Vaistoaan kannattaisi aina kuunnella
Mikähän siinä on, että oma vaisto sanoo monista ihmissuhteista jo aika alkumetreillä kuinka siinä tulee käymään? Useimmiten sitä luottaa siihen ja asiat menevät hyvin mutta joskus sen äänen vaientaa tai sitä ei uskalla kuunnella ja kuinkas kävikään..
Tapasin itse noin vuosi sitten miehen, joka oli kaikin puolin "liian hyvää ollakseen totta". Ihan tavallisen näköinen, mutta kaikki muuten ihan parasta A-luokkaa. Mies vaikutti alusta asti siltä, että jumaloi minua ja hakee vaikka kun taivaalta, jos pyydän.
Jarruttelin kuitenkin itse koko ajan, vaikka olin häneen ihan lääpällään. Ajattelin, että tässä käy sillä tavalla, että mulle jää luu jakajan käteen. Nyt kun meille tuli puheeksi, että pitäisikö suhteessa ottaa jotain isompia askeleita, meni miehellä totaalisesti pupu pöksyyn ja hän alkoi perääntyä.
Tajusin heti, että olen hänelle loppujen lopuksi pelkkää seksiä. Seksuaalisesti sovimme täydellisesti yhteen, eikä meno lakanoiden välissä ole tästä maailmasta.
Mitä tapahtui? Vaistoni tiesi oikein, mutta miksi en kuunnellut sitä ja annoin itseni retkahtaa täysin, vaikka en sitä ole miehelle missään vaiheessa näyttänytkään.
Ahdistavaa, että aikuisenakin pitää vielä leikkiä näitä typeriä teinien leikkejä... Tilanne on nyt se, että mies haluaa että seksi jatkuu mutta "mietitään" asioita tahoillamme.. Juu, mietitään vaan, mutta ilman sitä seksiä kiitos.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:09"]Syy miksi en jatka pelkkää seksiä on se, etten osaa sen leikin sääntöjä. Mä olen rakastunut ja mies ei, kaikki tietää miten siinä käy.
Ihmettelen vaan millaisen vaivan mies näki saadakseen mut sänkyyn. Huh. Ap
[/quote]
Jää sitten siihen. Luu jää käteen.
Toisaalta voi se mies välittää aidosti, ei vain ole konkreettisesti niin pitkällä, että osaisi ottaa askelta. Paras lopettaa nyt seksi, mutta tapailla muuten treffinomaisesti. Antaa miehen sopeutua ja miettiä, mitä haluaa. Älä suutu tai mökötä, mutta älä myöskään käyttäydy rakastuneemmin kuin mies. Älä ole yhteydessä vaan anna hänen olla.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:21"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:16"]Mies sanoi, ettei oikein tiedä mitä rakkaus tarkoittaa... Ap [/quote] Mua suorastaan oksettaa tää kaikki hevonpaska, mitä miehet suoltaa siinä vaiheessa, kun ovat ensin ketun häntä kainalossa antaneet ymmärtää suhteen olevan jotakin syvempää, vaikka todellisuudessa ovatkin vaan halunneet seksiä. Ja sitten tilanteesta pitäisi luikerrella jotenkin ulos vaikuttamatta kusipäältä. [/quote] Parhaintahan on, että miehet kuvittelevat naisten uskovan ne asiat. Eipä sillä, kyllä mä itsekin teeskentelin täysin ap:n vastaavassa tilanteessa uskovani miehen 'ei tää vaan toimi' -selitykset. Jotenkin helpompaa teeskennellä uskovansa kun lähteä syyllistämään toista, itsellä on muutenkin jo valmiiksi paska olo. Ei niitä tunteita kellekään voi pakottaa ja hyvinhän sen ymmärtää. Joskus vaan kaipaisi sitä, että joku olisi alusta lähtien rehellinen. [/quote] Mä taas olen oppinut, että mulle on tärkeää näissä tilanteissa ilmaista miehelle, etten ole tyhmä, vaan tajuan kyllä hänen läpinäkyvän yrityksensä säilyttää kasvonsa. Olen sanonut esim. että "tuota et kyllä usko itsekään!" tms. Jää kaivelemaan, jos mies jää siihen uskoon, se dorka muija uskoi kaikki höpöhöpöjutut mitä selitin.
[/quote]
Niin no, et olekaan tossu kuten minä olen ollut...
Mitä ne miettimäsi isommat askeleet suhteen osalta oli?
Yhteenmuutosta oli puhetta. Huom, hän oli puhunut siitä viime syksystä asti ja minä olin se jarruttelija. ap
Eikö kukaan mies osaisi selittää mitä tapahtui? Ap
Pitää saada turpaan MONTA kertaa ja aidosti ja oikeasti kyllästyä siihen paskaan. sen jälkeen ei tule retkahdettua helposti. ennen saatoin itkeä herkästi, kun taas tuli takkiin, mutta nykyään jakelen itsekin pakkeja ilolla ja jutun (alun) mentyä vituiksi totean että näinhän käy aina, so fucking what.
Se tässä niin vaikeaa onkin, kun mies on kaikin puolin loistava tyyppi paitsi nyt tämä uusin käänne. En tajua en.
Miksikään kynnysmatoksi en kyllä rupea, siitä on riittävästi kokemusta jo ja siksi jarrutinkin
Ap
Mies vaikutti alusta asti siltä, ettei ole tunteet vahvasti pelissä mukana (siksi yhteenmuuttoa ei koskaan tullut), vaikkei siltä suoranaisesti päällisin puolin vaikuttanut. Seksiä saadakseen kuka tahansa mies jaksaa esittää palvovaa (ainakin sanallisesti), ikävä vaan ihmisten välinen kommunikointikin on miltei kokonaan ei-verbaalista... Sun vaisto tiesi vaan sen miten asiat oli jo ihan alusta lähtien.
Kiitos 7. Näinhän se on. Se pitää vaan saada kuulla joltakin ulkopuoliselta. Ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:00"]
Kiitos 7. Näinhän se on. Se pitää vaan saada kuulla joltakin ulkopuoliselta. Ap
[/quote]
Mun mielestä tärkeintä on, että tiedostat sen että vaistoon kannattaa luottaa. Itsellä ongelmana on se, että mun vaisto ei näytä osoittavan oikeita asioita ja siksi teen jatkuvasti virheitä ihmissuhteissa kun ei ole mitään suurempaa 'kompassia'.
Miksi et jatkaisi kuten tähänkin saakka?
Se mua ihmetyttää, että miten mä en kuunnellut vaistoani? Vaikka mä sisimmässäni tiesin miten asiat, miten mä rupesin tähän touhuun silti? No, pakko ajatella silleen, että sain elämäni parasta seksiä
Rakkaus valitettavasti tekee sokeaksi, eli kuuntele vaistoasi ennen kuin rakastut.
nimim. Kokemusta on
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:05"]Se mua ihmetyttää, että miten mä en kuunnellut vaistoani? Vaikka mä sisimmässäni tiesin miten asiat, miten mä rupesin tähän touhuun silti? No, pakko ajatella silleen, että sain elämäni parasta seksiä
[/quote]
Tarviiko muuta?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:35"]
Mikähän siinä on, että oma vaisto sanoo monista ihmissuhteista jo aika alkumetreillä kuinka siinä tulee käymään? Useimmiten sitä luottaa siihen ja asiat menevät hyvin mutta joskus sen äänen vaientaa tai sitä ei uskalla kuunnella ja kuinkas kävikään.. Tapasin itse noin vuosi sitten miehen, joka oli kaikin puolin "liian hyvää ollakseen totta". Ihan tavallisen näköinen, mutta kaikki muuten ihan parasta A-luokkaa. Mies vaikutti alusta asti siltä, että jumaloi minua ja hakee vaikka kun taivaalta, jos pyydän. Jarruttelin kuitenkin itse koko ajan, vaikka olin häneen ihan lääpällään. Ajattelin, että tässä käy sillä tavalla, että mulle jää luu jakajan käteen. Nyt kun meille tuli puheeksi, että pitäisikö suhteessa ottaa jotain isompia askeleita, meni miehellä totaalisesti pupu pöksyyn ja hän alkoi perääntyä. Tajusin heti, että olen hänelle loppujen lopuksi pelkkää seksiä. Seksuaalisesti sovimme täydellisesti yhteen, eikä meno lakanoiden välissä ole tästä maailmasta. Mitä tapahtui? Vaistoni tiesi oikein, mutta miksi en kuunnellut sitä ja annoin itseni retkahtaa täysin, vaikka en sitä ole miehelle missään vaiheessa näyttänytkään. Ahdistavaa, että aikuisenakin pitää vielä leikkiä näitä typeriä teinien leikkejä... Tilanne on nyt se, että mies haluaa että seksi jatkuu mutta "mietitään" asioita tahoillamme.. Juu, mietitään vaan, mutta ilman sitä seksiä kiitos.
[/quote]
Niinpä.
Syy miksi en jatka pelkkää seksiä on se, etten osaa sen leikin sääntöjä. Mä olen rakastunut ja mies ei, kaikki tietää miten siinä käy.
Ihmettelen vaan millaisen vaivan mies näki saadakseen mut sänkyyn. Huh. Ap
Ap. Se on nyt sitä mitä on. Vielä kamalampaa mielestäni olisi että mies olisi ikuisesti kädestä pitelijä ja sinä odottaisit puoli elämää.
Up