Jättäisitkö täydellisen miehen, joka ei halua seksiä?
Ajattele tilanne, jossa olet löytänyt aivan mahtavan ja itsellesi täydellisesti sopivan miehen. Ainoa miinus miehessä on, että hän ei halua seksiä yhtä paljon kuin sinä. Seksiä on 3-6krt/kk. Olette puhuneet asiasta, ja ainoa tulos on, että mies vaan ei halua yhtä usein kuin sinä. Mitä tekisit?
Kommentit (41)
Eiköhän tuo ole ap ihan siitä kiinni, kuinka paljon tuo tilanne rassaisi henkisellä puolella.
Kysymys 18:selle: no annatko vai onko vain muuten mukavaa, kun mies haluaa sinua?
En jättäisi. Itsekään en ole erityisen seksuaalinen ja arvostan parisuhteessa enemmän henkistä yhteensopivuutta ja samankaltaista arvomaailmaa kuin aktiivista seksielämää.
En jättäisi. 3 krt kuussa riittäisi mainiosti.
Tuollainen mieshän olisi lähes täydellinen. Tuo 3 krt / kk olisi ihan ok, vaikka aseksuaalina nolla olisi sitäkin parempi. Ah, olisin niin onnellinen, jos löytäisin tuollaisen miehen :)
Niin mun tilanne, just illalla mietin siinä kainalossa tasaista tuhinaa kuunnellessa onko tää oikeesti ongelma vai ei
Jos löytäisin miehen, joka haluaisi vähemmän seksiä kuin minä, ja olisi vielä muutenkin täydellinen, en päästäisi sitä ihanuutta ikinä pois. Pelkäänpä vain, että sellaista ei ole olemassakaan..
Ja tuo ap:n kuvailema mies sitä paitsi haluaa seksiä liian usein minun makuuni.
Jos haluttomuus ilmenee heti suhteen alussa, silloin olisin huolissani. Silloin pitäisi olla alkuhuumaa ja hyvää seksiä
Mä en tarvi seksiä ollenkaan, joten en todellakaan jättäisi.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:19"]Ajattele tilanne, jossa olet löytänyt aivan mahtavan ja itsellesi täydellisesti sopivan miehen. Ainoa miinus miehessä on, että hän ei halua seksiä yhtä paljon kuin sinä. Seksiä on 3-6krt/kk. Olette puhuneet asiasta, ja ainoa tulos on, että mies vaan ei halua yhtä usein kuin sinä. Mitä tekisit?
[/quote]
Ei siis läheskään täydellinen. Riippuu sinusta. Mulle ei riittäisi.
En, toi on kuitenkin ihan hyvin seksiä pariskunnalle, joilla on muutakin tekemistä elämässään kuin paneminen. Varmaan todellisuudessa aika keskivertomäärä vakiintuneelle perheelliselle pariskunnalle (jotkut himonussijat sekä valehtelijat sotkevat virallisia tilastoja). Nyt oon saanut viimeksi 1,5 vuotta sitten, että toihan ois itseasiassa jo varsinaista erotiikan juhlaa. Sit jos mies olis vielä muutenkin täydellinen, niin ihan mahtava juttu!
Olisin iloinen en todellakaan jättäisi. Mulla sama tilanne mutta mies antaa vain 1 krt / 2 kk. Reilu vuosi yhdessä, ei ilmeisesti vaan seksi kiinnosta muuten kyllä saa läheisyyttä ja huomiota. Oon yrittäny puhua asiasta 1000 kertaa mut ei auta kun joka asiaan vastaus on en tiedä/en osaa sanoa. Ratkaisuja itsekkin täällä kaipaisin, omat keinot on käytetty. Terapiaan tai lääkäriin ei lähde koska ei kuulemma ole mitään ongelmaa, se on vain mun päässäni.... ärsyttää todella että muuten täydellinen suhde hankaa koko ajan yhdestä asiasta joka vaivaa koko ajan, vaikeahan sitä yksin on selvittää.
En tosiaankaan jättäisi, mulle täydellinen mies ois just sellainen joka ei haluais seksiä kovin usein.
Voisiko sitä miestä houkutella ja toimia...ehkei enää jutella? Jos kerran on jo juteltu...lähestyä fyysisesti?kinkkinen tilann. Onko se mies täydellinen sinulle? Tai mitkä asiat pitää olla ja millä ei niin väliä? Kyllä niitä seksinharrastajamiehiä ehkä löytyy helpommin? Muita juttuja ...mitä sinä toivot? Jos olet onneton nyt, niin kerro vielä miehellesi. Kerro miten vakava juttuse sinulle on ja kerro miten täydellinen hän on.
jos jatkuu onneton olo...niin ehkä sit ero? Se niin riippuu. Voihan olla, että seksihalut nousee. Onko ukolla stressiä? Ehdittekkö viettää yhteistä aikaa.? Jos sulle seksi on se ykkönen listalla...niin etene sen mukaan.
Mitä sulle rakkaus merkitsee?
Miksi mies ei tule vastaan ja anna rakkauden takia? Esim jos mies antaa pari kertaa enemmän kuin oikeasti haluaisi ja ap tulisi myös vastaan?
Haha, nykysuhteessani seksiä on ollut jo monta monituista vuotta 3–6 krt / VUOSI! Ja miehessä on paljon vikoja. Vaihtaisin tuohon täydelliseen mieheen heti (vaikka oma toiveeni olisikin pari-kolme kertaa viikossa). Hän varmaan täydellisesti pitäisi myös lapsistani ja olisi esimerkillinen miehen malli, täydellinen kun olisi. Missäs tällainen mies olisi saatavilla?
6 kert. kuussa kävisi. 3 on aika vähän.
En, koska en tarvitse seksiä tai muutakaan seksuaalisuutta. Riittää kun tekee esim. kotitöitä.
Seksiä nainen saa AINA. Että sen puutteen pelossa on turha suhdetta jatkaa. Hyvä seksi ei oo aina niin taattua. Rakkaus - se taas on harvinaista. Mutta parisuhderakkauteen kuuluu seksi. Ilman sitä suhde ei ole hyvä - eikä mies todellakaan täydellinen. T. Nainen 46 v