Olen google-lääkäri. Kerro oireesi, teen diagnoosin.
Olen siis pätevöitynyt google-diagnoosien tekemiseen. Kerro minulle oireesi, niin saat tietää, mikä sinua vaivaa.
Kommentit (50)
Taitaa tää lääkäri suosia kasvaimia :D
Rintalastan keskiosa on hellä painettaessa ja ikäänkuin polttelee rinnan kohdalta. Makuullaan helpottaa.
Huimaus, läikikäs ja harmaa iho, unettomuus, turvotus..
Mulla on kurkku kipeä ja vähän voimaton olo. Ei ole kuumetta.
Toistuvat keskenmenot. Kasvsimet poissuljettu.
Kova kipu posken kohdalla oikealla puolella. Kylmä, tuuli ja paine laukaisevat kivun. Puren öisin hampaita yhteen. Päivällä väsyttää ja särkee.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:02"]
Kova kipu posken kohdalla oikealla puolella. Kylmä, tuuli ja paine laukaisevat kivun. Puren öisin hampaita yhteen. Päivällä väsyttää ja särkee.
[/quote]
Kolmoishermoa painava aivokasvain.
t. Google-lääkäri
Väsymys pitkin päivää.Syön hyvin ja terveesti.Nukun hyvin.Liikun myös.Ei sairauksia.
Mulla on kipuja ranteissa ja nilkoissa. Reuma on jo poissuljettu.
Ääää,onko täällä yhtä pitkä jonotusaika,kun tk:ssa
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:24"]
Väsymys pitkin päivää.Syön hyvin ja terveesti.Nukun hyvin.Liikun myös.Ei sairauksia.
[/quote]
Todennäköisesti syöpä.
t. Google-lääkäri
Oikealla puolella vatsaa pitkä kapea kaistale jota pistää/vihloo jatkuvasti liikkuessa ja paikoillaan. Oireet ilmaantuivat aivan yllättäen su.
Oho,heti tuli vastaus.Mikä syöpä!?
Haluan suurimman osan ajasta vaan kuolla, väsymys, mikään ei huvita ja olen täysin hermoraunio.
Mistä sä googletat niitä vastauksiasi? Luulen, että monella muullakin olisi yhtä sopivia diagnooseja.
Olen av-valepotilas, valmiina diagnosoitavaksi. Oireet: vituttaa, janottaa, panettaa. Minkä niminen tauti on kyseessä? Mikä avuksi?
Selkäkipua, vihlovaa kipua mahassa jos tekee äkkinäisiä liikkeitä, jatkuva närästys ja huimaus
Töissä hirmuinen esiintymisjännitys, ei uskalla pitää esitelmiä. Mistä on kyse, hyvä tohtori?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:02"]
[/quote]
Kolmoishermoa painava aivokasvain.
t. Google-lääkäri
[/quote]
Oot oikeassa kolmoishermosta mutta kasvaimesta tuskin kyse, tuun kertomaan perjantaina jos kuvista semmoinen löytyy :)