Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä mieltä olisit, jos olisit kiinnostunut miehestä ja tekisit aloitteen, mutta hän torjuisi sinut...

Vierailija
16.01.2022 |

...sanomalla, että haluaa olla vapaaehtoisesti sinkku?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee ikinä aloitetta. Jos mies ei tee sitä itse, niin se on hänen menetys. En voi siis vastata. N32

Vierailija
2/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin hänen päätöstään ja rehellisyyttään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on käynyt, entä sitten? Kukin päättää itse.

4/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toihan olisi tosi mukava tapa kieltäytyä treffeistä. Ei tulisi semmonen olo, että musta on jotain vikaa vaan mies vaan sattuu viihtymään itsekseen.

Vierailija
5/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohauttaisin olkapäitä ja jatkaisin matkaa. Meressä on paljon kaloja, joten turha jääädä yhteen typpiin kiinni

Vierailija
6/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mieli heille aloitteita, koska ei kiinnosta.

En myöskään halua että miehet tekevät aloitteita.

Parasta on kun ihmiset antaa toistensa olla rauhassa.

Vierailija
7/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin luonnollisesti pettynyt, kuten kuka tahansa torjutuksi tullessaan. Hyvä kuitenkin, että torjuu, jos ei halua suhteeseen (tai seksiä tai mitä mä nyt tässä hypoteettisessa tilanteessa ehdotinkaan).

Vierailija
8/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin etten ole tarpeeksi kiinnostava hänelle, tuntisin jonkin aikaa morkkista ja siirtyisin eteenpäin.

Vierailija
9/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Paska fiilis tulee vasta sitten, kun puoli vuotta myöhemmin kuulet hänen kihlautuneen vastikään tapaamansa naisen kanssa. Sitten tajuat, kuinka sinä et vaan kolahtanut hänelle.

Vierailija
10/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisia urhoja ne akat jahtaakin, ja jos on sormus nimettömässä, sitäkin ahkerammin.

Vierailija
11/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kerran käynytkin noin parikymmentä vuotta sitten. Pyysin erään puolitutun oluelle kanssani, ja pubissa jutustellessamme hän kertoi, ettei tuntenut ollenkaan vetoa naisiin eikä miehiin, eikä halunnut parisuhteeseen. Mieleni pahoitin lähinnä siitä, että tuon ihan kivan illan jälkeen hänestä ei enää koskaan kuulunut mitään.

Olen tehnyt aloitteita muulloinkin, mutta epäonnekseni aina jo parisuhteessa olevan miehen kohdalla.

Vierailija
12/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, itsekin olen sanonut noin.

Vierailija
13/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi torjua heti kuin näennäisesti tai kohteliaisuuttaan tavata muutaman kerran. Ihan niin mies kuin nainenkin.

Harmittaisi se vissiin. Mutta en halua olla kenenkään kanssa joka ei ole minusta oikeasti kiinnostunut.

Tosin en tee itse aloitteita tuntemattomille tai niille joiden kantaa seurusteluun en tiedä.

Ainoastaan jos ollaan jo tunnettu ennen ja tiedän, että kiinnostusta molempiin suuntiin on olemassa. Silloin voin ehdottaa vaikka oluelle tai viinille menoa.

Vierailija
14/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin tappion vaikka paskaahan se puhuu.

Vierailija
15/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalainen nainen uskalla tehdä aloitetta kuin vain humalassa.

Vierailija
16/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee aloitteita. Tulkitsisin tilanteen niin, ettei miestä ole kiinnostunut. Liekö sukupolvikysymys (olen 42).

Vierailija
17/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi erittäin hyvä että sanoisi suoraan. Ärsyttää kaiken maailman kiertelijät ja kaartelijat jotka eivät saa sanottua suoraan.

Vierailija
18/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään, hyvä että oli rehellinen. Paljon pahempia ovat ne jotka eivät osaa sanoa ei ja ovat valmiita viemään jutun ties kuinka pitkälle, vaikkei oikeasti kiinnosta yhtään.

Vierailija
19/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin teoreettinen tilanne.

Suomalainen nainen ei tasa-arvontunnossaan tee aloitteita, koska se on miesten tehtävä.

Vierailija
20/57 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi erittäin hyvä että sanoisi suoraan. Ärsyttää kaiken maailman kiertelijät ja kaartelijat jotka eivät saa sanottua suoraan.

Olettaen tietysti että hän tosiaan haluaisi olla vapaaehtoisesti sinkku. Jos tuo vapaaehtoinen sinkkuus on jonkin sortin hätävale, niin en arvostaisi miehen käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän