Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni tekee tällaista? :(

Vierailija
14.05.2015 |

Miehelläni on joku ihme kausi meneillään. Jos haluan suudella häntä hän saattaa sanoa että "entä jos en halua" sitten kun vetäydyn pois hämmentyneenä nauraa että se oli vitsi.

Nyt jos kysyy vaikka tulevaisuudestamme, saattaa sanoa että en tiedä. Tai vitsailla erosta.

Oon nostanut kissan pöydälle, sanonut että tuosta tulee kyllä kuva että mies haluaa/miettii eroa. No ei kuulemma mieti eikä halua erota kun olen kysynyt. Pahoittelee myös itsekin välillä tyhmiä vitsejään eikä kuulemma tajua että ne saa pahan mielen aikaiseksi. Sanoo että lopettaa tuollaiset pelleilyä mutta kohta taas jatkuu.
Miksi se sitten tekee tuota?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:20"]

Mieheni tekee myös tuota joskus toisinaan. Silloin hän on muutenkin levoton. Kuten tosi kiimainen ja koko ajan kiehnää minussa ja on muuten ärsyttävä, hakee siis huomiota. Ja juuri tuollaisia juttuja kuten jos sanon, että olit tänään töissä. Mies vastaa mistäs sä riedät missä mä oon oikeesti ollut ;). Kysyin äskön mieheltä tätä, eikä hän tiedä miksi sitä tekee naureskeli vain. Eli en usko, että mitään vakavaa. Huomion hakua, kun pikku pojattaa.

[/quote]

Huh, kaikkeen sitä muut naiset suostuu. Minä en kyllä halua seurustella pikkupojan kanssa, vaan aikuisen miehen, joka ottaa vastuun omasta käytöksestään ja tunteistaan. Ota nyt tuollaisen kanssa asuntolainaa, saati sitten kasvata lapsia (jos niitä haluaa). Surullisinta tässä on, että on näköjään naisia joiden mielestä on aivan normaalia, että aikuinen mies taantuu teinipojan tasolle, ja kohtelee huonosti.
[/quote]

varsin yleistä se ajoittainen taantuminen kuitenkin on.

Vierailija
22/28 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille kipakasti että: MUA EI VITTUAKAAN HUVITA TAI KIINNOSTA SUN VITSIT, LOPETA SAAKELI SOIKOON HETI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi saattaa myös kokea, ettei saa varsinaista seksiä tarpeeksi. Sitten yrittää tällä tavalla kierosti osoittaa, miltä tuntuu kun toinen sanookin ei.

Vierailija
24/28 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein noin, kun olin alkamassa suhdetta toisen kanssa. Mutta siis todella voi ihan hyvin olla muitakin syitä. Tämä on vain yksi monista mahdollisista. Ja vaikka olisi suhde, niin aivan varmasti haluaa olla niin, että ei pahoita sun mieltä vaan tasapainoilee. Ei ole lähdössä.

Vierailija
25/28 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsoidinen persoonallisuushäiriö. Tai sen piirteitä omaava.

Vierailija
26/28 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen tai muuten kyllästynyt. Ei kukaan aikuinen hae huomiota noin. Get Real !

Vierailija
27/28 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja tunnistan itseni tuosta miehesti käytöksestä.

Itsellä se johtuu siitä, että on elämäntilanteen tuomaa huonoa oloa, heikkoa itsetuntoa ja paha olla omassa kehossa välillä. Tarvitsen runsaasti tilaa hengittää tällä hetkellä ja heittelen tuollaisia typeriä letkautuksia, kun mies on koko ajan "anna pusu", "anna hali" ja sellainen jatkuva iholle pyrkiminen alkaa ahdistamaan ja toisaalta taas itsekin kaipaa kipeästi toista. Tiedän, todella ristiriitaista ja hankalaa. Mutta tästä sitten puhutaan kuitenkin rakentavasti hyvässä hengessä ettei tule kasapäin väärinkäsityksiä ja mies tietää etten haudo minkäänlaisia eroaikeita. Ja itse oon sanonut, että ymmärrän jos haluaa lähteä. :) 

Puhetta, hyväksymista ja ongelmien ratkomista, eteenpäin menemistä. Kyllä se siitä.

Vierailija
28/28 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni teki samaa 2-kymppisenä. Lopetti kun suutuin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän