.lta sunnuntaina 20.3.2016 kello 23.45. Aika myöhäinen esitysaika, eikä sarjan alkamista ole ilmeisesti mainostettu yhtään. http://www.telkku.com/ohjelmat/isanmaan-puolesta/3652/mtv3/1322074
ei oo! mut lopussa se hirtetään jossain irakissa
Vierailija kirjoitti:
5. kausi alkaa mtv3.lta sunnuntaina 20.3.2016 kello 23.45. Aika myöhäinen esitysaika, eikä sarjan alkamista ole ilmeisesti mainostettu yhtään. http://www.telkku.com/ohjelmat/isanmaan-puolesta/3652/mtv3/1322074
Samaa ihmettelin itsekin. MTV:n nykyinen ohjelmapolitiikka on kyllä aivan älytöntä. Samoja suomalaisia sarjoja mainostetaan ja esitetään ja uusitaan loputtomasti. Ulkomaisten sarjojen esitykset lopetetaan usein kesken kauden. Itse olin niin pettynyt, kun huomasin missanneeni Suits eli Pukumiehet sarjan 5. kauden alun ja sarjan esitysaika oli eilenkin klo 00.30!
Siis on se sen yhden terroristin kaveri ja USA oli tehnyt salatun tappo-operaation sen kaverin lapsen kouluun ja siksi symppasi sitä kaveriaan
no eikä oo puuduttava. piruuttani en kerro, joudut itse katsomaan tai googlettamaan ;)