Terveisiä Japanista, haluaako joku kysyä jotain?
Kommentit (27)
Ootko saanu kyrpää siellä? Onko perseeseesi vielä tungettu ämpärillistä ankeriaita?
Maistuuko sushi siellä samalta kuin Suomessa?
Tieditkö että Japani otti vastaan alle 10 maahanmuuttajaa viime vuonna, eikä Japaniin hyväksytä ollenkaan muslimimaahanmuuttajia?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:37"]Tieditkö että Japani otti vastaan alle 10 maahanmuuttajaa viime vuonna, eikä Japaniin hyväksytä ollenkaan muslimimaahanmuuttajia?
[/quote]
Tämä on se ainoa asia mihin joidenkin suomalaisten aivokapasiteetti riittää kun mainitsee ulkomaat...
Onko nuoriso samanlaista kuin Suomessa?
Ovatko japanilaiset ujoja tai vaatimattomia?
Muutin tänne vanhempieni kanssa seitsemän vuotta sitten, nyt asun omillani. En tiedä pitäisikö harkita suomeen muuttoa, en vain oikein tiedä miten se onnistuisi.
Hikikomori on sisäänpäinkääntynyt ihminen, jota yhteiskunta ei jostain syystä halua enää joukkoonsa (tatuoinnit, nuorena tehty rikollisuus, huono koulumenestys, ulkomaalaisuus)
En saa töitä mistään eikä kukaan halua olla kanssani missään tekemisissä. Tai no, kouluaikoina oli eri juttu (olin 12-vuotias kun muutimme tänne), silloin porukka oli tosi kiinnostunutta minusta, mutta koska nyt aikuisena minua ei hyväksytä kankeaan japanilaiseen business maailmaan, olen sosiaalinen outcasti.
Japanilaiset miehet? Osa on, osa ei. Ne jotka ovat minusta kiinnostuneita ovat lähinnä junaperverssin näköisiä kähmijöitä. Suurin osa miehistä käyttäytyy niin kuin heille olisi tungettu tolppa takamukseen.
En ole saanut, eikä ole tungettu.
Mitä teet kun tulee se suuri maanjäristys?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:43"]Muutin tänne vanhempieni kanssa seitsemän vuotta sitten, nyt asun omillani. En tiedä pitäisikö harkita suomeen muuttoa, en vain oikein tiedä miten se onnistuisi.
Hikikomori on sisäänpäinkääntynyt ihminen, jota yhteiskunta ei jostain syystä halua enää joukkoonsa (tatuoinnit, nuorena tehty rikollisuus, huono koulumenestys, ulkomaalaisuus)
En saa töitä mistään eikä kukaan halua olla kanssani missään tekemisissä. Tai no, kouluaikoina oli eri juttu (olin 12-vuotias kun muutimme tänne), silloin porukka oli tosi kiinnostunutta minusta, mutta koska nyt aikuisena minua ei hyväksytä kankeaan japanilaiseen business maailmaan, olen sosiaalinen outcasti.
Japanilaiset miehet? Osa on, osa ei. Ne jotka ovat minusta kiinnostuneita ovat lähinnä junaperverssin näköisiä kähmijöitä. Suurin osa miehistä käyttäytyy niin kuin heille olisi tungettu tolppa takamukseen.
[/quote]
Mikset sitten muuta Europpaan ja hanki koulutusta ja elämää kun siellä ei ole tarjota sulle mitään
Saat muuttaa minne vaan EU:ssa, ei ole pakko Suomeen
Pyydetäänkö siellä oikeesti yhtiö taholta anteeksi, jos esim juna on minuutinkin myöhässä?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:43"]Muutin tänne vanhempieni kanssa seitsemän vuotta sitten, nyt asun omillani. En tiedä pitäisikö harkita suomeen muuttoa, en vain oikein tiedä miten se onnistuisi.
[/quote]
Älä muuta Suomeen, muuta johonkin kolmanteen maahan. Ulkosuomalainen otetaan Suomessa huonosti vastaan, ja jos ei ole asunut siellä ikuisesti, on todella vaikea saada ystäviä. Esim. Britanniassa on paljon helpompaa olla ulkomaalainen.
Joo, lähe vetää sieltä :p mitä sitä aikaa tommoseen tuhlaamaan...
Mikä on hikikomori? Oletko siellä lomailemassa vai asutko siellä? Onko ne japsimiehet oikeasti niin kuumaa kamaa kuin palstalla väitetään?