Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei voisi kaupat ym olla auki ?

Vierailija
14.05.2015 |

Paras kauppapäivä ja puljua kiinni! 

Tässä yksi ihan miksi suomen talous jumittaa. Menisin mielellään kahville mutta minnes menet. 

Tuplaliksat pois, puljua auki ja kauppa käy kuin siimaan! 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:33"]

Meinaan kaikki kaupat, kahvilat ja ruokakaupat. Jumbo sentäs toiminut fiksusti. Oon itse töissä ma-pe koulussa, kiva olis viettää vapaa viikollakin. 

Myyjät saavat vapaansa ihan tessin mukaisesti, oli se viikolla tai viikonloppuna, turha ruikuttaa tai sitten vaihtaa alaa. 

[/quote]

miksi opettajat ruikuttavat ja ovat tylyjä jos heille soittaa keskellä yötä???  Hehän rakastavat opettamista ja kaikkea siihen liittyvää

[/quote]

en ole ope, vaan turhake toimistossa :)

Vierailija
2/9 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan kaikki kaupat, kahvilat ja ruokakaupat. Jumbo sentäs toiminut fiksusti. Oon itse töissä ma-pe koulussa, kiva olis viettää vapaa viikollakin. 

Myyjät saavat vapaansa ihan tessin mukaisesti, oli se viikolla tai viikonloppuna, turha ruikuttaa tai sitten vaihtaa alaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:33"]

[/quote]

miksi opettajat ruikuttavat ja ovat tylyjä jos heille soittaa keskellä yötä???  Hehän rakastavat opettamista ja kaikkea siihen liittyvää

Vierailija
4/9 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun nää on tarpeen, koska aina ennen kiinnioloa, ihmiset hamstraa hullunlailla. Kaikkea turhaakin

Vierailija
5/9 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et ole töissä?

Vierailija
6/9 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on.

Vierailija
7/9 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne, just kävin jumbossa

Vierailija
8/9 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos kaupat olisi auki niin kyllä sinäkin olisit töissä. Luuletko että myyjät ei kaipaa pyhiä?

Vierailija
9/9 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne auki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän