Eläimen käytös
Tämä kilpikonna kuulemma käyttäytyy kuin koira.
Näyttää siltä, että kilpikonna kiinnittyy katsekontaktiin ja hakeutuu lähemmäksi silmiä. Miksi se tekee niin?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Hiker and Mountain Goats Meet on Bridger Range Summit || ViralHog
Hiker ei antanutkaan herkkuja. Äippä kääntyi pois, lapsi melkein vierähti. Ilkeä hiker, odotti että tulevat luo, ja hihitteli vain.
Vierailija kirjoitti:
Octopus Playtime | Octopus In My House | BBC Earth
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Octopus Playtime | Octopus In My House | BBC Earth
4:14 👽
Okei, nyt on oudoin talitiaisen ääni, jonka olen kuullut - jokaisella on yksilöllinen ääni, mutta tämä on todella poikkeava.
Laulu on 4 laskevaa säveltä ja sen välitön toisto. Tunmelma on "mitä-sä-teet, mitä-sä-teet".
Potoroo Mom and Joey Enjoy Fresh Fruit || ViralHog
https://youtube.com/shorts/hYqKzvlr8D4?feature=share
Vierailija kirjoitti:
Okei, nyt on oudoin talitiaisen ääni, jonka olen kuullut - jokaisella on yksilöllinen ääni, mutta tämä on todella poikkeava.
Laulu on 4 laskevaa säveltä ja sen välitön toisto. Tunmelma on "mitä-sä-teet, mitä-sä-teet".
Huomasin, että myös pihapiirini talitiainen laulaa neljän sävelen toistona. Ei noin melodisesti, vaan pelkkä toisto. Kuulostaa tylsältä. Onkohan lockdownit vaikuttanu niihin jonkun universaalin "tietoisuuden" kautta.
Vierailija kirjoitti:
Медведь просит есть
:)
Niin söpö tuossa lopussa.
Watch This Guy Save A Tiny Baby Shark | The Dodo
Mustarastas laulaa taas. (Viimeksi n. 2 kk sitten, ajankohta oli outo.) Se on kaunein linnunlaulu!
Koira tunkeutui aasin reviirille. Koiran omistajista se oli ok. Koira sai sähköiskun - aasi nauroi? "Tyhmästä päästä kärsii koko vartalo!"
Vierailija kirjoitti:
Koira tunkeutui aasin reviirille. Koiran omistajista se oli ok. Koira sai sähköiskun - aasi nauroi? "Tyhmästä päästä kärsii koko vartalo!"
Luulin ensin, että koira hirnaisi. Hyvä ajoitus, aasi!
Joskus harvoin näkee videoita, joissa eläimen käytös on häiriintynyttä. (Yleensä kissan - ehkä siksi, että kissavideoita on paljon.) Onkohan näillä eläimillä ihmisen aiheuttama psyykkinen ongelma.
Vähän kävi sääliks koiraa videossa, kun ehdotti sopua, mutta kissalla jokin fiksaatio/mania.
Petting, hugging and kissing Horses... be careful because for them it has another meaning
Vastaavasti linnun hyväily selästä on seksuaalinen teko.
Laitoin taimia ikkunalasien väliin, niiden mullasta irronnut kosteus tiivistyi isolle alueelle ikkunaa. Kaksi talitiaista olivat siitä hädissään, osoittivat minulle epäilyttävän alueen tarkasti, tyyliin TÄMÄ ei ole normaalia; oletko kunnossa!? 💕
Hauskinta oli, kun en kerran tajunnut laittaa heille lisää pähkinöitä, vaikka antoivat minulle merkit (tietty lentokuvio), sillä pähkinät eivät mielestäni voineet olla jo kaikki syöty. Tintti lensi ikkunasta suoraan pääni päälle (lippikselle), ja sekunnin päästä samaa reittiä ulos. Se viesti meni perille! Suoraan päänuppiin! 😁
Muistakaa tarkistaa ajoissa pönttöjen sisältö ja kunto... ❤
BBC on äänimaailman mestari... 😁😐
Mikä se reikä on poikasen kaulassa, videon kohdassa 3:20? Kuuluuko se hippojen anatomioon?