ex-rouva
Deittailu
"Olen nyt ajatellut meitä ja tämä rupesi tuntumaan vähän hankalalta. Se on totta, että kun näin tavataan ja harrastetaan seksiä, niin sen pitäisi olla seurustelua ja parisuhdetta. Seksi on tuntunut kanssasi hyvältä ja tykkään sinusta, mutta en pysty tai halua ajatella nyt seurustelua kenenkään kanssa vielä. Ajattelin kyllä, kun hain seuraa deitin kautta, että kaipaan parisuhdetta, mutta nyt olen huomannut ajatusteni ja tunteideni olevan liian vahvasti siellä menneessä kiinni.Taidan olla tällä tavalla liian epäreilu sinua kohtaan? Haluan kiittää sinua nyt näistä tapaamisista ja yhdessäolosta, mutta minun on varmasti hyvä nyt jäädä miettimään ja sulattelemaan omia asioitani. "
Eli viime kesänä ja syksyllä, hän tapasi varatun naisen, jolla oli avio-ongelmia miehensä kanssa ja palasi miehensä luokse kuitenkin. Myös eksäänsä hän kuulemma vielä ikävöi jonka kanssa oli n. 6 v. seksitöntä elämää ja erosi exästään varatun naisen takia, koska heillä oli yhteistä seksiongelmien takia.
Se minua vain raivostuttaa kun luulin löytäväni deitissä fiksun ja kunnollisen raittiin miehen. Raitis hän onkin , mutta elää liikaa menneessä. Olen kohdannut liikaa pettymyksiä elämässäni, että taidan olla lopun elämääni yksin. Aargh..
Sorry, otsikko on väärä. Pitää olla deittailu. Itse olen ex-rouva jo vuosia sitten eronnut.