Naisleijonatkin pieksi Venäjän :)
Reilu kuukausi sitten MM-kisoissa naisleijonat voitti Venäjän 4-1 pronssipelissä.
Eli naisetkin on Venäjää parempia :D
Kommentit (9)
Kinosti joku akkojen säälittävä "urheilu".
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 02:28"]
Kinosti joku akkojen säälittävä "urheilu".
[/quote]Minä katoin niitä pelejä ja olen mies, kiinnostaa kun on suomalaisia. Sitä riemua oli hauska katsoa, pronssi oli kuin voitto.
Suomi voitti heikosti pelanneen Venäjän vain vaivoin. Ruotsi on pelannut kumpaakin paremmin ja jyrää helposti Venäjän yli puolivälierässä.
Kärppien C-junnut - NMJ 17-0
TPS:n C-junnut - NMJ 11-0
En ole noiden matsien jälkeen enää seurannut naisleijonien pelejä. Yhden kylän pojatkin pyörittelevät niitä aivan miten haluavat.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 02:47"]
Kärppien C-junnut - NMJ 17-0 TPS:n C-junnut - NMJ 11-0 En ole noiden matsien jälkeen enää seurannut naisleijonien pelejä. Yhden kylän pojatkin pyörittelevät niitä aivan miten haluavat.
[/quote]No jokainen katsoo mitä haluaa, katselin pelejä kun sattui tulemaan ja aina se maajoukkueaspekti kiinnostaa, tulee aina kannustettua suomalaisia ja hienoa kun Venäjä kaatui pronssi pelissä. Nyt katon NHL pleijareita.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 02:47"]Kärppien C-junnut - NMJ 17-0
En ole noiden matsien jälkeen enää seurannut naisleijonien pelejä. Yhden kylän pojatkin pyörittelevät niitä aivan miten haluavat.
[/quote]
Niin noh, harvemmin siellä naisten mm-kisoissa on miehiä tai edes poikia pelaamassa. Itse kaipaan naisleijonia ruutuun muutenkin kuin olympialaisissa: pelissä keskitytään eri asioihin, kun ei ole taklauksia ja vauhtia on vähemmän. Taidot korostuvat. Lisäksi yksi maailman parhaista, ellei paras, naismaalivahdeista on suomalainen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 04:01"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 02:47"]Kärppien C-junnut - NMJ 17-0 TPS:n C-junnut - NMJ 11-0 En ole noiden matsien jälkeen enää seurannut naisleijonien pelejä. Yhden kylän pojatkin pyörittelevät niitä aivan miten haluavat. [/quote] Niin noh, harvemmin siellä naisten mm-kisoissa on miehiä tai edes poikia pelaamassa. Itse kaipaan naisleijonia ruutuun muutenkin kuin olympialaisissa: pelissä keskitytään eri asioihin, kun ei ole taklauksia ja vauhtia on vähemmän. Taidot korostuvat. Lisäksi yksi maailman parhaista, ellei paras, naismaalivahdeista on suomalainen.
[/quote]
Tämä juuri. Pointti ei edes ole pelata samalla tavalla miesten kanssa vaan on jo hieman oma lajinsa. Eivät naishiihtäjätkään miehiä vastaan kisaa ja silti on mukava seurata.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 04:16"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 04:01"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 02:47"]Kärppien C-junnut - NMJ 17-0 TPS:n C-junnut - NMJ 11-0 En ole noiden matsien jälkeen enää seurannut naisleijonien pelejä. Yhden kylän pojatkin pyörittelevät niitä aivan miten haluavat. [/quote] Niin noh, harvemmin siellä naisten mm-kisoissa on miehiä tai edes poikia pelaamassa. Itse kaipaan naisleijonia ruutuun muutenkin kuin olympialaisissa: pelissä keskitytään eri asioihin, kun ei ole taklauksia ja vauhtia on vähemmän. Taidot korostuvat. Lisäksi yksi maailman parhaista, ellei paras, naismaalivahdeista on suomalainen.
[/quote]
Tämä juuri. Pointti ei edes ole pelata samalla tavalla miesten kanssa vaan on jo hieman oma lajinsa. Eivät naishiihtäjätkään miehiä vastaan kisaa ja silti on mukava seurata.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 04:01"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 02:47"]Kärppien C-junnut - NMJ 17-0
[/quote]
Niin noh, harvemmin siellä naisten mm-kisoissa on miehiä tai edes poikia pelaamassa. Itse kaipaan naisleijonia ruutuun muutenkin kuin olympialaisissa: pelissä keskitytään eri asioihin, kun ei ole taklauksia ja vauhtia on vähemmän. Taidot korostuvat. Lisäksi yksi maailman parhaista, ellei paras, naismaalivahdeista on suomalainen.
[/quote]
Pointti ei ole siinä onko siellä poikia pelaamassa, vaan naisjääkiekkoilun luokattomassa tasossa. Pojille hävityissä matseissa pelattiin vieläpä naisten säännöillä. Se siitä taitojen korostumisesta. :D
Enpäs tiennytkään. Hyvä juttu :)