Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on Larmien Kärvisydämen kupeeseen tehdyt luxus mökit auki

Vierailija
16.01.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008474896.html

1300 euroa 2 yötä kahdelta Menettekö kun tulee tarjouksia. Vuosi niin on seiskassa juttuja veloista ? 5-7 v niin myyvät järvisydämelle. Koska Sara Sirppu on siellä ? Ja muut missit ja Veitola?

Kommentit (1523)

Vierailija
1081/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt verratko paikkaa taviskansan Järvisydämeen. Ei Jutan paikassa tarjoilla tuollaista mönjää.

Paikka on uusi ja Jutta tehnyt tarkkoja valintoja ja kokki on huippukokki.

Sen verran tiedän ruuanlaitosta etten menisi Järvisydämeen. Pelkät kuvat riitti. Kamala se aamiainenkin.

Jutan paikassa leivätkin leivotaan itse.

Vierailija
1082/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kuvat ja maisema on ihan ok mutta sinänsä ei vaikuta poikkeuksellisen luksukselta. Olen yöpynyt suomalaisessa sviitissä, jonka yöhinta on n. 500 euroa ja se oli moninkertaisesti upeampi, myös maisemaltaan.

Huoneet ovat kuvissa hyvin kapeita ja ahtaita, tilaa säästetty.

Eniten ärsytti kuitenkin jutussa mainittu toivomus "tulisipa joku ulkomainen julkkis seurueineen tänne ja varaisivat kaikki huoneet seurueelleen". Tuli vähän sellainen fiilis, että Pirkko Jorma 52 vee Taka-Hikiältä ei ehkä olisi edes toivottu vieras, kun varaisi vain yhden huoneen eikä olisi trendikästä seuruetta mukana.

Myös nimi Kärvisydän ihmetytti, että kärvisteleekö siellä sydämet ja eikö jotain muuta nimeä olisi voitu keksiä. Sitten hoksasin, että ei se taida ollakaan Kärvisydän, vaikka se olisikin oikeasti aika hauska :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä veikkaan, että ulkomaan turisteja näihin ainakin tulee, luonnon rauhaan. Kuten Lappiinkin. Siellähän käy ulkomailta turisteja vaikka Euroopassa on suuret ja mahtavat alpitkin.

Lappi on aivan eri asia. Heillä on asioita, joita missään muualla ei ole. Revontulet, porot ja joulupukki. Yksikään julkkis ei tule Lappiin, koska haluaa hiljaisuutta tai hierontaa tai laiskotella tai edes luonnonrauhan takia. Suurin osa ei varmasti näistä rikkaista edes vaivaudu laskettelemaan Lapissa, vaan menevät johonkin lumikelkkaajelulle, poroajelulle ja kuvaavat itseään joulupukin kanssa.

Sen lisäksi Lappissa on lentokenttä, josta ei ole pitkä matka näihin luksumökkeihin. En tiedä, ehkä heillä on siellä jopa helikopterikuljetus näille oikein kunnon rikkaille.

Todennäköiset asiakkaat ovat kyllä lähinnä suomalaisia, jotka haluavat viettää jotain hääpäivä/merkkipäivää puolisona kanssa kahdestaan.

Vierailija
1084/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon näköinen paikka, on sellainen ”kaukana kaikesta”- tunnelma.

Voisin kuvitella, että monet ulkomaalaisetkin tuosta kiinnostuisivat.

Menestyksen kannalta tärkeää olisi, että odotukset täyttyisivät tuolla kaikilta osin. Rahalle pitää saada vastinetta, muuten homma ei toimi ja äkkiä saa maineen, että vain rahastetaan. Aika kallis paikka nimittäin.

Toivotaan onnea liikeyritykselle!

Vierailija
1085/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää suomalaisten luksukset on kyllä niin tätä…

Katsokaas Järvisydämestä tehty blogikirjotus.. mökkiin toimitettu alakartte ja muut maisemasviitin fasiliteetit ja todellisuus niistä:

https://www.rantapallo.fi/reissukuume/2021/04/06/pettymysten-jarvisydan…

Mulla on ollut just sellanen kutina, että Järvisydän on osa somekusetusta. Mielikuvamarkkinointi on onnistunut, oikein Keisarin uudet vaatteet. Ilmakuvat todistavat, että vain muutamat maisemasviitit ovat oikeasti maisemalla.

Jotenki näkisin että Larmien mökkikylässä vois olla sama rahastuksen meininki.

Tuo oli hyvä kirjoitus. Ja ne kuvat! Aivan hirveä hökkelikylä, mökki toisensa kyljessä. Ei näkymillä kyllä hurrata. Olen joskus laittanut Järvisydämen plakkariin, että pitääpä käydä. Ei pidä. Jos aamupalalle ei saa edes kokonaista hedelmää ja muutenkin on tasoa prinssinakki, niin ei pidä mennä. Ja jonotus saunaan… Argh.

Luin palautteita blogikirjoitukseen ja kyllä mua ärsyttää tämä suomalaisten tyytyminen ”paöveluun”! Joku sanoo, että olisitte katsoneet kartasta, mihin mökkinne sijoittuu. Siis voi pyhä jysäys! Jos kohdetta myydään luonnonkauniina ja ylellisenä, niin kukaan ei edes kuvittele katselevansa toisen mökkiä/toisten mökkejä.

Siihen on syy, miksi suomalaiset sijoitetaan ryhmämatkoilla aina surkeimpiin hotelleihin etelän matkoilla: ovat vähään tyytyväisiö, tekevät itse eivätkä edes kehtaa valittaa.

Vierailija
1086/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä veikkaan, että ulkomaan turisteja näihin ainakin tulee, luonnon rauhaan. Kuten Lappiinkin. Siellähän käy ulkomailta turisteja vaikka Euroopassa on suuret ja mahtavat alpitkin.

Lappi on aivan eri asia. Heillä on asioita, joita missään muualla ei ole. Revontulet, porot ja joulupukki. Yksikään julkkis ei tule Lappiin, koska haluaa hiljaisuutta tai hierontaa tai laiskotella tai edes luonnonrauhan takia. Suurin osa ei varmasti näistä rikkaista edes vaivaudu laskettelemaan Lapissa, vaan menevät johonkin lumikelkkaajelulle, poroajelulle ja kuvaavat itseään joulupukin kanssa.

Sen lisäksi Lappissa on lentokenttä, josta ei ole pitkä matka näihin luksumökkeihin. En tiedä, ehkä heillä on siellä jopa helikopterikuljetus näille oikein kunnon rikkaille.

Todennäköiset asiakkaat ovat kyllä lähinnä suomalaisia, jotka haluavat viettää jotain hääpäivä/merkkipäivää puolisona kanssa kahdestaan.

Onkohan hyvät äänieristykset? 🤔

Vierailija
1087/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-Swinger Fest Karvasydämen mökkikylässä. Omat aineet mukaan.

Terveisin Meta-Jarza

Vierailija
1088/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuolla saa aikansa kulumaan, jos järvelle katselu ei kiinnosta? Kotonakin on sauna, palju, kylpyamme ja järvenranta. Onkohan siellä Netflix ja HBO?

Kesällä voisi mennäkin mutta talvella kun on se jokunen tunti päivällä kunnolla valoa ja muuten tuijotat pimeään.

Jospa se ei haittaa, illalla katse on jo kuin marinilla :)

Vierailija
1089/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköiset asiakkaat ovat kyllä lähinnä suomalaisia, jotka haluavat viettää jotain hääpäivä/merkkipäivää puolisona kanssa kahdestaan.[/quote]

Rantasalmella, Joroisissa ja Savonlinnassa on lentokenttä....riittäiskö joku näistä?

Vierailija
1090/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonottaako Kurun asiakkaat sitten Järvisydämen kanssa samoja välineitä ja retkiä? Olisi kiva kokeilla onko jonotusajat samat.

Tonne on ainakaan turha amerikkalaisia kutsua. Jos ei huonepalvelu toimi 24 h, kaikkea tehdä talon puolesta (amerikkalaiset ei ala lomallaan tehdä mitään ylläpitoon liittyvää) ja palvelu toimi, niin rahat saa pulittaa takaisin ja just. Kokemukseni mukaan amerikkalaiset ovat asiakkaista vaativimpia.

Vierailija
1091/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä pitää olla hillitysti ja puhua kuiskaamalla, Sofia ja Stefu ei taida olla kohdeyleisöä.

Vierailija
1092/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaas Järvisydämestä tehty blogikirjotus.. mökkiin toimitettu alakartte ja muut maisemasviitin fasiliteetit ja todellisuus niistä:

Mulla on ollut just sellanen kutina, että Järvisydän on osa somekusetusta. Mielikuvamarkkinointi on onnistunut, oikein Keisarin uudet vaatteet. Ilmakuvat todistavat, että vain muutamat maisemasviitit ovat oikeasti maisemalla.

Tuo oli hyvä kirjoitus. Ja ne kuvat! Aivan hirveä hökkelikylä, mökki toisensa kyljessä. Ei näkymillä kyllä hurrata. Olen joskus laittanut Järvisydämen plakkariin, että pitääpä käydä. Ei pidä. Jos aamupalalle ei saa edes kokonaista hedelmää ja muutenkin on tasoa prinssinakki, niin ei pidä mennä. Ja jonotus saunaan… Argh.

Luin palautteita blogikirjoitukseen ja kyllä mua ärsyttää tämä suomalaisten tyytyminen ”paöveluun”! Joku sanoo, että olisitte katsoneet kartasta, mihin mökkinne sijoittuu. Siis voi pyhä jysäys! Jos kohdetta myydään luonnonkauniina ja ylellisenä, niin kukaan ei edes kuvittele katselevansa toisen mökkiä/toisten mökkejä.

Siihen on syy, miksi suomalaiset sijoitetaan ryhmämatkoilla aina surkeimpiin hotelleihin etelän matkoilla: ovat vähään tyytyväisiö, tekevät itse eivätkä edes kehtaa valittaa.

Samoin, alkoi suorastaan ärsyttämään tuo palaute, jossa annetaan ymmärtää, että on jotenkin hankala ja vaativa, jos odottaa jotain palvelua.

Luksus on luksusta, eikä siinä kuulu edes miettiä miten sen ruuan saisi lämpimämmäksi. Ei luksuksessa kuuluisi miettiä edes pitääkö ilmastointi meteliä ja , että on kylmä ja jos se pitää korjaajaa saapuu sitten vaikka kello 05 sen korjaamaan, jos asiakas mainitsee, haluaa ja valittaa siitä. Ylellinen on ehkä sitten sitä, että korjaaja saapuu aamulla klo 8. Mutta se, että palellaan ja siksi joudutaan 05 alkaa lämmittämään itse jotain takkaa ei ole ylellistä, eikä todellakaan luksusta, vaan veemäistä.

Ja ei siinä mitään, tuo paikka on ihan hieno, aika kallis ja jostakin varmasti kivaa oli, mutta se ei vaan ole luksuspaikka. Kilpailu on kovaa maailmalla ja järvisydän tai kuru ei kumpikaan erotu mitenkään niin, että sinne menemiseen ollaan valmiita matkustamaan lähes puolivuorokautta. Miettikää nyt itse, jos samalla hinnalla pääsee Sveitsiin Alpeille johonkin kylpylään ja Kuruun ja ainoa ero on, että Sveitsiin menee 2h ja Kuruun 9h saapua kotiovelta, niin kumman valikoit? Ja taas toisin päin Sveitsiin 9h tuntia ja Kuruun 2h? Kumman valitset?

Vierailija
1093/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantasalmen Ritz.

Vierailija
1094/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä videossa kohdassa 4.32 kysytään pariskunnalta mistä he ovat Kurussa erityisen ylpeitä. Jutta vastaa että heillä mieletön terassi. Sitten näytetään että terassilta näkyy suoraan alla olevien mökkien terassille.

Jos menisin 1300 eurolla rentoutumaan kahdeksi yöksi niin en haluaisi että terassillinen muita vieraita tuijottaa suoraan sinne missä itse istun oman villani terassilla..

Vierailija
1095/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä videossa kohdassa 4.32 kysytään pariskunnalta mistä he ovat Kurussa erityisen ylpeitä. Jutta vastaa että heillä mieletön terassi. Sitten näytetään että terassilta näkyy suoraan alla olevien mökkien terassille.

Jos menisin 1300 eurolla rentoutumaan kahdeksi yöksi niin en haluaisi että terassillinen muita vieraita tuijottaa suoraan sinne missä itse istun oman villani terassilla..

Ja video vielä:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/61f0ec23-6d37-4efc-94cb-958198…

Vierailija
1096/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna, kuka oikeasti haluaa turismia kotikonnuilleen? Lapsuuden vietin eräässä Lapin kylässä ja siellä perusteltiin kaikkia älyttömiä rahareikähankkeita sillä, että ne lisää turismia. Siellä oli tarpeeksi hyvinvointia jo silloin, ei ollut mitään oikeaa tarvetta enemmälle rahalle. Sama juttu nykyisellä kotipaikalla. Olen iloinen kun tämä ei ole mitenkään seksikästä seutua = turisteilla ei kiinnosta tulla tänne. Mutta kaikki puheet turismin lisäämisestä aiheuttaa edelleen näppylöitä. Miksi lisää turismia? Huonosti käyttäytyviä raharikkaita tänne käyttäytymään ylimielisesti, niin kuin olisivat lomapaketin hinnalla ostaneet oikeuden käyttäytyä kuin omistaisivat meidän kadut. Täällä on sitä paitsi teollisuutta ja hyvinvointia muutenkin. Ei se turismi yhteisöä oikeasti hyödytä, kun lasketaan plussat ja miinukset yhteen. Ahneuden soisi olevan nopeasti tappava tauti :/ Toivottavasti Suomi ei ala kiinnostaa turisteja yhtään enempää, päin vastoin pysyisivät poissa.

Vierailija
1097/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rantasalmella, Joroisissa ja Savonlinnassa on lentokenttä....riittäiskö joku näistä?

Eli käytännössä nämä ulkomaan turistit tulevat Helsinkiin. Vaihtavat terminaalia ja odottavat laukkujaan ja toivovat jatkolentoyhteyden samalle päivälle? Ja sieltä sitten 90 km vielä autolla, jotta voit katsella järvimaisemaa?

Vai mitä meinaat, tulevat suoraan yksityiskoneella sinne Joroisiin? Paitsi, että siinä vaiheessa kun ihmisellä on yksityiskone, hän ei varaa enää 1300€ mökkiä vaan 13000€ talon.

Vierailija
1098/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt verratko paikkaa taviskansan Järvisydämeen. Ei Jutan paikassa tarjoilla tuollaista mönjää.

Paikka on uusi ja Jutta tehnyt tarkkoja valintoja ja kokki on huippukokki.

Sen verran tiedän ruuanlaitosta etten menisi Järvisydämeen. Pelkät kuvat riitti. Kamala se aamiainenkin.

Jutan paikassa leivätkin leivotaan itse.

Jutalla ei ole aamiaisella kuitenkaan Nutellaa, pekonia, eikä maksapasteijaa. Jotain kuivaa mysliä ja hapanta jukurttia ja ehkä jäisiä punaherukoita.

Vierailija
1099/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan naapurin terassi on 5 metrin päässä

Vierailija
1100/1523 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin, alkoi suorastaan ärsyttämään tuo palaute, jossa annetaan ymmärtää, että on jotenkin hankala ja vaativa, jos odottaa jotain palvelua.

Luksus on luksusta, eikä siinä kuulu edes miettiä miten sen ruuan saisi lämpimämmäksi. Ei luksuksessa kuuluisi miettiä edes pitääkö ilmastointi meteliä ja , että on kylmä ja jos se pitää korjaajaa saapuu sitten vaikka kello 05 sen korjaamaan, jos asiakas mainitsee, haluaa ja valittaa siitä. Ylellinen on ehkä sitten sitä, että korjaaja saapuu aamulla klo 8. Mutta se, että palellaan ja siksi joudutaan 05 alkaa lämmittämään itse jotain takkaa ei ole ylellistä, eikä todellakaan luksusta, vaan veemäistä.

Ja ei siinä mitään, tuo paikka on ihan hieno, aika kallis ja jostakin varmasti kivaa oli, mutta se ei vaan ole luksuspaikka. Kilpailu on kovaa maailmalla ja järvisydän tai kuru ei kumpikaan erotu mitenkään niin, että sinne menemiseen ollaan valmiita matkustamaan lähes puolivuorokautta. Miettikää nyt itse, jos samalla hinnalla pääsee Sveitsiin Alpeille johonkin kylpylään ja Kuruun ja ainoa ero on, että Sveitsiin menee 2h ja Kuruun 9h saapua kotiovelta, niin kumman valikoit? Ja taas toisin päin Sveitsiin 9h tuntia ja Kuruun 2h? Kumman valitset?

Minä mietin, että osaako kukaan muu edes laittaa takkaan tulta? Siis puutakkaan? Kuin siis suomalainen. Joku ilmastoinnin metelöinti kuuluu kai asiaan motellissa, mutta ei luksusmökissä, tai edes normaalissa mökissä. Tai että kaihtimet/rullaverhot eivät toimi. Ruoka on kylmää jo saapuessaan? En voi käsittää.

Ketju on lukittu.