Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhojen aloitusten nostamisesta

Vierailija
13.05.2015 |

Miksi vanhoja aloituksia ei voi merkitä jollakin tavalla? Tämä ehdotuksen olen tehnyt useampaan kertaan, kun on pyydetty palautetta ja kehitysehdotuksia. Tämä kysymys siis ylläpidolle.

Nostelijoille kysymys: miksi nostatte, vaikka teillä ei ole varsinaiseen asiaan yhtään mitään kirjoitettavaa? Kun olisi edes kerrankin joku alkuperäinen kirjoittaja jatkamassa ja kertoisi, miten tilanne eteni. Tänäänkin näitä on vaikka kuinka paljon, mutta ei mitään uutta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tosi mielenkiintoinen aloitus menee liian pian "historian puolelle" kiinnostusta olisi lukea miten tarina jatkuu. Hurjan vaikeaa on löytää ketjua uudelleen, koska useinkan en muista miten se oli otsikoitu. Turhaanhan vanha aloitus nousee uudelleen palstalle, mikäli ketjua haluaa vain lukea. Ymmärrän tuon arkistoinnin tärkeyden koska aloittelijat tehtailee koko ajan uusia ketjuja. Hassuimpia on mielestäni kaikenlaiset -olen nyt palstalla, kysy mitä haluat /peukutus -oletko sitä tai toista mieltä ymv. Ei ne mulle ainakaan ole tärkeitä aiheita. Vaikuttavat ennemminkin palstalla leikkimistä (barbit on laitettu nukkumaan) :)

Vierailija
2/2 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa hauskaa, jos oman viestinsä voisi aloittaessaan "rekisteröidä" omakseen esim. viestikohtaisella tunnusnumerolla, joka siis annetaan vain viestin aloittajan tietoon. Viestin ap voisi kirjata omiin viesteihinsä ap-tunnuksen ko. numerosarjan antamalla. Ei tulisi niitä ärsyttäviä pseudo-ap-viestejä, jossa viestiketjun lopputulemaa väännellään vaikka mihin muotoon.

Ja kun ap olisi rekisteröity, voisi viestiketjun otsikon viereen lisätä kohdan "viimeisin viesti" tyyliin: "viimeisin viesti: vierailija" tai "viimeisin viesti: ap". Eipä tarvitsisi enää myöskään availla kiinnostavia ketjuua ja lukea vain että "up" . Tai päätyä tahtomattaan todistamaan kahden randomkeskustelijan offtopic-eipäsjuupasvittuilua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi