Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette jos mies tulee pokailemaan jossain julkisella paikalla

Vierailija
14.05.2015 |

Jos joku mies tulee pokailemaan ihan päivällä jossain julkisella paikalla, onko se epäilyttävää vai imartelevaa? Tätä tapahtuu aina kun olen ilman mun lasta (eli n. 2 kertaa kuussa, olen siis yh) ja mietin pitäisikö tässä joskus antaa jollekin mahdollisuus eikä vaan heti miettiä että onkohan toi psykopaatti.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan olisi mukavaa, jos siis pokailija olisi asiallinen, eikä mikään kahjo.

Vierailija
22/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuollainen olisi hyvin imarreltava selvästi olet kaunis ja haluttu ja kannattaa tarttua tarjoukseen;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:10"]

Ja pukeudun suht. näyttävästi, opiskelen siis vaatesuunnittelua, että ainakaan mun tyylin perusteella kukaan ei voi luulla epävarmaksi. En ole mikään hiirulainen tai tyrkky. Ap

[/quote]

Pukeudut kuin horo (?) ja ihmettelet kun miehet tulee kokeilemaan heruisiko :D? Näyttävä pukeutuminenhan yleensä tarkoittaa ylinaisellista/paljastavaa/sadomasokuteita tms provosoivaa tyyliä.

Vierailija
24/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:11"]Ap, onko ne suomalaisia miehiä, jotka lähestyy? [/quote] Osa on, osa ei. Ulkomaalaiset, jotka mua iskee on aina afrikkalaisia tai jotain eurooppalaisia. Yleensä ihmetellään kun olenkin suomalainen kun mulla on tummat kiharat hiukset ja kansainvälinen nimi ja kasvonpiirteet ei myöskään ole kovinkaan suomalaiset. Kaikki on olleet aina asiallisia (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) ja usein opiskelijoita. Mitäs väliä sillä on minkämaalainen ihminen on kyseessä? Ap

[/quote]

On paljonkin väliä. Afrikkalaisilla se kaava on aina tuo sama: mihin olet, menossa, mikä on nimesi, onko sinulla poikaystävää, olet kaunis. Oman turvallisuutesi vuoksi, älä lähde noihin juttuihin mukaan!!! Varsinkin jos liikut tietyillä alueilla pk-seudulla, niin kyllähän noita nyt tulee jokaiselle nuorella naiselle. Ei kannata ottaa imarteluna, vaan ohittaa ihan reilusti. Usko minua kun sanon.

Vierailija
25/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika outoa. Kyllä kai ns. tavallinen mies löytää pokailtavia sosiaalisista ympyröistäänkin eikä tarvitse tuntemattomia koettaa. Vähän tulee limanen fiilis. Mut pysäytti joskus joku tuntematon mies puistossa ja pyysi saada suudella mun jalkoja. Sen jälkeen en ole pitänyt näitä julkisella paikalla tuntemattomia pokailevia ihan normaaleina, mutta entä sitten? Kai sitä voi epänormaalillekin tilaisuuden antaa.

Vierailija
26/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vielä jatkaa: jos olet muuttanut pk-seudulle hiljattain, et ehkä vielä ymmärä, miten se kuvio täällä toimii. Tai voihan olla, että olet asunut täällä pidempään, mutta et jostain syystä tiedä. Mutta siis älä pysähdy juttelemaan, älä hymyile, älä kerro nimeäsi, älä anna puhelinnumeroasi. Jos joku lähtee seuraamaan, yritä harhauttaa hänet.

Kiva, rehellinen ja fiksu mies ei löydy kadulta kyselemästä naisten puhelinnumeroita. Uskon, että haluat ajatella olevasi jotenkin spesiaali, mutta et ole. Ajattele omaa turvallisuuttasi.

Vierailija
27/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:10"]

Ja pukeudun suht. näyttävästi, opiskelen siis vaatesuunnittelua, että ainakaan mun tyylin perusteella kukaan ei voi luulla epävarmaksi. En ole mikään hiirulainen tai tyrkky. Ap

[/quote]

Pukeudut kuin horo (?) ja ihmettelet kun miehet tulee kokeilemaan heruisiko :D? Näyttävä pukeutuminenhan yleensä tarkoittaa ylinaisellista/paljastavaa/sadomasokuteita tms provosoivaa tyyliä.
[/quote]
No eikä tarkoita. Kyllä munkin pukeutuminen hetättää huomiota, mutta on silti peittävää. Eilen oli esim päällä itse ommeltu monikerroksinen lähes polveen asti yltävä hame jonka kuviointina on pinkki lohikäärme ja paitana tavallinen yksinkertainen trikoopaita ja sen päällä virkattu liivi. Kenkinä normaalit maiharit ja neonpinkit säärystimet. Kaulassa oli vielä iso huivi ja päällä tavallinen kangastakki. Hiukset letillä ja meikkiä ripsiväri, kulmakynä ja puuteri. Moni jäi bussissa ja mäkkärillä tuijottamaan enkä todellakaan ollut pukeutunut kuin horo. Mulle vaan ei tulla juttelemaan, kun mä olen aina kuulokkeet korvissa ettei tartte olla sosiaalinen.
-N21

Vierailija
28/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:10"]

[/quote]

[/quote]
No eihän tarkoita! Just sanoin etten pukeudu tyrkysti. En pukeudu paljastavasti, mutta yhdistelen rohkeasti värejä ja kuoseja ja käytän mekkoja usein yms., toisin kuin yleensä suomalaiset. Tätä tarkoitin näyttävällä pukeutumisella. Ja todennäköisesti en ihan mauttomasti pukeudu kun opiskelen vaatetusalalla.
Ap

Vierailija
29/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:08"]

25 vielä jatkaa: jos olet muuttanut pk-seudulle hiljattain, et ehkä vielä ymmärä, miten se kuvio täällä toimii. Tai voihan olla, että olet asunut täällä pidempään, mutta et jostain syystä tiedä. Mutta siis älä pysähdy juttelemaan, älä hymyile, älä kerro nimeäsi, älä anna puhelinnumeroasi. Jos joku lähtee seuraamaan, yritä harhauttaa hänet.

Kiva, rehellinen ja fiksu mies ei löydy kadulta kyselemästä naisten puhelinnumeroita. Uskon, että haluat ajatella olevasi jotenkin spesiaali, mutta et ole. Ajattele omaa turvallisuuttasi.

[/quote]

Katkeraa tekstiä, varmaan ahdistaa kun itse et ole niin kaunis että kukaan normaali ja järkevä mies olisi tullut julkisesti pokaamaan...

Vierailija
30/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:08"]25 vielä jatkaa: jos olet muuttanut pk-seudulle hiljattain, et ehkä vielä ymmärä, miten se kuvio täällä toimii. Tai voihan olla, että olet asunut täällä pidempään, mutta et jostain syystä tiedä. Mutta siis älä pysähdy juttelemaan, älä hymyile, älä kerro nimeäsi, älä anna puhelinnumeroasi. Jos joku lähtee seuraamaan, yritä harhauttaa hänet.

[/quote]
Oletkohan itse asunut täällä kauan? :D itse olen helsinkiläinen, enkä mitään stalkkereita saa jos puhun tuntemattomille. Tuo sun neuvos kuulostaa just junantuomien mielikuvalta Helsingistä.
Ap

Vierailija
31/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOT, 28 ja 29 kertoivat pukeutuvansa juurikin ylinaisellisesti, juuri niinkuin yhtenä vaihtoehtona esitin. Herättää varmasti monen miehen mielessä mielikuvan helposta heitukasta. Tyrkky ei tarkoita välttämättä paljastavaa vaatetusta, esim. kokovartalokumipuku on on 100% tyrkky vaikkei paljasta yhtään mitään.

Ps: vaatetusalan opiskelevat pukeutuvat yhtä epämauttomasti kuin parturikampaajilla on kaikilla klassisen kauniit hiukset ;). Toisinsanoen suutarin lapsilla ei tässäkään tapauksessa useimmiten ole kenkiä.

Vierailija
32/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:10"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:08"]

[/quote]

Katkeraa tekstiä, varmaan ahdistaa kun itse et ole niin kaunis että kukaan normaali ja järkevä mies olisi tullut julkisesti pokaamaan...

[/quote]

Ei ole katkeraa, vaan nimenomaan puhun omasta ja kaikkien naispuolisten kavereideni kokemuksesta. Toki varmaan normaaleja suomalaisia miehiä tulee joskus juttelemaan, mutta ap kirjoitti, että "mitä väliä sillä on minkämaalainen mies lähestyy?" Kuulosti niin naiivilta, että oli pakko puuttua. Uskon kyllä, että ap on nätti ja näyttävä nainen, ei ole siitä kiinni. Mutta turvallisuus menee kaiken edelle! t.25

Vierailija
33/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:08"]25 vielä jatkaa: jos olet muuttanut pk-seudulle hiljattain, et ehkä vielä ymmärä, miten se kuvio täällä toimii. Tai voihan olla, että olet asunut täällä pidempään, mutta et jostain syystä tiedä. Mutta siis älä pysähdy juttelemaan, älä hymyile, älä kerro nimeäsi, älä anna puhelinnumeroasi. Jos joku lähtee seuraamaan, yritä harhauttaa hänet. Kiva, rehellinen ja fiksu mies ei löydy kadulta kyselemästä naisten puhelinnumeroita. Uskon, että haluat ajatella olevasi jotenkin spesiaali, mutta et ole. Ajattele omaa turvallisuuttasi. [/quote] Oletkohan itse asunut täällä kauan? :D itse olen helsinkiläinen, enkä mitään stalkkereita saa jos puhun tuntemattomille. Tuo sun neuvos kuulostaa just junantuomien mielikuvalta Helsingistä. Ap

[/quote]

Kiitos, mutta olen asunut täällä koko aikuisikäni (nyt jo päälle 30). Voit toki jatkossakin jutella kenelle haluat, mutta mieti kuinka monta naista se on ennen sua pysäyttänyt ja kuinka monta sun jälkeen. Olet varmasti tosi upea ja hienoa jos vielä ei ole käynyt mitään, mutta mieti omaa turvallisuuttasi. Sulla on lapsikin. t.25

Vierailija
34/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:08"]25 vielä jatkaa: jos olet muuttanut pk-seudulle hiljattain, et ehkä vielä ymmärä, miten se kuvio täällä toimii. Tai voihan olla, että olet asunut täällä pidempään, mutta et jostain syystä tiedä. Mutta siis älä pysähdy juttelemaan, älä hymyile, älä kerro nimeäsi, älä anna puhelinnumeroasi. Jos joku lähtee seuraamaan, yritä harhauttaa hänet. Kiva, rehellinen ja fiksu mies ei löydy kadulta kyselemästä naisten puhelinnumeroita. Uskon, että haluat ajatella olevasi jotenkin spesiaali, mutta et ole. Ajattele omaa turvallisuuttasi. [/quote] Oletkohan itse asunut täällä kauan? :D itse olen helsinkiläinen, enkä mitään stalkkereita saa jos puhun tuntemattomille. Tuo sun neuvos kuulostaa just junantuomien mielikuvalta Helsingistä. Ap

[/quote]

Kiitos, mutta olen asunut täällä koko aikuisikäni (nyt jo päälle 30). Voit toki jatkossakin jutella kenelle haluat, mutta mieti kuinka monta naista se on ennen sua pysäyttänyt ja kuinka monta sun jälkeen. Olet varmasti tosi upea ja hienoa jos vielä ei ole käynyt mitään, mutta mieti omaa turvallisuuttasi. Sulla on lapsikin. t.25
[/quote]
Eli oot junantuoma.

Vierailija
35/35 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:12"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:08"]25 vielä jatkaa: jos olet muuttanut pk-seudulle hiljattain, et ehkä vielä ymmärä, miten se kuvio täällä toimii. Tai voihan olla, että olet asunut täällä pidempään, mutta et jostain syystä tiedä. Mutta siis älä pysähdy juttelemaan, älä hymyile, älä kerro nimeäsi, älä anna puhelinnumeroasi. Jos joku lähtee seuraamaan, yritä harhauttaa hänet. Kiva, rehellinen ja fiksu mies ei löydy kadulta kyselemästä naisten puhelinnumeroita. Uskon, että haluat ajatella olevasi jotenkin spesiaali, mutta et ole. Ajattele omaa turvallisuuttasi. [/quote] Oletkohan itse asunut täällä kauan? :D itse olen helsinkiläinen, enkä mitään stalkkereita saa jos puhun tuntemattomille. Tuo sun neuvos kuulostaa just junantuomien mielikuvalta Helsingistä. Ap [/quote] Kiitos, mutta olen asunut täällä koko aikuisikäni (nyt jo päälle 30). Voit toki jatkossakin jutella kenelle haluat, mutta mieti kuinka monta naista se on ennen sua pysäyttänyt ja kuinka monta sun jälkeen. Olet varmasti tosi upea ja hienoa jos vielä ei ole käynyt mitään, mutta mieti omaa turvallisuuttasi. Sulla on lapsikin. t.25 [/quote] Eli oot junantuoma.

[/quote]

No jos se on sulle tärkeintä ajatella niin, fine :) Ap kysyi mielipiteitä ja minä todellakin ajattelen noin. Ja ap voi jatkossakin jutella kadulla miehille, jos niin tahtoo. Toivon silti, että hän löytää fiksun miehen vaikka opiskelujen tai töiden parista. Sen jälkeen voi ajatukset vähän muuttua noiden julkisilla paikoilla lähestyjien suhteen. t.25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi