nyt jok'ikinen rauhottuu!!! Nyt on tärkeintä pysyä tyynenä!!!
Rauhottukaa, ja vetäkää syvään henkeä nyt. SUlkekaa kaikki laitteet hetkeksi. niin selvitään tästä!!!!
Kommentit (24)
Miten tässä voi rauhoittua kun päässä kuuluu nokkahuilunsoittoa!
Mitä se hyövää? Tyyne Puustinenkin pysyi Tyynenä loppuun saakka, mutta tuli silti listityksi. On se hurjaa, ma sanon.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:07"]
[/quote]
Kokeilisin Ketipinoria.
Synnyin mieheksi, en halua Tyyneksi!
Mun jalkoja särkee ja selkää kutisee en voi nukuaaaaaaaa
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:07"]
[/quote]
Kokeilisin Ketipinoria.
[/quote]
Kokeiltu on. Muuttui vain epävireiseksi. Hämmensi, ihan kuin se joskus olisi muka vireessä?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:07"]Miten tässä voi rauhoittua kun päässä kuuluu nokkahuilunsoittoa!
[/quote]
Apua :DDD niin random että nauroin ääneen.
en voi rauhoittua, mulla soi päässä se heinix-mainosbiisi :( tekis mieli päästä irtautumaan ruumiista.
Virtu pitääköhän napata tähän kutinaan Heinix? Nukuttaakin noi
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:18"]en voi rauhoittua, mulla soi päässä se heinix-mainosbiisi :( tekis mieli päästä irtautumaan ruumiista.
[/quote]
Mulla soi maailman histprian ärsyttävin mainosbiisi, se vitaepro -mainos jossa on nicke lignell. "Väsyttää... Ihan oma syy..... Vaan nyt kaikki on toisin ja viihdyn kropassain... TOIMII MULLE AINAKIN, TÄN KAIKEN VITAEPRO VAAN AIKAAN SAA..."
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:18"]en voi rauhoittua, mulla soi päässä se heinix-mainosbiisi :( tekis mieli päästä irtautumaan ruumiista. [/quote] Mulla soi maailman histprian ärsyttävin mainosbiisi, se vitaepro -mainos jossa on nicke lignell. "Väsyttää... Ihan oma syy..... Vaan nyt kaikki on toisin ja viihdyn kropassain... TOIMII MULLE AINAKIN, TÄN KAIKEN VITAEPRO VAAN AIKAAN SAA..."
[/quote]
aclovir-mainosta ei voita mikään! :(
WELCOME TO THE JUNGLE, DIIDIIDIIDIDII...DIIDIIDIDI, DIIDIDIDI, DIIIiiiiiididididididididiiiiiiiiiiiii.
NEXT, IS NOW.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:18"]en voi rauhoittua, mulla soi päässä se heinix-mainosbiisi :( tekis mieli päästä irtautumaan ruumiista.
[/quote]
Mulla soi maailman histprian ärsyttävin mainosbiisi, se vitaepro -mainos jossa on nicke lignell. "Väsyttää... Ihan oma syy..... Vaan nyt kaikki on toisin ja viihdyn kropassain... TOIMII MULLE AINAKIN, TÄN KAIKEN VITAEPRO VAAN AIKAAN SAA..."
[/quote]
Vittu kiitos tästäkin. Vitae Pro voi myös auttaa suaaa...
Tästä aloituksesta tuli ihan yhtä tyhjentävä olo kuin siitä missä oli Antti Tuiskun peto on irti (?) biisin sanoja. En tajuu.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EI PYSTY!!!
tuleeko ryssät jo???????