Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko sisaruksesi kaveri, jos ette olisi sukua?

Vierailija
12.05.2015 |

Tajusin tässä hiljattain, että itse tuskin olisin. Siskoni on minua 7 vuotta vanhempi, kiinnostunut aivan eri asioista, poliittiset mielipiteet eroavat suuresti eikä muutakaan yhteistä säveltä meinaa löytyä. Toimeen tulemme sukukarkeloissa sekä -kriiseissä, mutta ilman sukulaisuussuhdetta tuskin olisimme ystäviä.

Miten muilla?

- Mysteerimies

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisimme ollakkin veljeni kanssa kavereita. Tosin häneen yhteyden pitäminen on vaikeaa ilman valittamista (onnea vaan tyttöystävä) joten en tiedä jaksaisinko olla yhtä ärsyttävä kaverilleni kun olen hänelle. Olemme kyllä siis todella hyviä kavereita, jonkun verran samoja kavereita ja hengaamme paljon keskenään ja voimme kertoa (melkein) kaiken toisillemme. Mutta joo en ole varma olisinko näin suora ja näin 200% oma itseni kun nyt olen...

Emme ole esim ikinä riidelleet 10min pidempään kun kaiken voi vaan sanoa suoraan ja oli kuinka paha sana harkka tahansa tai jopa fyysinen tappelu niin seuraava juttu ja ollaan taas jo täysin samassa kun ennenkin eli kavereita/veli&sisko. Eikä tartte hetkeäkään kokea huonoja fiiliksiä jos toinen vittuilee tai sanoo pahasti. Ei se kuitenkaan tarkota sitä, mutta jos tarkoittaakin ni sillä ei ole väliä.

Välillä mietin miten hienoa olisi olla tälläinen pari suhde..:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi