Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveisiä Japanista, haluaako joku kysyä jotain?

Vierailija
13.05.2015 |

t. hikikomori

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hikikomori? Oletko siellä lomailemassa vai asutko siellä? Onko ne japsimiehet oikeasti niin kuumaa kamaa kuin palstalla väitetään?

Vierailija
2/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko saanu kyrpää siellä? Onko perseeseesi vielä tungettu ämpärillistä ankeriaita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole nukkumassa?

Vierailija
4/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuuko sushi siellä samalta kuin Suomessa?

Vierailija
5/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia yleiset vessat?

Vierailija
6/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieditkö että Japani otti vastaan alle 10 maahanmuuttajaa viime vuonna, eikä Japaniin hyväksytä ollenkaan muslimimaahanmuuttajia?

Vierailija
7/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikikomero haisee

Vierailija
8/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:37"]Tieditkö että Japani otti vastaan alle 10 maahanmuuttajaa viime vuonna, eikä Japaniin hyväksytä ollenkaan muslimimaahanmuuttajia?
[/quote]
Tämä on se ainoa asia mihin joidenkin suomalaisten aivokapasiteetti riittää kun mainitsee ulkomaat...

Vierailija
9/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko Japanissa sovimismiä?

Vierailija
10/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuoriso samanlaista kuin Suomessa?

Vierailija
11/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko japanilaiset ujoja tai vaatimattomia?

Vierailija
12/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Japanissa makeisia?

Vierailija
13/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin tänne vanhempieni kanssa seitsemän vuotta sitten, nyt asun omillani. En tiedä pitäisikö harkita suomeen muuttoa, en vain oikein tiedä miten se onnistuisi. 

Hikikomori on sisäänpäinkääntynyt ihminen, jota yhteiskunta ei jostain syystä halua enää joukkoonsa (tatuoinnit, nuorena tehty rikollisuus, huono koulumenestys, ulkomaalaisuus)

En saa töitä mistään eikä kukaan halua olla kanssani missään tekemisissä. Tai no, kouluaikoina oli eri juttu (olin 12-vuotias kun muutimme tänne), silloin porukka oli tosi kiinnostunutta minusta, mutta koska nyt aikuisena minua ei hyväksytä kankeaan japanilaiseen business maailmaan, olen sosiaalinen outcasti. 

Japanilaiset miehet? Osa on, osa ei. Ne jotka ovat minusta kiinnostuneita ovat lähinnä junaperverssin näköisiä kähmijöitä. Suurin osa miehistä käyttäytyy niin kuin heille olisi tungettu tolppa takamukseen. 

En ole saanut, eikä ole tungettu. 

Vierailija
14/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet kun tulee se suuri maanjäristys?

Vierailija
15/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkiko kirsikkapuut vielä?

Vierailija
16/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:43"]Muutin tänne vanhempieni kanssa seitsemän vuotta sitten, nyt asun omillani. En tiedä pitäisikö harkita suomeen muuttoa, en vain oikein tiedä miten se onnistuisi. 

Hikikomori on sisäänpäinkääntynyt ihminen, jota yhteiskunta ei jostain syystä halua enää joukkoonsa (tatuoinnit, nuorena tehty rikollisuus, huono koulumenestys, ulkomaalaisuus)

En saa töitä mistään eikä kukaan halua olla kanssani missään tekemisissä. Tai no, kouluaikoina oli eri juttu (olin 12-vuotias kun muutimme tänne), silloin porukka oli tosi kiinnostunutta minusta, mutta koska nyt aikuisena minua ei hyväksytä kankeaan japanilaiseen business maailmaan, olen sosiaalinen outcasti. 

Japanilaiset miehet? Osa on, osa ei. Ne jotka ovat minusta kiinnostuneita ovat lähinnä junaperverssin näköisiä kähmijöitä. Suurin osa miehistä käyttäytyy niin kuin heille olisi tungettu tolppa takamukseen. 

[/quote]

Mikset sitten muuta Europpaan ja hanki koulutusta ja elämää kun siellä ei ole tarjota sulle mitään

Vierailija
17/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat muuttaa minne vaan EU:ssa, ei ole pakko Suomeen

Vierailija
18/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydetäänkö siellä oikeesti yhtiö taholta anteeksi, jos esim juna on minuutinkin myöhässä?

Vierailija
19/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:43"]Muutin tänne vanhempieni kanssa seitsemän vuotta sitten, nyt asun omillani. En tiedä pitäisikö harkita suomeen muuttoa, en vain oikein tiedä miten se onnistuisi. 

[/quote]

Älä muuta Suomeen, muuta johonkin kolmanteen maahan. Ulkosuomalainen otetaan Suomessa huonosti vastaan, ja jos ei ole asunut siellä ikuisesti, on todella vaikea saada ystäviä. Esim. Britanniassa on paljon helpompaa olla ulkomaalainen.

Vierailija
20/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lähe vetää sieltä :p mitä sitä aikaa tommoseen tuhlaamaan...