Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopahtaako kiinnostuksesi heti, jos mies kertoo olevansa insinööri

Vierailija
13.05.2015 |

tai vielä pahempaa, diplomi-insinööri ?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippainssit just parhaita!

Vierailija
22/28 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

amk insinöörit on sellasia  vippaskonsti-insinöörejä, että aivan huvittaa.....  just niin, ettei osa edes osaa laskea kovin monimutkaisia saati sitten ole muutenkaan sivistynyt.   amk aivan eri asia kuin DI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei t. Insinöörinainen ;)

Vierailija
24/28 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:20"]

Ainakin sen yhden kerran kun näin kävi kiinnostukseni lopahti...

Olen pinnallinen paska, jolla on tarkat mieltymykset miehen koulutuksen suhteen.

[/quote]

Miksi insinöörismies ei ole hyvä?

Miehistä älykkäimmät opiskelevat tekniikkaa tai teoreettista fysiikkaa. Ei miesten parhaat aivot mene lääkikseen, ne menee Otaniemeen. TV-sarja-alat on tyttöjen juttu enempi. 

[/quote]

Oman pienen otannan mukaan ei vain sovita yhteen. Ainakin ne miehet olivat kuin diplomi-insinöörien stereotyyppejä ja eipä se homma toiminut. Tunnetasolla olen tullut paremmin toimeen ihan eri alojen ja jopa eri koulutustason omaavien kanssa, vaikka itsekin olen yliopistosta valmistunut.

Toisaalta jos joku kiinnostava mies osoittautuisi alkututustumisen aikana insinööriksi en heti toki lähtisi raakkaamaan, mutten toisaalta innostuisikaan. Mulle miehen akateemisuus on yksi hailee.

Vierailija
25/28 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei!! t.sairaanhoitaja

Vierailija
26/28 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Menin sen kanssa kihloihin.

Vierailija
27/28 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin että voi ei (dippainssin kohdalla) mutta onneksi en tyrmännyt ensitreffien perusteella. Nykyään tämä DI (tuleva tekniikan tohtori) on mitä parhain aviomies minulle ja isä pienelle pojallemme. Kaikin puolin rehti, luotettava, lempeän huolehtiva ja minut sekä poikansa kaikin tavoin erinomaisesti huomioiva miehekäs mies, jota rakastan yli kaiken.

Vierailija
28/28 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

V***u että te naiset olette pinnallisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan