Nainen, mitä mieltä olisit, jos olisit kiinnostunut miehestä ja tekisit aloitteen, mutta hän torjuisi sinut...
...sanomalla, että haluaa olla vapaaehtoisesti sinkku?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi erittäin hyvä että sanoisi suoraan. Ärsyttää kaiken maailman kiertelijät ja kaartelijat jotka eivät saa sanottua suoraan.
Olettaen tietysti että hän tosiaan haluaisi olla vapaaehtoisesti sinkku. Jos tuo vapaaehtoinen sinkkuus on jonkin sortin hätävale, niin en arvostaisi miehen käytöstä.
olsiko tarjota parempi hätävale? Tarkoitan, että mitä sitä olisi fiksuinta sanoa toiselle silloin kun ei ole hänestä kiinnostunut mutta haluaisi vastata hänen ehdotukseensa tyylikkäästi ja asiallisesti.
"En ole kiinnostunut."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi erittäin hyvä että sanoisi suoraan. Ärsyttää kaiken maailman kiertelijät ja kaartelijat jotka eivät saa sanottua suoraan.
Olettaen tietysti että hän tosiaan haluaisi olla vapaaehtoisesti sinkku. Jos tuo vapaaehtoinen sinkkuus on jonkin sortin hätävale, niin en arvostaisi miehen käytöstä.
olsiko tarjota parempi hätävale? Tarkoitan, että mitä sitä olisi fiksuinta sanoa toiselle silloin kun ei ole hänestä kiinnostunut mutta haluaisi vastata hänen ehdotukseensa tyylikkäästi ja asiallisesti.
"En ole kiinnostunut."
Viimeksi kun näin vastasin, niin alkoi jankutus, että miksi en ole, jonka jälkeen ehdotuksen tehnyt ryhtyi martyyriksi: "Olisit kyllä, jos olsiin hoikempi", eikä tällainenollut omiaan lisäämään kiinnotustani häntä kohtaan.
Vapaaehtoinen sinkku: miksi sitoutua kun seksiä saa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ole kiinnostunut."
Viimeksi kun näin vastasin, niin alkoi jankutus, että miksi en ole, jonka jälkeen ehdotuksen tehnyt ryhtyi martyyriksi: "Olisit kyllä, jos olsiin hoikempi", eikä tällainenollut omiaan lisäämään kiinnotustani häntä kohtaan.
Sitten vaikka toteat että niin olisinkin. Jos oikein hakemalla hakee sitä tylyä reaktiota, silloin se on ihan hyvä hänelle antaa. Ainakin hänelle on helppo päästä yli sen jälkeen.
Mullekin yks mies jäi jankuttamaan kun sanoin ettei kiinnosta. Lopulta kysyi että onko vika nyt sitten hänen ulkonäössään. Totesin vain että on, ja jankutus loppui välittömästi. Varmaan pitää minua kuspäänä, mutta aivan sama. Ei se hänenkään käytöksensä kovin asiallista ollut.
Vierailija kirjoitti:
Täysin teoreettinen tilanne.
Suomalainen nainen ei tasa-arvontunnossaan tee aloitteita, koska se on miesten tehtävä.
Paskapuhetta, olen saanut useita aloitteita baarissa, opiskelukaverilta jne jne jne. Kännissä ja selvinpäin.
Taidat olla sinä se ongelma :)
Ihan diplomaattinen tapa torjua aloite. En tosin keksi, missä tilanteessa tuo voisi olla ajankohtainen, koska koskaan en ole kysynyt miestä parisuhteeseen. Aloitteita olen tehnyt paljonkin, mutta tuo olisi aika hassu kommentti esimerkiksi siinä tilanteessa, että nainen hakeutuu vaikkapa baarissa miehen juttusille.
Se on aivan sama minkä syyn joku antaa, lopputulema kuitenkin sama (ei ole kiinnostunut).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin teoreettinen tilanne.
Suomalainen nainen ei tasa-arvontunnossaan tee aloitteita, koska se on miesten tehtävä.Paskapuhetta, olen saanut useita aloitteita baarissa, opiskelukaverilta jne jne jne. Kännissä ja selvinpäin.
Taidat olla sinä se ongelma :)
Sama täällä. T. Aloitteellinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ole kiinnostunut."
Sitten vaikka toteat että niin olisinkin. Jos oikein hakemalla hakee sitä tylyä reaktiota, silloin se on ihan hyvä hänelle antaa. Ainakin hänelle on helppo päästä yli sen jälkeen.
Mullekin yks mies jäi jankuttamaan kun sanoin ettei kiinnosta. Lopulta kysyi että onko vika nyt sitten hänen ulkonäössään. Totesin vain että on, ja jankutus loppui välittömästi. Varmaan pitää minua kuspäänä, mutta aivan sama. Ei se hänenkään käytöksensä kovin asiallista ollut.
Itse en ole osannut tai halunnut heittää vettä lisää myllyyn. Eli jos hän on väittänyt jotain, joka ei pidä paikkaansa (, kuten että olisin kiinnostunut jos hän olsi hoikempi).
- Vaikeaa kietäytyminen on ollut (siksi kai kysyinkin, että olisiko joku parempi ns. tekosyy), eikä aina vähiten siksi, että itsekin on toiminut enemmän ja vähemmän tunteella vaikka miten olisi yrittänyt järkeillä ja ajatella asiaa ennakkoon rationaalisesti. - Tuntuu vain jotenkin tylsältä puuskahhtaa, että en pysyty kokemaan tarpeeksi kemiaa välillämm tai kun nyt et sytytä, niin et sytytä.. Aika monta kertaa olen syyttänyt tilanteesta myös itsesäni. - iäänkuin hätillyt antamaan hänelle pakit kun on tullut tunne, että nainen haluaa oikeasti vain leikkiä minun kanssani. ei ole mukava tunne kun kokee, että on toiselle vain leikkikalu. (hyväksikäytön väline)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jos hän on sinkku eikä ole kiinnostunut, on lause "haluan olla sinkku" ihan totta, vaikka se tarkoittaisikin, että haluan olla sinkku, kunnes löydän jonkun kiinnostavamman. Onhan sekin vapaaehtoista sinkkuutta, vaikka se olisikin voimassa "toistaiseksi".
Lauseesta, joka sisältää informaation siitä, ettei toinen ole kiinnostunut, sekä jonkinlaisen selityksen sille, kannattaa kuulla erityisemmin se info, ettei hän ole kiinnostunut. Syyllä ja selityksellä ei sinänsä ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ole kiinnostunut."
Itse en ole osannut tai halunnut heittää vettä lisää myllyyn. Eli jos hän on väittänyt jotain, joka ei pidä paikkaansa (, kuten että olisin kiinnostunut jos hän olsi hoikempi).
- Vaikeaa kietäytyminen on ollut (siksi kai kysyinkin, että olisiko joku parempi ns. tekosyy), eikä aina vähiten siksi, että itsekin on toiminut enemmän ja vähemmän tunteella vaikka miten olisi yrittänyt järkeillä ja ajatella asiaa ennakkoon rationaalisesti. - Tuntuu vain jotenkin tylsältä puuskahhtaa, että en pysyty kokemaan tarpeeksi kemiaa välillämm tai kun nyt et sytytä, niin et sytytä.. Aika monta kertaa olen syyttänyt tilanteesta myös itsesäni. - iäänkuin hätillyt antamaan hänelle pakit kun on tullut tunne, että nainen haluaa oikeasti vain leikkiä minun kanssani. ei ole mukava tunne kun kokee, että on toiselle vain leikkikalu. (hyväksikäytön väline)
No tuossa mun tapauksessa miehen arvaus osui oikeaan. Tosin sen lisäksi myös persoona vaikutti ärsyttävältä, sen verran mitä siinä lyhyessä ensikohtaamisessa huomasin. Sitä vaan ei ollut tarvetta enää lisätä, sillä miehelle riitti perusteeksi se ulkonäkö.
En tee alotetta. Se on miehen tehtävä.
Ensinnäkin olen tehnyt aloitteita vain sellaisille miehille, joiden kanssa on oikeasti vipinää. En ihastu helposti ja mielummin tutustun toiseen ennen kuin lähden tekemään mitään merkitsevämpiä aloitteita. Uskon, että niiden kaverihetkien jälkeen tietäisimme molemmat kiinnostaako vai ei ja varsinkin se, että olenko itse kiinnostunut toisesta. En tee mitään hätäisiä päätöksiä, en tyydy ja jos minua ei oikeasti nappaa, niin en yritä edes esittää mitään kiinnostunutta, vaan teen selväksi, että korkeintaan kaverina jatketaan.
Eli näillä lähtökohdilla luultavasti tietäisin jo miehen ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin olen tehnyt aloitteita vain sellaisille miehille, joiden kanssa on oikeasti vipinää. En ihastu helposti ja mielummin tutustun toiseen ennen kuin lähden tekemään mitään merkitsevämpiä aloitteita. Uskon, että niiden kaverihetkien jälkeen tietäisimme molemmat kiinnostaako vai ei ja varsinkin se, että olenko itse kiinnostunut toisesta. En tee mitään hätäisiä päätöksiä, en tyydy ja jos minua ei oikeasti nappaa, niin en yritä edes esittää mitään kiinnostunutta, vaan teen selväksi, että korkeintaan kaverina jatketaan.
Tiedät sen verran, että mies haluaa sulta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo, jolle vastasit, mutta "vipinä" ei tarkoita välttämättä seksiä tai pelkkää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta minulla (naisena) se menee oikeastaan myös tuossa järjestyksessä. Jos on kemiaa ja vetovoimaa, haluan seksiä, ja sitten pikkuhiljaa jos juttu syvenee, alan haluta suhdetta. Mutta jos juttu ei syvene, haluan itsekin vain seksisuhteen tai kevytsuhteen.
Itse en ole koskaan mitenkään "ehdottanut seurustelua", eikä vastapuolikaan, Suhde on vain edennyt ja syventynyt kevyemmästä hengailusta suhteeksi.
Ajattelisin, että selvä ja jatkaisin matkaa ja jonkun muun miehen etsimistä.
Vierailija kirjoitti:
Arvostaisin hänen päätöstään ja rehellisyyttään
Noin minäkin sanoisin, jos en olisi kiinnostunut naisesta, eli todennäköisesti tuo on valetta.
Vierailija kirjoitti:
Arvostaisin hänen päätöstään ja rehellisyyttään
Tämä. Suora rehellinen vastaus on parempi kuin ympäripyöreä kiertely ja kaartelu joka jättää arpomisen varaa.