Kun käyt kumppanisi kanssa saunassa...
Kommentit (26)
Nauratti toi mitä tehdään :'D me tosiaan kans istutaan lauteilla ja jompikumpi heittää välil löylyä. Jutellaan ja juodaan molemmat omia saunakaljoja.
Hollantilainen miekkonen on sillee: okei on tää ihan rentouttavaa, alan tajuta pointin. Otan siltä usein suihin ja jutellaan mukavia.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:38"]
Nauratti toi mitä tehdään :'D me tosiaan kans istutaan lauteilla ja jompikumpi heittää välil löylyä. Jutellaan ja juodaan molemmat omia saunakaljoja.
[/quote]
Ei kovin tervettä vetää saunassa aina kaljaa..
Puhutaan mistä milloinkin tai ollaan puhumatta. Ja usko tai älä, istutaan lauteilla ja löylytellään.
Sekstaillaan tietenkin ilman häiriöitä (lapsia).
Ei juuri puhuta mitään. Sauna on yksi niistä harvoista paikoista jossa ollaan enimmäkseen hiljaa. Heitetään löylyä ja istutaan. Kerran harrastettiin seksiä, meinasi lähteä taju eikä johtunut miehen erinomaisuudesta.
Halitaan, hipsutetaan, harrastetaan seksiä. Heitetään löylyä, pelleillään, jutellaan.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:43"]
Ei juuri puhuta mitään. Sauna on yksi niistä harvoista paikoista jossa ollaan enimmäkseen hiljaa. Heitetään löylyä ja istutaan. Kerran harrastettiin seksiä, meinasi lähteä taju eikä johtunut miehen erinomaisuudesta.
[/quote]
Repesin tolle lopulle:D en ymmärrä miten kukaan pystyy harrastamaan seksiä saunassa!! Vai kuinka kylmässä saunassa saunotte? Alle 75astetta? Itse tykkään saunoa sellaisessa n.100asteessa eikä siellä kyllä tehdä muuta kuin heitetä löylyä ja nautita lämmöstä.
Mä juttelen mieluiten tosi vähän, enkä halua ainakaan jutella mistään kiihkeästi enkä riidellä! Mies haluaa toisinaan selvitellä meidän riitoja tai erimielisyyksiä saunassa, mutta olen pannut siihen stopin. Mulle sauna on rauhoittumisen ja rentoutumisen paikka, ja mieluiten olisin siellä yksin.
Harvoin käymme miehen kanssa kahdestaan saunassa, yleensä siellä istuvat myös lapset. Saunassa jutellaan mitä mieleen tulee, kuulumisia, suunnitelmia, lapset kyselevät mitä mieleen juolahtaa ja joskus olemme ihan hiljakseenkin. Ei meillä tarvitse pelätä hiljaisuutta.
Rapsutetaan molempien selistä kuivunut iho pois, jutellaan, pusutellaan, hassutellaan ja varsinkin appivanhempien saunassa sitten myös puksutellaan. <3
Mä pyörryn, jos saunan lämpötila nousee paljon yli 80°C, joten puksuttelu onnistuu ihan hyvin, jos makaan lauteilla jalat ylhäällä. Tai sitten oviaukossa takaapäin. :)
Ymmärrän kyllä sen, jos saunomisajan haluaa pyhittää rauhoittumiselle. :) Siihen paras on kyllä puusauna, tulee pehmeämmät löylyt.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:38"]
[/quote]
Ei kovin tervettä vetää saunassa aina kaljaa..
[/quote]
aika terveitä kuitenkin ollaan ;) enkä sanoisi yhtä saunakaljaa viikossa kovin " vetämiseksi " :D mut jokainen tavallaan !
Jutellaan mistä milloinkin, samoja asioita kuin muuallakin. Toisinaan juodaan oluet. Jos mulla on niskat jumissa niin mies saattaa hieroa niitä, usein kyllä vasta saunan jälkeen. Heitetään löylyä. Istuskellaan tai makoillaan vaan. Ei harrasteta seksiä saunassa, vaan rentoudutaan muuten.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:42"]
Puhutaan mistä milloinkin tai ollaan puhumatta. Ja usko tai älä, istutaan lauteilla ja löylytellään.
[/quote]
Näin meilläkin.
mitä mieltä muuten olette siitä, jos aikuisian ollaan vielä vanhempien tai jopa aikuisten vastakkaista sukupuolta olevien sisarusten kanssa samassa saunassa? Ja muutenkin häpeilemättä peseydytään ja kuljetaan alasti?
35v. poika äitinsä ja siskonsa kanssa alasti saunassa, kotona ja mökillä?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:12"]mitä mieltä muuten olette siitä, jos aikuisian ollaan vielä vanhempien tai jopa aikuisten vastakkaista sukupuolta olevien sisarusten kanssa samassa saunassa? Ja muutenkin häpeilemättä peseydytään ja kuljetaan alasti?
35v. poika äitinsä ja siskonsa kanssa alasti saunassa, kotona ja mökillä?
[/quote]
Itselleni olisi vierasta, jopa kiusallista. En mielelläni hyppele alasti muiden edessä muutenkaan. En kuitenkaan oleta että kaikki olisivat yhtä häveliäitä kuin minä, enkä tuomitse muita.
Joku kävi alapeukuttamassa kaikki, jotka vain juttelee ja on. Ok :D
Puhutaan mitä milloinkin. Esim. mitä päivällä on tapahtunut tai jos suunnitellaan matkaa tai juhlia, niin niistä voidaan puhua tai mitä lapset ovat tehneet.
Ai mitä tehdään? Istutaan lauteilla ja heitetään löylyä.