Onko 166cm ja 68kg nainen lihava?
Kommentit (51)
Minun mielestäni on. Kymmenen kiloa liikaa.
Olet lihava. Kyllä, juuri sinä joka kysyt omaa painoasi.
-Mies XX
Nyt tulee alapeukkua mutta joo on toi vähän lihava. Olen 165/55 ja hoikka. Kauheaa ajatella miltä näyttäisin 13 kg painavempana....
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:40"]
normaalipaino. Painoindeksi on 24
[/quote]
Aivan liikaa siis...
ap.
Itse olen 168/68 ja kyllä minä melkoinen tankki olen!
Riippuu niin paljon ruumiin rakenteesta ja lihaksen määrästä. Itselleni tuossa olis reilut 10 kiloa liikaa ja olen 169cm pitkä. Mutta minähän olenkin laihaläski...
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:39"]Minun mielestäni on. Kymmenen kiloa liikaa.
[/quote]
Minun mielestä riippuu ruumiinrakenteesta. Siroluinen nainen voi kyseisillä kiloilla näyttää, mutta treenattu ja harteikas samoilla kiloilla olla ihan eri näköinen.
Ei todellakaan ole.
Juuri sopivan muotoinen ja kokoinn halatavaksi. Luurangoista en jaksa innostua.
Kyllä aika lihavalle kuullostaa, itse olen raskaana rv 34 ja painan 59 kg, senttejä 165, eli muutama vähemmän, mutta siinä osviittaa. ...
Sieltä saattaa paljastua ties mitä
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:38"]Ei ole lihava. Normaali tai himpun verran pullea.
[/quote] Alapeukkuja?! Suhteutin omaan painooni. Olen 170 cm pitkä ja painoin joskus n.68 kg ja olin hieman pullukka, pömppis oli ja pulleat posket. Laihdutin sitten vähän pois ja olen edelleen normaalipainossa. Riippuu kropan rakenteesta paljon, itse olen hintelää tekoa jolle ei kasva lihaksia edes salitreenillä.
162/95 minä olen lihava, sinä ap et
YLi 10 kg ylimääräistä. 55 ois tuolle hyvä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:42"]Ei todellakaan ole.
Juuri sopivan muotoinen ja kokoinn halatavaksi. Luurangoista en jaksa innostua.
[/quote]
Vitsi mä niin tykkään miten nää läskit eiku siis kursikkaat naiset esiintyy miehinä ja haukkuvat samalla hoikkia luurannoiksi, oravannahoiksi, pulkannaruiksi.... olette säälittäviä
Ei ole lihava. Normaali tai himpun verran pullea.