Hauska juttu muuten: täällä ihmiset tuntuvat tietävän yh-äitien seksielämästä yllättävän paljon.
Heh, kun kerran yh-äideiltä saa helpommin kuin muilta. En tajua tätä ollenkaan. Vai tunnenko itse vain pihtari-yh-äitejä ja luulen, että kaikki ovat tämmöisiä kuin minä?
Mistä te yleistäjät tiedätte, että näin on? Onko joku mies/useampi mies kertonut teille, että näin on? Entä se, kuinka laaja tietämys miehillä on asiasta? Eli onko kaatanut yhden vai sata nimenomaan yh-äitiä? Vai oletteko itse olleet yh-äitejä ja antaneet tällöin helpommin ja nyt luulette, että kaikki tekee niin?
Kertokaa mulle, tahdon ymmärtää teitä yleistäjiä paremmin!
Kommentit (33)
siihen, että ainoat jotka antaa ravintolan vessassa ovat yh:t. Keltään muulta en oo saanu, mutta neljältä eri yh:lta kyllä.
Tämä ei ole moite vaan ilo on ollut.
Jos on hyvää seksiä saanut, niin kyllä sitä tekee mieli tuulettaa!!!
Vierailija:
29- ihanaa, kun sä osaat kääntää asiat omaksi parhaaksesi. Et siis ole lukenut tämän palstan kommennteja siitä, että yh:t antaa helposti. Siitä tämä koko asia lähti.
Jos hän tahallaan tai typeryyttään lukee väärin saamansa kommentit, niin totta kai vastaan ja oion hänen tulkintojaan omista vastauksistani. Se on täysin ymmärrettävää.
Jos hän on nähnyt aloituksessaan mainitsemiaan kommentteja, niin mikäpä siinä. Ei tässä ketjussa kukaan kiellä siitäkin keskustelemasta. Minä nyt vain vastasin omasta puolestani, että YLEISEMPÄÄ mielestäni on toisenlainen ajattelu yh-äideistä.
Miksi tämä nyt niin loukkaa ap:tä? Eikös hän nimenomaan MUKA ollut huolissaan siitä, että yh-äitejä pidettäisiin lutkina? Eikös hänen pitäisi päinvastoin olla iloinen, jos hänelle sanotaan, ettei heitä pidetä lutkina alkuunsakaan...
:DDDDDDD
kyllä se vaan on niin, että kun harvoin harrastaa, niin siihen paneutuu vähän eri tavalla kuin arkiseksiin....
Vähän niinkkuin " Panee parastaan" ;o)
Vierailija:
Miksi tämä nyt niin loukkaa ap:tä? Eikös hän nimenomaan MUKA ollut huolissaan siitä, että yh-äitejä pidettäisiin lutkina? Eikös hänen pitäisi päinvastoin olla iloinen, jos hänelle sanotaan, ettei heitä pidetä lutkina alkuunsakaan...
:DDDDDDD
Muakin kiinnostaisi, miksi ihmisillä on sellainen kuva, en kaipaa täällä yksittäisen ihmisen vakuutteluita siitä, ettei hän näin ajattele...
Kyllä mä ainakin tajusin ap,n kysymyksen ihan hyvin...
Aika moni yh on täällä sanonut ettei jaa helpolla, ja silti myytti elää...
meillä sitten on miesten keskuudessa?
onko se tullut teetä juomaan vai seksiä harrastamaan.... ;o)
Toiset on juoneet tuntitolkulla teetä, eikä sen enempää ole sattunut....
Kyllä mä itse ainakin oletan, että aloite tulee mieheltä, enkä suinkaan käy kimppuun, jos mies ei aloitetta tee....
varokaas tosiaan, munkin muksu lähtee viikonloppuna isälleen.... ;o)))
Pitäkää miehistänne kiinni!
Olen samaa mieltä kuin tuo vastaan väittänyt. En tunne ketään, joka pitäisi yh-äitejä erityisen helppoina tapauksina.
Vierailija:
Aika moni yh on täällä sanonut ettei jaa helpolla, ja silti myytti elää...
kenestä tahansa naisesta voi tulla yhtäkkiä yh.
Eiköhän vastaus ole ihan selvä, jos naimisissaolevalla toimiva parisuhde ja yh on myös sinkku.
Varmasti yh-sinkulla on useampi kumppani kuin naimisissa olevalla, jos siis edelleen normaali, toimiva parisuhde. Jos yksinäinen mies hakee jotain deikkailua baarista, niin varmaan suuntaa ennemmin sinkkunaisen (olkoon sitten yh tai ei) kuin rouvahenkilön suuntaan.
Eli jos lokeroidaan nyt naiset, niin kannattaa varmaan seksiä hakevan miehen kävellä yh-lokerolle kuin varattu-lokerolle.