Mitenkä alkoi sunnuntaiaamunne?
Itse häpeäkseni tunnustan, että aamupalan lisäksi otin kulauksen eiliseltä jäänyttä viiniä. Olen kylässä ja odotan pääseväni kotiin. Joudun ehkä odottamaan iltapäiville, että löytyy selvä kuski. Lapsia ei onneksi ole katsomassa tätä tilannetta.
Ihan mukava kyläpaikka eikä mitään kärhämää ollut. Siltikin koti olisi nyt hyvä paikka kohennella oloaan ja vetäytyä peiton alle hiljaisuuteen. Yritän olla hipihiljaa, että muut saa nukkua vielä.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvin, mutta vähän alkoi nyppimään kun luin aloituksen jossa käytettiin epämääräistä ”mitenkä” - sanaa.
Pienet asiat ne sinuakin nyppii. Mitenkähän kävisi, jos jotain oikeasti isoa vastoinkäymistä tulisi eteen, romahtaisitko tyystin?
Mielenkiintoista että kysyit :)
Itsehän olen esimerkiksi joutunut lapseni hautaamaan, mutta huumorintajuani en ole menettänyt.
Sinulla sitä ei ole näköjään ollutkaan.
Joo, sä vaikutat oikein rennolta ilopilleriltä. Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvin, mutta vähän alkoi nyppimään kun luin aloituksen jossa käytettiin epämääräistä ”mitenkä” - sanaa.
Pienet asiat ne sinuakin nyppii. Mitenkähän kävisi, jos jotain oikeasti isoa vastoinkäymistä tulisi eteen, romahtaisitko tyystin?
Mielenkiintoista että kysyit :)
Itsehän olen esimerkiksi joutunut lapseni hautaamaan, mutta huumorintajuani en ole menettänyt.
Sinulla sitä ei ole näköjään ollutkaan.Joo, sä vaikutat oikein rennolta ilopilleriltä. Not.
Kiitos samoin :)
Vierailija kirjoitti:
Heräsin puoli kuudelta, kolmen tunnin unien jälkeen. Arjen murheet valvotuttavat. Aamulenkillä koiran kanssa käyty, ulkona tuoksui kevät ja talitintit vähän jo virittelivät lauluaan. Heti parempi mieli. Kohta suihkuun ja sitten kirppiskierrokselle. Se piristää aina.
Minua masentaa kevään tulo ja jos kesä vielä olisi samanlainen kuin viime vuonna niin suorastaan vituttaisi.
Ei kehumista. Sain muutama päivä sitten nivelreumadiagnoosin (35-vuotiaana) ja siitä asti on ollut aikamoista tunteiden vuoristorataa. Iltapäivällä pitäisi jaksaa käydä sukulaisen luona kun tuli jo aiemmin luvattua, mutta tekisi mieli vaan jäädä sohvalle makoilemaan.
Silmiä kirvelee, valvoin taas koko yön saamatta unta. Yritän pärjätä iltaan saakka, mutta huonolta näyttää jo nyt, huimaa, -tuttaa tekee mieli sokeria, ehdin huutaa lapsillekin. En jaksa. Lääkärissä sanottiin, ettei saa ajatella väsymystä, valvottu yö ei haittaa vaan pitää ajatella, että pärjään kyllä vaikken nukkunutkaan. Mitä sitten kun ei enää pärjääkään.
Vierailija kirjoitti:
Silmiä kirvelee, valvoin taas koko yön saamatta unta. Yritän pärjätä iltaan saakka, mutta huonolta näyttää jo nyt, huimaa, -tuttaa tekee mieli sokeria, ehdin huutaa lapsillekin. En jaksa. Lääkärissä sanottiin, ettei saa ajatella väsymystä, valvottu yö ei haittaa vaan pitää ajatella, että pärjään kyllä vaikken nukkunutkaan. Mitä sitten kun ei enää pärjääkään.
Tuttua, ikävä kyllä. Valvominen, mutta ei sokerin himo ja lapsille huutaminen.
En vaan saa unta.
Pakkasin juuri eväät valmiiksi ja täällä päin suomea alkaa aurinko nousemaan kirkkaasti. Lähden tekemään pitkään odotetun hiihtolenkin. IHANA VAPAAPÄIVÄ!! 🥰
Rauhallinen aamu aamupalan ja sanomalehden seurassa. Teinikin heräsi tekemään koronatestin: negatiivinen, joten pääsee pelaamaan iltapäivällä.
Varasin ja maksoin juuri erämaamökin kahdeksi päiväksi. Olen ollut siellä pari kertaa aiemminkin. On hiljaista ja aamupalaksi voi paistaa nuotiomakkaraa.
Sain hanilta syntymäpäiväonnitteluviestin, pienen videon kuvien ja äänen kera, jonka hän oli minulle tehnyt. Onnenkyyneleitä silmissäni sitä katsoin uudelleen ja uudelleen.
Edelleen olen sängyssä, nautiskelemassa hitaasta aamusta.
Mökillä. Mies nukkuu vielä kun katseli myöhään elokuvaa. Kohta nousen laittamaan kaminaan tulet ja keittelen kahvit. Sitten ehkä lumikenkäilemään.
Heräsin vähän kahdeksan jälkeen ilman kellonsoittoa, vaikka olisi voinut nukkua pitempäänkin. Laitoin aamiaista ja söin. Istahdin koneelle surfatakseni vähän netissä ja juutuin jälleen tälle palstalle. Samalla kyllä luen Hesarin ja Ylen sivut ja selaan Facea.
Heräsin vasta puoli kahdeksan,olin iltavuorossa eilen. Oli kiva nukkua vähän pidempään. Vein koiran lenkille, söin aamupalaa, nyt tässä lötköilen. Taas illaksi sitten töihin.
Helvetillinen päänsärky. Odotan et burana auttaisi.
Hyvin. Heräsin suht hyvin nukkuneena, mentiin koiran kanssa reilun 5km aamulenkille. Oli kaunis auringonnousu ja upea, keltainen kuu. Sain eilen illalla palautettua erään pitkään roikkuneen opiskeluhomman, joten tyytyväinen olo siitäkin. Tälle päivälle tiedossa pikkuisen siivoilua, peltipizzaa ruoaksi, vähän valmistautumista huomiseen työpäivään. Nyt menen pesemään hampaat ja sitten luen Hesarin.
Olen vielä sängyssä, mies toi kahvin ja aamupalan tänne mulle 30 min sitten.
Kissa kainalossa hyvä olla.
Heräsin just eli 10.50. Olen niin iloinen, että sain pitkästä aikaa nukuttua hyvin. Tosin nukahdin vasta puoli kolmen jälkeen. Unta lähes 8 tuntia.
Olen kausittain tosi huono nukkuja; nytkin takana parin kolmen tunnin he. Eilinenkin meni zombeillessa, mutta nyt hyvä päivä tiedossa.
Nyt aamukahvia ja TV2:n urheilut. Myöhemmin, kun kroppa herää, jotain syötävää. Tarkoitus tänään tehdä kotihommia (eilen ei väsyn takia onnistunut), ehkä tunti pari työpapereita ja noin klo 17 heppatallille.
*parin kolmen tunnin yöuniputki* piti sanoa.... Saamari, tätä vanhaa kotikonetta....
nro 40
Olen niin kateellinen