Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aviomiestäni luultiin tänään ISÄKSENI

Vierailija
14.05.2015 |

Ei hyvänen aika :D. Tuttuni (joka ei siis ole nähnyt miestäni tai isääni) sanoi kaupassa kun nähtiin että "on se mukava nyt tavata isäsikin..." tai jotain tuohon suuntaan, kun törmättiin pakastealtaiden luona. :-D
Meillä on vain 12 vuotta ikäeroa, mutta mieheni näyttää ikäistään paljon vanhemmalta ja minä taasen nuoremmalta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rippikouluikästä lastenlastani luultiin isäkseni!

Vierailija
22/28 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on ääliöitä arvioimaan.
.
Mua luultuin kaverini miehen äidiksi ja minä.sentään olen tätä "lastani" vuosia NUOREMPI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 hyi isääsi. Sinuna olisin selvittänyt asian kaikille avoimeksi.

Vierailija
24/28 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomummoani, jota katsomassa käytiin vanhainkodissa luultiin sisarekseni. Hoitaja sanoi: "Sisarenne on juuri syömässä ruokailuhuoneessa, voitteko odottaa tässä." Ikäeroa vaivaiset 73 vuotta.

Vierailija
25/28 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ketju nyt on mennyt vähän hassutteluksi, mutta minunkin miestäni on luultu isäkseni, vaikka ollaan samanikäisiä. Tästä on jo moooonta vuotta aikaa, mutta hänellä oli keski-ikäisen habitus jo nuorena. Tästä tapauksesta on saatu monet naurut. Minäkään en ollut uskoa ikäisekseni, ennen kuin tutustuin. Minua taas luullaan viidestä kymmeneen vuotta ikäistäni nuoremmaksi yleensä. Ja nämä eivät ole omia arvioita, vaan puolitutut, lippukassat jne. ovat luulleet ja tehneet päätelmiä vaikutelmaan perustuen.

Vierailija
26/28 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ollessani raskaana terkka kysyi, haluaako isäni odottaa ulkopuolella. Mieheni on 4 vuotta minua vanhempi...:-)

Vierailija
27/28 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotiasta luultiin miehekseni ;(

Vierailija
28/28 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut nuoremman näköinen enkä voisi kuvitella liikkuvani itseäni vanhemman näköisen miehen kanssa. Max 3 vuotta vanhempi. Muuten näyttää minun kohdallani todella naurettavalta :D Nykyinen mieheni 2vuotta nuorempi itseäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme