Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaistoaan kannattaisi aina kuunnella

Vierailija
14.05.2015 |

Mikähän siinä on, että oma vaisto sanoo monista ihmissuhteista jo aika alkumetreillä kuinka siinä tulee käymään? Useimmiten sitä luottaa siihen ja asiat menevät hyvin mutta joskus sen äänen vaientaa tai sitä ei uskalla kuunnella ja kuinkas kävikään..

Tapasin itse noin vuosi sitten miehen, joka oli kaikin puolin "liian hyvää ollakseen totta". Ihan tavallisen näköinen, mutta kaikki muuten ihan parasta A-luokkaa. Mies vaikutti alusta asti siltä, että jumaloi minua ja hakee vaikka kun taivaalta, jos pyydän.

Jarruttelin kuitenkin itse koko ajan, vaikka olin häneen ihan lääpällään. Ajattelin, että tässä käy sillä tavalla, että mulle jää luu jakajan käteen. Nyt kun meille tuli puheeksi, että pitäisikö suhteessa ottaa jotain isompia askeleita, meni miehellä totaalisesti pupu pöksyyn ja hän alkoi perääntyä.

Tajusin heti, että olen hänelle loppujen lopuksi pelkkää seksiä. Seksuaalisesti sovimme täydellisesti yhteen, eikä meno lakanoiden välissä ole tästä maailmasta.

Mitä tapahtui? Vaistoni tiesi oikein, mutta miksi en kuunnellut sitä ja annoin itseni retkahtaa täysin, vaikka en sitä ole miehelle missään vaiheessa näyttänytkään.

Ahdistavaa, että aikuisenakin pitää vielä leikkiä näitä typeriä teinien leikkejä... Tilanne on nyt se, että mies haluaa että seksi jatkuu mutta "mietitään" asioita tahoillamme.. Juu, mietitään vaan, mutta ilman sitä seksiä kiitos.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:09"]Syy miksi en jatka pelkkää seksiä on se, etten osaa sen leikin sääntöjä. Mä olen rakastunut ja mies ei, kaikki tietää miten siinä käy.

Ihmettelen vaan millaisen vaivan mies näki saadakseen mut sänkyyn. Huh. Ap
[/quote]

Mistä tiedät ettei mies olisi rakastunut?

Vierailija
22/25 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, ettei oikein tiedä mitä rakkaus tarkoittaa... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:16"]Mies sanoi, ettei oikein tiedä mitä rakkaus tarkoittaa... Ap
[/quote]

Mua suorastaan oksettaa tää kaikki hevonpaska, mitä miehet suoltaa siinä vaiheessa, kun ovat ensin ketun häntä kainalossa antaneet ymmärtää suhteen olevan jotakin syvempää, vaikka todellisuudessa ovatkin vaan halunneet seksiä. Ja sitten tilanteesta pitäisi luikerrella jotenkin ulos vaikuttamatta kusipäältä.

Vierailija
24/25 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:16"]Mies sanoi, ettei oikein tiedä mitä rakkaus tarkoittaa... Ap [/quote] Mua suorastaan oksettaa tää kaikki hevonpaska, mitä miehet suoltaa siinä vaiheessa, kun ovat ensin ketun häntä kainalossa antaneet ymmärtää suhteen olevan jotakin syvempää, vaikka todellisuudessa ovatkin vaan halunneet seksiä. Ja sitten tilanteesta pitäisi luikerrella jotenkin ulos vaikuttamatta kusipäältä.

[/quote]

Parhaintahan on, että miehet kuvittelevat naisten uskovan ne asiat. Eipä sillä, kyllä mä itsekin teeskentelin täysin ap:n vastaavassa tilanteessa uskovani miehen 'ei tää vaan toimi' -selitykset. Jotenkin helpompaa teeskennellä uskovansa kun lähteä syyllistämään toista, itsellä on muutenkin jo valmiiksi paska olo. Ei niitä tunteita kellekään voi pakottaa ja hyvinhän sen ymmärtää. Joskus vaan kaipaisi sitä, että joku olisi alusta lähtien rehellinen.

Vierailija
25/25 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:16"]Mies sanoi, ettei oikein tiedä mitä rakkaus tarkoittaa... Ap [/quote] Mua suorastaan oksettaa tää kaikki hevonpaska, mitä miehet suoltaa siinä vaiheessa, kun ovat ensin ketun häntä kainalossa antaneet ymmärtää suhteen olevan jotakin syvempää, vaikka todellisuudessa ovatkin vaan halunneet seksiä. Ja sitten tilanteesta pitäisi luikerrella jotenkin ulos vaikuttamatta kusipäältä.

[/quote]

Parhaintahan on, että miehet kuvittelevat naisten uskovan ne asiat. Eipä sillä, kyllä mä itsekin teeskentelin täysin ap:n vastaavassa tilanteessa uskovani miehen 'ei tää vaan toimi' -selitykset. Jotenkin helpompaa teeskennellä uskovansa kun lähteä syyllistämään toista, itsellä on muutenkin jo valmiiksi paska olo. Ei niitä tunteita kellekään voi pakottaa ja hyvinhän sen ymmärtää. Joskus vaan kaipaisi sitä, että joku olisi alusta lähtien rehellinen.
[/quote]

Mä taas olen oppinut, että mulle on tärkeää näissä tilanteissa ilmaista miehelle, etten ole tyhmä, vaan tajuan kyllä hänen läpinäkyvän yrityksensä säilyttää kasvonsa. Olen sanonut esim. että "tuota et kyllä usko itsekään!" tms. Jää kaivelemaan, jos mies jää siihen uskoon, se dorka muija uskoi kaikki höpöhöpöjutut mitä selitin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme