Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin nukkua menkkojen aikaan kellon ympäri

Vierailija
16.01.2022 |

Mikähän siinä on. En oo vieläkään noussu sängystä ja ajattelin nukkua viel kuuteen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ehdi, käyn töissä ym menoa.

Vierailija
2/7 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, kun viikonloppuna saisi nukkua pitkään, mutta menkkojen takia ei voi, koska pakko herätä vaihtamaan side/tamponi.

(Ja en voi mennä takaisin nukkumaan, koska en vain saa unta enää uudelleen, jos pitää nousta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää, kun viikonloppuna saisi nukkua pitkään, mutta menkkojen takia ei voi, koska pakko herätä vaihtamaan side/tamponi.

(Ja en voi mennä takaisin nukkumaan, koska en vain saa unta enää uudelleen, jos pitää nousta).

Käyn minäkin muutaman tunnin välein siteen vaihtamassa ja jatkan nukkumista täysin siemauksin.

Vierailija
4/7 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn minäkin muutaman tunnin välein siteen vaihtamassa ja jatkan nukkumista täysin siemauksin.

Onnistuisipa minultakin :( Olen huono nukahtaja.

Vierailija
5/7 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ehdi, käyn töissä ym menoa.

Minä en käy, voin nukkua vapaasti menkkapäivät, oli ne keskellä viikkoa tai viikonloppuna. 2 päivää mulla kestää kunnon vuoto ja tää unisuus. 😴

Vierailija
6/7 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuisipa minultakin :( Olen huono nukahtaja.

Niin minäkin usein ilman menkkoja jos esim.aamuyöllä herään vessaan. Mutta tosiaan unitauti aina näinä päivinä ja pystyn nukkumaan koko päivän vaikka välil ois herätyksiä.

Oikeestaan aika hieno tunne, ihana vain nukkua ja olla peiton alla.

Vierailija
7/7 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ensimmäinen päivä menisi nukkuessa jos vaan voisi. Jos voi niin varmaan parin tunnin välein otan tunnin-pari torkut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme