Jättäisitkö täydellisen miehen, joka ei halua seksiä?
Ajattele tilanne, jossa olet löytänyt aivan mahtavan ja itsellesi täydellisesti sopivan miehen. Ainoa miinus miehessä on, että hän ei halua seksiä yhtä paljon kuin sinä. Seksiä on 3-6krt/kk. Olette puhuneet asiasta, ja ainoa tulos on, että mies vaan ei halua yhtä usein kuin sinä. Mitä tekisit?
Kommentit (41)
En, tuon verran saan nytkin eikä mies ole kauhean täydellinen...
6 kertaa kuussa olisi ihan hyvä, jos suhde muutenkin ns tavallista parempi. Itse yleensä haluan noin joka toinen päivä, mutta voisin tyytyä 1-2 kertaan viikossa jos asiat olisivat muuten tosi hyvin. Voihan sitten vaikka hoitaa itse itsensä välipäivinä jollei muuten kestä. Tietysti jos suhde olisi muuten kuraa, niin en ainakaan seksissä lähtisi tinkimään.
Käsitin aloituksen niin ettei mies halua seksiä lainkaan, on niitäkin pihtareita (naisissa ja miehissä) kun eivät halua kuukausiin! Sitten ehkä jo itsekin miettisin suhdetta uudelleen.
En jättäisi. Koska minulle riittää tuo määrä oikein hyvin. :) Täydellinen mies siinä samassa ♡
Itselläni on täydellinen mies muuten mutta seksihalut eivät kohtaa. Tänään tasan kuukausi viime kerrasta. En jaksa vongata edes enään. Mielestäni kuitenkin 6krt/ kuukausi ei todellakaan oo syy jättää, sehän nyt on normaali määrä johon minäkin olisin enemmän kuin tyytyväinen:D
Eihän hän ole täydellinen, jos hän ei halua seksiä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:19"]Ajattele tilanne, jossa olet löytänyt aivan mahtavan ja itsellesi täydellisesti sopivan miehen. Ainoa miinus miehessä on, että hän ei halua seksiä yhtä paljon kuin sinä. Seksiä on 3-6krt/kk. Olette puhuneet asiasta, ja ainoa tulos on, että mies vaan ei halua yhtä usein kuin sinä. Mitä tekisit?
[/quote] Eihän se sitten ole täydellinen.
Jos 6krt kk ois siinä rajalla. Vähemmän ja jättäisin. Itse olen hyvin seksuaalinen ja tahtoisin seksiä 1-2 kertaa päivässä. Nykyisellä miehelläni on samanlainen tarve seksille joten suhde on tasapainoinen. Olen paljon onnellisempi kun suhteessa on paljon hyvää seksiä
Ei ole todellakaan silloin täydellinen.
Jättäisin, tuo seksin määrä olisi aivan liian iso vika.
Te, jotka jättäisitte: ettekö pelkäisi, että ette tulisi enää löytämään yhtä hyvää miestä? Tinkisittekö muista vaatimuksistanne/toiveistanne uudessa kumppanissa, kunhan vain seksiä olisi enemmän?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:46"]Te, jotka jättäisitte: ettekö pelkäisi, että ette tulisi enää löytämään yhtä hyvää miestä? Tinkisittekö muista vaatimuksistanne/toiveistanne uudessa kumppanissa, kunhan vain seksiä olisi enemmän?
[/quote]
En koska maailma on pullollaan miehiä. Olisi väärin miestä kohtaan ja itseäni kohtaan olla suhteessa jossa en ole onnellinen
yleensä suhteen alussa seksiä on tosi paljon siihen verrattuna, mitä esim. lasten saamisen jälkeen. jos suhteen alussakin on vähän, voi loppua kokonaan vuosien varrella. itse en halua seksiä hirmu usein, mutta on kiva, kun mies haluaa minua usein. olisi kamalaa, jos itse haluaisi ja miestä ei kiinnostaisi.
No eihän mies ole täydellinen jos ei ole samanlaiset seksihalut...Seksi on yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa. Voisiko mies kuitekin antaa useammin vaikkei itse haluaisikaan?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:46"]
Te, jotka jättäisitte: ettekö pelkäisi, että ette tulisi enää löytämään yhtä hyvää miestä? Tinkisittekö muista vaatimuksistanne/toiveistanne uudessa kumppanissa, kunhan vain seksiä olisi enemmän?
[/quote]
Hyvä seksi on ihan yhtä hyvä parinvalintakriteeri kuin mikä tahansa muukin. Seksi ei ole vähäpitoinen asia suhteessa, joten siitä en tinkisi. Mieluumin jostain muusta.
Jos kumpikin teette kompromissin, mies antaa vaikka kahdeksan kertaa kuussa?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:55"]
No eihän mies ole täydellinen jos ei ole samanlaiset seksihalut...Seksi on yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa. Voisiko mies kuitekin antaa useammin vaikkei itse haluaisikaan?
[/quote]
Miksi miinus? Seksi nimenomaan erottaa parisuhteen ystävyyssuhteesta. Ja miehenkin olisi hyvä tulla vastaan, aika monesti naiset tulevat seksiasioissa vastaan...
Seksiä 3-6krt/kk on enemmän mitä nykyään saan mieheltäni. Eli en todellakaan jättäisi tuollaista täydellistä miestä.
Minulle sopisi vallan mainiosta! Täydellinen mies ja seksi kuitenkin on säännöllisesti. Osaan hoidella itse itseni jos haluan enemmän seksiä.
Nooooo riippuu siitä mistä haluttomuus seksiin johtuisi.
En, jos kerran tuon verran saan kuitenkin.