Hoksasin tänään, että työkaveri huijaa 45000km vuodessa
verotukseen ym mukavaa. Eikä tässä ainoat vakuutus/verohuijauksensa. Kyseessä olevinaan "hyvän perheen kermapylly" . Luulee, ettei kukaan ole hoksannut. Luulen, että hän saa kesäloman alkajaisiksi kivaa postia :) . Asuu siis avokkinsa luona, mutta osoite vanhempien kotiin. Yli 100 km suuntaansa. Tenhyt huijaustaan jo vuosia.....
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:47"]
verotukseen ym mukavaa. Eikä tässä ainoat vakuutus/verohuijauksensa. Kyseessä olevinaan "hyvän perheen kermapylly" . Luulee, ettei kukaan ole hoksannut. Luulen, että hän saa kesäloman alkajaisiksi kivaa postia :) . Asuu siis avokkinsa luona, mutta osoite vanhempien kotiin. Yli 100 km suuntaansa. Tenhyt huijaustaan jo vuosia.....
[/quote]
Ihan yleistä. Tee samoin jos kaivelee.
eri juttu katsos pitkään jatkunut ja ko. hlö vetää kymmenien tuhansien vedon joka vuosi. taitaa olla jo niin suurta että ehdollista saa. Ihan oikein, on aivan oikein ilmoittaa! meidän työpaikan siivooja tienaa alle puolet siitä, mitä tuo työntekijä huijaa jo kaiken palkan päälle vuodessa. on eettisesti niin kaukana mun arvomaailmasta, etten voi katsoa enää. tsorge....
sorry, EN TEE SAMOIN, VAAN ILMOITAN! olen aina ollut rehellinen ja kaiken lisäksi ilmoitan HYVÄLLÄ OMALLATUNNOLLA.
Ilmoitelkaa vaan näistä niin me muut emme joudu maksumiehiksi. Kiitos sinulle. :)
Milläpä todistat jossei ole asunnossa kirjoilla?
Jospa et puuttuisi muiden asioihin...
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:55"]
[/quote]
Jep, ei verottaja puutu koska todistaminen on niin vaikeaa. Kirjoilla saa olla ihan missä vaan ja sen mukaan hakea kilometrikorvaukset.
empä ala täällä kertomaan millä todistan, mutta todistan! on 1. krt kun kyseinen hlö vihdoin pääsee elämässään maistamaan miltä tuntuu todella katsella tekojensa seurauksia.- tähän asti naureskellut muille kaikesta, jopa köyhyydestä....
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:57"]
Jospa et puuttuisi muiden asioihin...
[/quote] TODELLAKIN PUUTUN. NAURAN KUSISESTI PÄÄLLE. :D
Apua, soita nyt heti Valviraan, Eviraan, Aviin, Ely-keskukseen, poliisille ja verottajalle alkajaisiksi.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:59"]empä ala täällä kertomaan millä todistan, mutta todistan! on 1. krt kun kyseinen hlö vihdoin pääsee elämässään maistamaan miltä tuntuu todella katsella tekojensa seurauksia.- tähän asti naureskellut muille kaikesta, jopa köyhyydestä....
[/quote]
Eli et pysty todistamaan millään :D jos on "oikeassa" osoittaessaan ollut kirjoilla koko tämän ajan niin vaikeutuu lisää. Postitkin voi pyytää rinnakkaisosoitteeseen eikä tarvitse sen takia osoitetta muuttaa...
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:55"]
[/quote]
Jep, ei verottaja puutu koska todistaminen on niin vaikeaa. Kirjoilla saa olla ihan missä vaan ja sen mukaan hakea kilometrikorvaukset.
[/quote]
Aina kannattaa ilmoittaa. Kyllä se verottaja näitä tykkää tutkia.
Niin, työmatkavähennys on max noin 7000e eli todellinen nettohyöty on parisen tonnia per vuosi. Ei kannata olla kateellinen siitä.
Miten se yli siivoojan tienestin voisi huijata? Verottaja alentaa verotusta, ei siitä 45000 saa mitään kilometrikorvausta. Tuo kulu kilometrille lasketaan senteissä ja se vähennetään tulonhankkimiskuluina, joka voi vain alentaa veroja. Minulla oli useamman vuoden noin 80 km suuntaansa ja siitä ei veroetua saanut kenenkään kuukausipalkkojen suuruisia summia.
Mikä ihmisiä vaivaa? Siis tällä sivulla pyörii varmaan vaan jotain sossupummeja koska ovat siis veropetoksen kannattajia?? Hyvin outoa. Itse en ainakaan duunarina tue yhtään veropetoksia koska minähän ne metkut maksan kun valtio ei saa sille kuuluvia veroja kerättyä vaan kierretään ja huijataan. Ihme sakkia. Ilmoitusta vaan!
siis minusta on ilmoitettu ilman syytä ja vielä irvailtu.
- Mutta minun ei tarvitse ilman syytä ilmoittaa. Minun tarvitsee vain kertoa totuus ja painaa pää illalla hyvin mielin nukkumaan. Nyt poistun. Hyvää yötä myös huijari kaupungissa nimeltä K....... . Ota opiksi ja ole rehellinen. Sinulla on jo kaikkea, maallinen omaisuus (liikaakin) ja sinä halusit aina vaan lisää ja lisää, Samaan aikaan toiset rypevät köyhyydessä.
REHELLISTÄ JA OIKEUDENMUKAISTA KÖYHÄÄ EI KOSKAAN KANNATA LOUKATA EIKÄ SUUTUTTAA.
Muistakaa tämä ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:02"]Niin, työmatkavähennys on max noin 7000e eli todellinen nettohyöty on parisen tonnia per vuosi. Ei kannata olla kateellinen siitä.
[/quote]
Duunarin kuukauden palkka. Ja tämä oli reilua kelle? Vain ja ainoastaan tälle veropummille.
Sekoittaako ap työmatkojen verovähennyksen verovapaisiin km korvauksiin
Voi tuo on kuule yleisempää kuin arvaatkaan. Mäkin vedin työkkäristä hyvät korvaukset työhaastattelu matkoista kun olevinaan kuljin sinne 400km mutta oikeasti alle 50km..