Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla "thigh gap"?

Vierailija
14.05.2015 |

Itselläni on paljon tilaa reisien välissä. On siis luontaisesti näin, ilman että olisin treenannut kauheasti. En oikein aina tykkää siitä.. näyttää jotenkin törkeältä, kun pukee tiukat farkut. Toisaalta sitten joskus näkee nuoria naisia, joilla reidet on ikäänkuin kasvaneet yhteen - kävelykin vaikean näköistä. Kultainen keskitie varmaan tässäkin parhain. Mutta mties sulla? :)

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fucking same. Jalkani toimivat. Juoksen myös maratoneja.

Vierailija
2/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I don't have a reisivako. Sen sijaan I have thunderthighs.

Vierailija
4/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tää sama kysymys. Hohhoijaa, boring.

Ei ole, eikä tule vaikka hoikka olenkin. Rakenteellinen seikka.

Vierailija
5/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes vaikka onki nyt ylipainoa...:/

Vierailija
6/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, voimakas.. en ole koskaan treenannut, mutta olen aina ollut tosi hoikka.
Kyseessä siis todellakin rakenteellinen seikka.
Ja siksi minusta onkin törkeää, että moni tulee mäyhäämään tälläisiin ketjuihin.." Hyi, ei onneksi ole, se näyttää oksettavalta ja ällöltä ja ja ja".
Sama asia kun perustetaan ketju pottunokkien haukkumiseen tai ihan minkä vaan rakenteellisen seikan mollaamiseen.

Vierailija
7/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja tykkään siitä. 

Vierailija
8/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, enkä tykkää yhtään. Mun jalat ei mistään kohtaa koske toisiaan. Näyttää siltä että sääredkin olis jotenkin vänkyrät :(

Vierailija
9/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomenkielinen reisivako ei kelpaa, voisko tuon thigh gapin suomalaistaa äänteellisesti esim. taikäpiksi? Onko sulla taikäppiä?

Vierailija
10/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla reidet koskettavat toisiaan vain ihan ylaosasta, ennen hinkkasivat koko matkalta. Sita se liikunnan aloittaminen teettaa, viela haluan pudottaa 5 kiloa ihannemittoihin (163/52).

Vierailija
11/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole, lantio kapea ja reisiin kertyy helposti massaa.

Vierailija
12/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pienenpieni on. Seisoessa/kävellessä ei reidet yleensä koske, mutta jos makaan sängyssä jalat suorana, niin koskee ylhäältä.

Vierailija
13/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:42"]Joo ei ole, lantio kapea ja reisiin kertyy helposti massaa.
[/quote]

mulla taas just toisinpäon. Eli leveähkö lantio ja hoikat jalat. Eli juu on reisirako. Ja itseasiassa ihan tykkään siitä.

Vierailija
14/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:35"]

Jos suomenkielinen reisivako ei kelpaa, voisko tuon thigh gapin suomalaistaa äänteellisesti esim. taikäpiksi? Onko sulla taikäppiä?

[/quote]

Kiitos vinkistä! Nappaan tuon ajatuksen reisieni väliin. ap

Vierailija
15/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:42"]Joo ei ole, lantio kapea ja reisiin kertyy helposti massaa.
[/quote]

mulla taas just toisinpäon. Eli leveähkö lantio ja hoikat jalat. Eli juu on reisirako. Ja itseasiassa ihan tykkään siitä.
[/quote]

Nuorempana jaksoin kadehtia, en enää jaksa vaivautua, oon mikä oon. Toisaalta teillä leveälanteisilla hoikilla on usein olematon lättäpylly, vaikka ei toki kaikilla. Ja omakin kapea mutta täyteläinen perä paisuu liikaa silloin kun painoa on liikaa.

Vierailija
16/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja se johtuu kahdesta asiasta; laihuudesta ja leveästä lantiosta. Tunnen monta erittäin timmiä naista, joilla ei tuota ole kun lantio on aika kapea.
Sekin on muuten järkyttävän näköistä, kun joillain se on ihan päin vastoin; reidet hankaavat toisiaan koko ajan ja housuihin tulee reiät siihen kohtiin

Vierailija
17/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:50"]

Sekin on muuten järkyttävän näköistä, kun joillain se on ihan päin vastoin; reidet hankaavat toisiaan koko ajan ja housuihin tulee reiät siihen kohtiin

[/quote]

Miksi se on järkyttävän näköistä? Pitäisikö minun jäädä kotiin, ettei vain ikinä kohdattaisi?

Vierailija
18/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:42"]Joo ei ole, lantio kapea ja reisiin kertyy helposti massaa.
[/quote]

[/quote]

Nuorempana jaksoin kadehtia, en enää jaksa vaivautua, oon mikä oon. Toisaalta teillä leveälanteisilla hoikilla on usein olematon lättäpylly, vaikka ei toki kaikilla. Ja omakin kapea mutta täyteläinen perä paisuu liikaa silloin kun painoa on liikaa.
[/quote]

Wtf :D Mitä helvettiä sä mua vastaan hyökkäät. Käytin viestiäsi vain esimerkkinä miten ihmisen rakenne on erilainen. Persettäkkin löytyy kun on kyykyt tehty. Tsiisus.

Vierailija
19/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:50"]

[/quote]

Miksi se on järkyttävän näköistä? Pitäisikö minun jäädä kotiin, ettei vain ikinä kohdattaisi?
[/quote]

Näyttää oudolta ja kivuliaalta.

Vierailija
20/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:53"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:50"] Sekin on muuten järkyttävän näköistä, kun joillain se on ihan päin vastoin; reidet hankaavat toisiaan koko ajan ja housuihin tulee reiät siihen kohtiin [/quote] Miksi se on järkyttävän näköistä? Pitäisikö minun jäädä kotiin, ettei vain ikinä kohdattaisi? [/quote] Näyttää oudolta ja kivuliaalta.

[/quote]

Oudolta? Onko se outoa, että ihmisten ruumiinrakenteet on erilaisia? Minkä mä sille voin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi