Mitä tehdä jos on todella rakastunut varattuun
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:27"]
Ootko Tampereelta?
[/quote]E
Minäkin korviani myöten ihastunut varattuun, itse myös varattu. Ihastusta kestänyt jo puoli vuotta, odotan kovasti, että menisi ohi, koska en aio miestäni jättää vaikken tunne enää mitään häntä kohtaan, muuta kun sääliä.
Nyt muuten hei, kaikki jotka tuntee Jannen -> Soitetaan sille! -ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:05"]
Yritä saada se!
[/quote]
Ja jos onnistuu, niin ihastus haihtuu parissa vuodessa ja eroatte.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:32"]Minäkin korviani myöten ihastunut varattuun, itse myös varattu. Ihastusta kestänyt jo puoli vuotta, odotan kovasti, että menisi ohi, koska en aio miestäni jättää vaikken tunne enää mitään häntä kohtaan, muuta kun sääliä.
[/quote]
Sama tilanne työkaveria kohtaan. Puoli vuotta kestänyt. Mitään en aio tehdä tietenkään! Nautin vain raastavasta ihastuksen tunteesta ja palaverissa mietin miltä tuntuisi suudella sitä miestä. Ei tämän vakavampaa eikä mitään kauniiden ja rohkeiden sielunkumppanuutta.
Missä olette tavanneet? Nyt kyllä kerrot hänelle tunteistasi, itse ainakin haluaisin tietää :)
Haikailet varattua, koska et kykene vastavuoroiseen ihmissuhteeseen. Nämä on niin nähty.
Jätät sen rauhaan. Varattujen kanssa säätäminen on niin paskaa loppupeleissä. Aina oot kuitenkin kakkonen ja ei se toisen parisuhteen rikkominenkaan nyt mikään hieno asia.
Jos tyyppi muuten vapautuu, niin sitten isket kiinni.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:00"]En tiiä mitä teen...
[/quote] Siis olet todella ihastunut varattuun, mutta haluat hänet vain hengailu -ja panoseuraksi? Wtf?
Näitä kosmisia sattumia voi tulla, kun ajattelet jotain 110% intensiteetillä ja ehkä hänkin sinua. Ne tuntuvat uskomattomilta, itsekin niitä kokeneena.
Sitten vesi joessa virtaa eteenpäin, hänen mieleensä tulee uudet ajatukset ja tilalle uudet ihmiset. Ja pims, ne kosmiset sattumat loppuvat, eikä niitä enää saa ilmaantumaan, vaikka kuinka toivoisi.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:00"]
En tiiä mitä teen...
[/quote]
Tee sille varatulle ihan kaikki samat asiat jotka toivoisit jonkun toisen tekevän omalle puolisollesi vastaavassa tilanteessa.
Mies 77
Onko varatulla miehellä lapsia? Pitkäkin liitto?
Annat tunteiden hiljaa hiipua pois. Älä koske varattuun, vaan mieti jutun muitakin osapuolia. Sitä paitsi, haluaisitko itsellesi puolison, joka olisi edellisestä suhteesta "lähtenyt toisen matkaan." (Eli sinun.) Mistä tiedät, että hän ei tekisi sitä sinulle? Jos ihastuksesi on joskus vielä vapailla markkinoilla ja sulla yhä samat vibat, iske silloin kiinni.
Olen ollut itse samassa tilanteessa, ja mies myös osoitti myös muhun kiinnostusta, mutta totesin silloin, että varatut saa jäädä. Ja tämä mies roikkuu edelleen samassa suhteessa, jota kuvaili mulle "pystyynkuolleeksi". Totesin, että mies, joka on niin lassukka, ettei uskalla lähteä pystyynkuolleesta suhteesta, ei ole mies minun makuuni. :)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:13"]
Onko oikein kauan kestänyttä todellista rakkautta?
[/quote]Ei vaan silunkumppanuutta ja outoja sattumia jotka ei voi sattumaa olla. Niin sen takia en voi unohtaa. -ap
[/quote]
Kuule. Niinhän sitä luule, ettei voi uhohtaa. Kummasti vaan aika tekee tehtevänsä. Ja unohtaa. Ihmettelee jopa, mitä ihmettä silloin ajattelin