Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset, miksi juuri teidän uskonto/lahko/suuntaus on se ainoa oikea?

Vierailija
16.01.2022 |

Ja mikä se on?
Haluaisin siis perusteluja sille miksi juuri teidän on oikea, ei keskustelua siitä onko se että uskoo väärin vai oikein
🤩

Kommentit (1338)

Vierailija
381/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jumala on luonut kaiken ja omistaa kaiken ,saako hän asettaa oikeudenmukaisen ehdon universumilleen?

No ainakin hän on asettanut epäoikeudenmukaisia ehtoja, joten kai oikeudenmukainenkin kävisi päinsä.

Vierailija
382/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset vastailee täällä typerille ja asiattomille trolleille? Siis oikeesti?! Oletteko niin riidan ja väittelyn haluisia, että pitää lyödä vain lisää bensaa liekkeihin? Sitäkö se Jumala teiltä uskovilta haluaa? Ei halua. Menkää itseenne ja parantakaa tapanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Jumala on luonut kaiken ja omistaa kaiken ,saako hän asettaa oikeudenmukaisen ehdon universumilleen?

No ainakin hän on asettanut epäoikeudenmukaisia ehtoja, joten kai oikeudenmukainenkin kävisi päinsä.

Ei ole mitään epäoikeudenmukaisuutta.Jumala on täydellinen kaikessa ,

Vierailija
384/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Jumala on siis pikkumainen mulkku, sadisti ja mafiatyylinen kiristäjä vielä kaiken muun lisäksi.

Jumala: Palvo minua niin pelastut!

Ihminen: Pelastun miltä?

Jumala: Siltä, mitä aion tehdä sinulle jos et palvo minua.

Itse en ainakaam suostuisi edes kusemaan moisen mulkun suuntaan.

Tuossahan todettiin, että jumala-olio on täydellinen - siis myös täydellinen mulkku.

Vierailija
385/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset vastailee täällä typerille ja asiattomille trolleille? Siis oikeesti?! Oletteko niin riidan ja väittelyn haluisia, että pitää lyödä vain lisää bensaa liekkeihin? Sitäkö se Jumala teiltä uskovilta haluaa? Ei halua. Menkää itseenne ja parantakaa tapanne.

anna raamatunkohta.

Vierailija
386/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Jumala on siis pikkumainen mulkku, sadisti ja mafiatyylinen kiristäjä vielä kaiken muun lisäksi.

Jumala: Palvo minua niin pelastut!

Ihminen: Pelastun miltä?

Jumala: Siltä, mitä aion tehdä sinulle jos et palvo minua.

Itse en ainakaam suostuisi edes kusemaan moisen mulkun suuntaan.

Tuossahan todettiin, että jumala-olio on täydellinen - siis myös täydellinen mulkku.

Kaikki pohjautuu Raamatun sanaan ,ei mielipiteisiin.

Taivaassa ei ole mitään epätäydellistä.pahuus on vastustajassa ,joka saa oikeudenmukaisen tuomion ,niin että oikeus toteutuu.

Vierailija
387/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

anna raamatunkohta.

Tyhmistä ja taitamattomista väittelyistä on kirjoitettu Paavalin toisessa kirjeessä Timoteukselle. Riidat, vihamielisyydet ja kiivaus ovat lihantekoja kuten esim galatalaiskirjeessä mainitaan.

Vierailija
388/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun uskoni varmasti ja ehdottomasti ole se ainoa oikea, vaan osa minun henkilökohtaista vakaumustani. En esimerkiksi odota tai vaadi, että lapseni tulisi jakaa ja omata kanssani  täysin sama uskonto. 

Vierailija
389/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntiinlankeemuksessa paratiisissa ihmisen väärän valinnan vuoksi koko ihmissuku on turmeltunut ja perisynnin alainen.

Miksi kukaan palvoisi noin pikkumaista mulkkua?

Mikä oli pikkumaista.

Minä olen ikusesti kiitollinen  maanpäällä ja taivaassa että on lunastettu kadotuksesta .

Sinä hömppä nielit sadun kadotuksesta. Sellaista ei ole. Olet pelottelemalla kajahtanut. "uskot", koska pelkäät jotain jota ei ole.

Uskonto perustuu siihen, että sinua uhataan. Olet uskontomafian uhri.

Vierailija
390/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntiinlankeemuksessa paratiisissa ihmisen väärän valinnan vuoksi koko ihmissuku on turmeltunut ja perisynnin alainen.

Miksi kukaan palvoisi noin pikkumaista mulkkua?

Mikä oli pikkumaista.

Tuomita koko ihmisrotu ajasta ikuisuuteen ikuiseen kärsimykseen sen takia että yksi tyyppi kävi omenavarkaissa.

kaikille tarjotaan iankaikkista elämää ,eikä kadotusta milloinkaan.

No mihin sitä jumalaa ja raamattua sitten tarvitaan jos ei kukaan ole kadotukseen päätymässä muutenkaan?

Kaikki jotka ei ota tarjousta vastaan menee omaan paikkaansa.jos ei Jumalan valmistama sovitus kelpaa.

Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä.

Pelkäät kuolemaa. Sinua lohduttaa valhe ikuisesta elämästä.

Vierailija
391/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovan todistajilla kaikista uskonnoista ainoina on Totuus. Kaikki muut ovat eksyksissä eivätkä pelastu Jehovan vihan päivänä.

Tämän voi tietää siitä, että Jehovan todistajien johtajat eli kahdeksan miestä Amerikassa niin vakuuttavat.

Vierailija
392/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko on oikea kun Jeesus Jumala on luvannut lähettää Pyhän Hengen seuraajilleen ja on tehnyt niin.

Vierailija
393/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko on oikea kun Jeesus Jumala on luvannut lähettää Pyhän Hengen seuraajilleen ja on tehnyt niin.

Miten Jumala voi lähettää Pyhän Hengen, kun Pyhä Henki on kuulemma Jumala. Itsensäkö Jumala lähettää, vai?

Vierailija
394/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Jumala voi lähettää Pyhän Hengen, kun Pyhä Henki on kuulemma Jumala. Itsensäkö Jumala lähettää, vai?

Isä ,Poika,PyhäHenki ovat kyllä yhtä.

Heillä on historiassa omia tehtäviään. Isäjumala lähetti Poikansa maanpäälle ja takaisin taivaaseen mentyään hän lähetti Pyhän Hengen ihmisille avuksi.

Vierailija
395/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä on historiassa omia tehtäviään. Isäjumala lähetti Poikansa maanpäälle ja takaisin taivaaseen mentyään hän lähetti Pyhän Hengen ihmisille avuksi.

Ei PyhäHenki kuitenkaan nyt puutu taivaasta ,vaan Hän,persoona,on kaikkialla .

Vierailija
396/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan nimissä ihmiset tekee kauheuksia toisilleen. On siinä teillä jumalat ja kaikki niin oikeamielisiä olevinaan.

Vierailija
397/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkivoipa ja kaikkitietävä Jumala siis luo ihmisen, jonka tietää lankeavan syntiin. Sitten Jumala rankaisee ihmistä kuolemalla ja samalla kaikkia myöhempiäkin ihmisiä.

Sitten tämä Jumala lähettää itse itsensä ihmisen hahmossa kuolemaan ihmiskunnan syntien vuoksi, vaikka itse on ne synnintekijät luonut. Jumala käy olemassa kolme päivää helvetissä ja nostaa itse itsensä taivaaseen taas.

Ihmisten pitää käydä kirkossa syömässä tätä Jumalaa keksin muodossa ehtoolliseksi kutsutussa tilaisuudessa. Niin tekemällä ihminen parantaa mahdollisuuksiaan päästä taivaaseen, jossa tämä Jumala oleilee.

Kyllä on sakeaa settiä. Huh huh.

Vierailija
398/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan nimissä ihmiset tekee kauheuksia toisilleen. On siinä teillä jumalat ja kaikki niin oikeamielisiä olevinaan.

Esimerkki ? kirjoitatko jostain Allahjumalasta?

Vierailija
399/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Venäjän ortodoksinen kirkko parhaillaankin siunaa Putlerin erikoisoperaation?

Vierailija
400/1338 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös kristinuskon Jumalan nimissö tehdään vaikka mitä, hyväksikäytetään lapsia, vainotaan vähemmistöjä yms. Taitaa kristityt tuolla ukrainassakin raiscailla vauvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi