Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla "thigh gap"?

Vierailija
14.05.2015 |

Itselläni on paljon tilaa reisien välissä. On siis luontaisesti näin, ilman että olisin treenannut kauheasti. En oikein aina tykkää siitä.. näyttää jotenkin törkeältä, kun pukee tiukat farkut. Toisaalta sitten joskus näkee nuoria naisia, joilla reidet on ikäänkuin kasvaneet yhteen - kävelykin vaikean näköistä. Kultainen keskitie varmaan tässäkin parhain. Mutta mties sulla? :)

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:50"]

Sekin on muuten järkyttävän näköistä, kun joillain se on ihan päin vastoin; reidet hankaavat toisiaan koko ajan ja housuihin tulee reiät siihen kohtiin

[/quote]

Miksi se on järkyttävän näköistä? Pitäisikö minun jäädä kotiin, ettei vain ikinä kohdattaisi?
[/quote]

Halusi kirjoittaja varmaan vaan muistuttaa, että kumpikin ääripää esteettisesti ei niin kaunis. Minusta taas tuntuu, että reisivaon kauneus jakaa mielipiteet kun taas vuosikymmenet on vallinnut yksimielisyys siitä, että hinkkaavat reidet eivät ole kauniit. Tai sitten kuvitelmani johtuu vasn siitä, että olen hävennyt omiani.

Vierailija
22/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:50"]

Sekin on muuten järkyttävän näköistä, kun joillain se on ihan päin vastoin; reidet hankaavat toisiaan koko ajan ja housuihin tulee reiät siihen kohtiin

[/quote]

Miksi se on järkyttävän näköistä? Pitäisikö minun jäädä kotiin, ettei vain ikinä kohdattaisi?
[/quote]
ei tietenkään pidä jäädä! Kyllä minä järkyttävät asiat kestän. En silti kiellä niiden olemassaoloa. Ylipaino on mielestäni kauheaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ässgäppi.

Vierailija
24/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:50"] Sekin on muuten järkyttävän näköistä, kun joillain se on ihan päin vastoin; reidet hankaavat toisiaan koko ajan ja housuihin tulee reiät siihen kohtiin [/quote] Miksi se on järkyttävän näköistä? Pitäisikö minun jäädä kotiin, ettei vain ikinä kohdattaisi? [/quote] ei tietenkään pidä jäädä! Kyllä minä järkyttävät asiat kestän. En silti kiellä niiden olemassaoloa. Ylipaino on mielestäni kauheaa

[/quote]

Miten tuo ylipaino tähän liittyy?

Vierailija
25/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:50"] Sekin on muuten järkyttävän näköistä, kun joillain se on ihan päin vastoin; reidet hankaavat toisiaan koko ajan ja housuihin tulee reiät siihen kohtiin [/quote] Miksi se on järkyttävän näköistä? Pitäisikö minun jäädä kotiin, ettei vain ikinä kohdattaisi? [/quote] ei tietenkään pidä jäädä! Kyllä minä järkyttävät asiat kestän. En silti kiellä niiden olemassaoloa. Ylipaino on mielestäni kauheaa

[/quote]

[/quote]
no yleensä niillä kenellä hankaa niin löytyy jonkin verran sitä ylipainoa. Ja vaikkei löytyisi, niin pitäisikö minun kehua jotenkin jonkun ulkonäköä, vaikka sitä vihaisinkin?! Eivät kaikki minunkaan ulkonäöstäni pidä, se on minulle ok enkä vedä siitä hernettä nenään av:lla

Vierailija
26/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:56"]

[/quote]

[/quote]

monesti ylipainoisilla hinkkaa reidet yhteen. Toki voi hoikillakin jos kapea lantio.

Vierailija
27/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:56"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:50"] Sekin on muuten järkyttävän näköistä, kun joillain se on ihan päin vastoin; reidet hankaavat toisiaan koko ajan ja housuihin tulee reiät siihen kohtiin [/quote] Miksi se on järkyttävän näköistä? Pitäisikö minun jäädä kotiin, ettei vain ikinä kohdattaisi? [/quote] ei tietenkään pidä jäädä! Kyllä minä järkyttävät asiat kestän. En silti kiellä niiden olemassaoloa. Ylipaino on mielestäni kauheaa [/quote] Miten tuo ylipaino tähän liittyy? [/quote] no yleensä niillä kenellä hankaa niin löytyy jonkin verran sitä ylipainoa. Ja vaikkei löytyisi, niin pitäisikö minun kehua jotenkin jonkun ulkonäköä, vaikka sitä vihaisinkin?! Eivät kaikki minunkaan ulkonäöstäni pidä, se on minulle ok enkä vedä siitä hernettä nenään av:lla

[/quote]

No, mulla ei ole ylipainoa. Ei tarvitse kehua kenenkään ulkonäköä, mutta ei kuulosta kivaltakaan, kun haukut järkyttäväksi sellaista ominaisuutta, jolle ei mitään voi.

Vierailija
28/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

o.O En ole koskaan ennen tätä ketjua kiinnittänyt huomiota toisten naisten reisivakoihin! Kuka näitä keksii,että mitä pitäisi kadehtia?

Vierailija
29/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:56"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:50"] Sekin on muuten järkyttävän näköistä, kun joillain se on ihan päin vastoin; reidet hankaavat toisiaan koko ajan ja housuihin tulee reiät siihen kohtiin [/quote] Miksi se on järkyttävän näköistä? Pitäisikö minun jäädä kotiin, ettei vain ikinä kohdattaisi? [/quote] ei tietenkään pidä jäädä! Kyllä minä järkyttävät asiat kestän. En silti kiellä niiden olemassaoloa. Ylipaino on mielestäni kauheaa [/quote] Miten tuo ylipaino tähän liittyy? [/quote] no yleensä niillä kenellä hankaa niin löytyy jonkin verran sitä ylipainoa. Ja vaikkei löytyisi, niin pitäisikö minun kehua jotenkin jonkun ulkonäköä, vaikka sitä vihaisinkin?! Eivät kaikki minunkaan ulkonäöstäni pidä, se on minulle ok enkä vedä siitä hernettä nenään av:lla

[/quote]

No, mulla ei ole ylipainoa. Ei tarvitse kehua kenenkään ulkonäköä, mutta ei kuulosta kivaltakaan, kun haukut järkyttäväksi sellaista ominaisuutta, jolle ei mitään voi.
[/quote]
sanoin vaan mielipiteeni. Minulla on oikeus siihen. Kasvata itsetuntoa ja kestä kritisointi, et sä siltä voi välttyäkään

Vierailija
30/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:59"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:56"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:50"] Sekin on muuten järkyttävän näköistä, kun joillain se on ihan päin vastoin; reidet hankaavat toisiaan koko ajan ja housuihin tulee reiät siihen kohtiin [/quote] Miksi se on järkyttävän näköistä? Pitäisikö minun jäädä kotiin, ettei vain ikinä kohdattaisi? [/quote] ei tietenkään pidä jäädä! Kyllä minä järkyttävät asiat kestän. En silti kiellä niiden olemassaoloa. Ylipaino on mielestäni kauheaa [/quote] Miten tuo ylipaino tähän liittyy? [/quote] no yleensä niillä kenellä hankaa niin löytyy jonkin verran sitä ylipainoa. Ja vaikkei löytyisi, niin pitäisikö minun kehua jotenkin jonkun ulkonäköä, vaikka sitä vihaisinkin?! Eivät kaikki minunkaan ulkonäöstäni pidä, se on minulle ok enkä vedä siitä hernettä nenään av:lla [/quote]   No, mulla ei ole ylipainoa. Ei tarvitse kehua kenenkään ulkonäköä, mutta ei kuulosta kivaltakaan, kun haukut järkyttäväksi sellaista ominaisuutta, jolle ei mitään voi. [/quote] sanoin vaan mielipiteeni. Minulla on oikeus siihen. Kasvata itsetuntoa ja kestä kritisointi, et sä siltä voi välttyäkään

[/quote]

Niin, onhan sinulla oikeus olla huonotapainen, mutta ei oikeus muuta käytöstäsi silti hyvätapaisuudeksi. Oikeus on tehdä vaikka mitä, voit vaikka huudella kadulla kaikille mielestäsi vääränlaisten reisien omistajille solvauksia.

Vierailija
31/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja myös bikini bridge. N35

Vierailija
32/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on thigh fat.

Vierailija
33/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Ja reidet otti yhteen silloinkin kun olin hoikka. Mun pitäis olla vakavasti alipainoinen (tyyliin 42 kg/170 cm) että jäis reisirako. Nyt oon vielä ylipainoinenkin, hui kamala! Rakkaat lapset, elämässä pitäis olla muitakin tavoitteita kuin oman ja muiden ruumiinrakenteen vertailu. Kokeilkaa, elämästänne saattaa tulla onnellisempaa!

Vierailija
34/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:50"]

[/quote]

[/quote]
ei tietenkään pidä jäädä! Kyllä minä järkyttävät asiat kestän. En silti kiellä niiden olemassaoloa. Ylipaino on mielestäni kauheaa
[/quote]

Mittani ovat 178/68 sekä rasva% on 24. Kuntoilen ahkerasti, SILTI minulla reidet "hinkkaavat" toisiaan. Aivan ylhäällä kolo, sitten kohta, jossa reidet osuvat hieman toisiinsa.
Täysin biologinen juttu, johon en itse pysty vaikuttamaan. Aikoinaan kun painoin 59 kg ja rasvaa oli 18%, SILTIKIN reiteni osuivat samalla tavalla toisiinsa. Joten mites se ylipaino tähän liittyy? Joku 15 -vuotias angstiteini siellä purkaa olojaan?

N23

Vierailija
35/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:50"]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

Mittani ovat 178/68 sekä rasva% on 24. Kuntoilen ahkerasti, SILTI minulla reidet "hinkkaavat" toisiaan. Aivan ylhäällä kolo, sitten kohta, jossa reidet osuvat hieman toisiinsa.
Täysin biologinen juttu, johon en itse pysty vaikuttamaan. Aikoinaan kun painoin 59 kg ja rasvaa oli 18%, SILTIKIN reiteni osuivat samalla tavalla toisiinsa. Joten mites se ylipaino tähän liittyy? Joku 15 -vuotias angstiteini siellä purkaa olojaan?

N23
[/quote]

Ja omaan leveän lantion. Ampiaisvyötärön.

N23

Vierailija
36/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Vyötärö 57cm, mutta lantio 90cm. Reisien ympärysmitta 47cm.

Vierailija
37/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

Vierailija
38/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länkisäärisillä se on helposti. Itselläni on pihtikintut, joten ei ole. 

Vierailija
39/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:42"]Joo ei ole, lantio kapea ja reisiin kertyy helposti massaa.
[/quote]

mulla taas just toisinpäon. Eli leveähkö lantio ja hoikat jalat. Eli juu on reisirako. Ja itseasiassa ihan tykkään siitä.
[/quote]

Nuorempana jaksoin kadehtia, en enää jaksa vaivautua, oon mikä oon. Toisaalta teillä leveälanteisilla hoikilla on usein olematon lättäpylly, vaikka ei toki kaikilla. Ja omakin kapea mutta täyteläinen perä paisuu liikaa silloin kun painoa on liikaa.
[/quote]

Wtf :D Mitä helvettiä sä mua vastaan hyökkäät. Käytin viestiäsi vain esimerkkinä miten ihmisen rakenne on erilainen. Persettäkkin löytyy kun on kyykyt tehty. Tsiisus.
[/quote]

Ei ollut tarkoitus hyökätä. Mutta nyt kun luen tekstini, siitä saa sellaisen vaikutelman. Eli siis joo, vartalonmuotoja on monia ja aina parempi, kun ihminen on omaansa tyytyväinen tai edes sinut sen kanssa.

Vierailija
40/44 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisen Myllyn kabareetanssijoilla on muiden tarkkojen mittavaatimusten lisäksi vaatimus tietynkokoisesta kiilamaisesta aukosta juuri reisien liittymäkohdassa. Tällä ominaisuudella on myös oma klassinen nimityksensä. Näyttämön kirkas takaspotti pääsee näin valaisemaan ja korostamaan vartalon eroottisinta kohdetta salaperäisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi