Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon teitä ärsyttäisi jos

Vierailija
16.01.2022 |

hakisit oman alasi töitä ja sattumalta hyvä kaverisi olisi saanut sen ainoan hyvän paikan tältä kyseiseltä alalta ja siltä seudulta, jolla asut ja kaiken lisäksi kaverillasi ei olisi vaadittavaa koulutusta tuohon työhön? Vaikka olisit onnellinen kaverisi puolesta, niin olisiko edes hitusen hermoja raastavaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmettelisin, miksi asun paikkakunnalla, missä ei ole minulle sopivaa työtä.

Vierailija
2/6 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihmettelisin, miksi asun paikkakunnalla, missä ei ole minulle sopivaa työtä.

Riippuu mihin päätökseen tulee kun punnitsee jättääkö perheensä kokonaan vai eroaa ja ottaa lapsen mukaan vain siksi, että muuttaa töiden perässä muualle.  Onhan se toki vaihtoehto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäisi tietenkin ja miettisin, että varmasti suhteilla sai kaveri paikan, kerta pätevyys alalle ei merkitse.

Vierailija
4/6 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mihin päätökseen tulee kun punnitsee jättääkö perheensä kokonaan vai eroaa ja ottaa lapsen mukaan vain siksi, että muuttaa töiden perässä muualle.  Onhan se toki vaihtoehto. 

Seuraavaksi ihmettelisin miksi olen ottanut puolison, joka ei näe kokonaiskuvaa perheen kannalta.

Vierailija
5/6 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi ihmettelisin miksi olen ottanut puolison, joka ei näe kokonaiskuvaa perheen kannalta.

Et taida tuntea ainuttakaan maajussia..

Vierailija
6/6 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, alkaisin yksityisyrittäjäksi ja perustaisin kilpailevan yrityksen ja tekisin samaa työtä paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme