Voisin nukkua menkkojen aikaan kellon ympäri
Mikähän siinä on. En oo vieläkään noussu sängystä ja ajattelin nukkua viel kuuteen.
Kommentit (7)
Minua ärsyttää, kun viikonloppuna saisi nukkua pitkään, mutta menkkojen takia ei voi, koska pakko herätä vaihtamaan side/tamponi.
(Ja en voi mennä takaisin nukkumaan, koska en vain saa unta enää uudelleen, jos pitää nousta).
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää, kun viikonloppuna saisi nukkua pitkään, mutta menkkojen takia ei voi, koska pakko herätä vaihtamaan side/tamponi.
(Ja en voi mennä takaisin nukkumaan, koska en vain saa unta enää uudelleen, jos pitää nousta).
Käyn minäkin muutaman tunnin välein siteen vaihtamassa ja jatkan nukkumista täysin siemauksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn minäkin muutaman tunnin välein siteen vaihtamassa ja jatkan nukkumista täysin siemauksin.
Onnistuisipa minultakin :( Olen huono nukahtaja.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ehdi, käyn töissä ym menoa.
Minä en käy, voin nukkua vapaasti menkkapäivät, oli ne keskellä viikkoa tai viikonloppuna. 2 päivää mulla kestää kunnon vuoto ja tää unisuus. 😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuisipa minultakin :( Olen huono nukahtaja.
Niin minäkin usein ilman menkkoja jos esim.aamuyöllä herään vessaan. Mutta tosiaan unitauti aina näinä päivinä ja pystyn nukkumaan koko päivän vaikka välil ois herätyksiä.
Oikeestaan aika hieno tunne, ihana vain nukkua ja olla peiton alla.
Minullakin ensimmäinen päivä menisi nukkuessa jos vaan voisi. Jos voi niin varmaan parin tunnin välein otan tunnin-pari torkut.
Minä en ehdi, käyn töissä ym menoa.