Minkälaisia tauluja tai kuvia teillä on makuuhuoneessa?
Meillä ei ole nyt remontin jälkeen vielä mitään ja en tiedä haluanko seinille tai tasoille mitään kuvia tms. Ennen hyllytasolla oli lasten kuvat siisteissä kehyksissä, mutta ei muuta.
Kommentit (46)
Elämän varrella kertyneitä tauluja. Valokuvat makkarissa häiritsevät iltapuuhia. Itse rakastan taulujani ja ennen yksiössä asuessa niitä oli seinillä monessa kerroksessa. Nyt teiniaikana hankitut angstitaulut on varastokomerossa ja seinillä kevyempää tavaraa.
Pari Elvistä, Marilyn, Johnny Cash ja June Carter-Cash kaikki minun maalaamiani mustavalkotauluja ja sitten kehyksissä on kummilapsia ja edesmenneitä koiria. Ja oman skidin pari piirrustusta on asetelmana yhdellä seinällä.
Isoisäni tekemiä kanavatöitä joissa on joku kansallisromanttinen aihe ja yksivuotisvalokuvat minusta ja veljestäni.
Onhan nuo ehkä vähän hassut kun olen kuitenkin naimisissa ja makuuhuone on nykyään minun ja mieheni... Voisi vaihtaa johonkin vähän sopivampiin seinänkoristuksiin jossain vaiheessa elämää.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 10:22"]
Mutta noista unisieppareista pakko kysyä, uskotteko niiden ihan oikeasti toimivan? :) Vai onko ne teistä vain kauniita? En kysy tätä pahalla, ihan mielenkiinnosta.
[/quote]
En todellakaan usko. Ne on kauniita, ja omani on muisto ihanasta Perun matkasta.
2 taulua; toinen grafiikkaa ja toinen akvarelli. Sopivat huoneen muuhun väritykseen.
Grafiikkaa, pari Stenvallia ja Augustsonia ja yksi Kolehmainen.
Kaikenlaisia lapsen maalaamia ja piirtämiä, lapsi laittanut itse sinitarralla niitä pitkin seiniä. Sentäs piirtää ensin paperille ja sitten laittaa teoksensa seinälle eikä tee suoraan seinään kuten äitinsä oli pienenä... :D
Meillä on makkarissa pari isoa ja korkeaa huonekalua, ja kaksi ikkunaa, joten seinätilaa jää aika vähän. Yhdedllä avoimella seinällä on kuitenkin kolme pientä taulua, joista kaksi ihan tunnettua kotimaista taiteilijaa , toinen maalaus ja toinen grafiikanlehti ja yksi jonkun italialaisen toritaiteilijan (mutta jotenkin kiva) grafiikanlehti. ne eivät esitä ihmisiä vaan luontoa ja rakennuksia.
Maalauksia ,kalliita mies ei halua myydä vaikka tarvitaan rahaa.
Vauvan pinnasängyn ympärillä jotain kuvia vauvan iloksi, muuten ei yhtään mitään. Meillä on pieni makuuhuone jonka haluan rauhoittaa nukkumiseen.
Seinät ovat värilliset ja lakanat usein kuviolliset sekä ikkunalaudalla voi olla koriste-esineitä ja kukkia. Siinä tarpeeksi koristeita minun makuuni.
Yhdellä seinällä on kolme A4-kokoista työtä: yksi mun vesivärimaalaus ja kaks miehen kavereiden tekemään piirustusta. Sängyn päädyssä roikkuu miehen veljen veistämä parimetrinen puumiekka. Veli on tosi taitava käsistään ja miekka on kaunis katsella.
Miten te voitte nukkua tuollaisissa sekamelskavarastoissa?? Ja miten voi harrastaa seksiä, jos seinältä tuijottaa lapsen valokuva? Pakko ajatella että jotkut vastaukset on vitsejä, ei nuo "seinillä on lehdistä leikattuja kuvia maalauksista" tai "jääkiekkopaita" voi olla tosissaan aikuisten ihmisten makkarikuvauksia, en suostu uskomaan :'D!
Moottoripyörä- ja pin up -julisteita, vuoden 1995 MM - jääkiekkojoukkue, pari leffamainosta (Turhapuroja..) sekä muutama matkamuisto.
Vanha, tasaisesti kulunut itämainen matto - on liian kaunis ja rahallisesti arvokas lattialla pidettäväksi.
Minulla on Japanista tuotu kimono sängyn päätyseinällä, ja vastapäätä Perun tuliaisena tuotu unisieppari.
Alastoman naisen figuuri, kaunis taulu. Ainoa taulu koko juonessa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:24"]
Alastoman naisen figuuri, kaunis taulu. Ainoa taulu koko juonessa.
[/quote]
Missä juonessa?
Matkoilta ottamiani valokuvia suurennettuna ja kehystettynä.
Ensinnäkin itse kehystettyjä lasimaalauksia jäljitteleviä tauluja,(kuvat ovat seinäkalenterista leikattuja ikkunalasimaalauskuvia kuten hevonen ja ajuri,hedelmäkori ym.)Sitten joki-vuoristomaisema ja pikkutyttö-ja poika(pusukuva).Muut ovat valokuvia mieheni ja minun edesmenneistä omaisista ja mieheni lapsuuden kuva.