Mistä kunnon meikkivoide?
Kertokaa mistä löytää kunnolla peittävän meikkivoiteen ja laadukkaan meikinalusvoiteen. On verisuonet pinnassa ja herkästi punakoiva iho. Lumenen voiteet eivät ole hyviä. Usein näkee naisilla oikein kunnon maskin. Esim. BB-Jenna, joka oli luonnostaa huonoihoinen ja punakka, mutta kun meikkasi, oli ihan eri ihminen. Neuvoisitteko tuotemerkkiä, kiitos.
Kommentit (14)
Itse tykkää Maybellinen dream matte moussesta. Peittävä lopputulos ja pysyy mahtava aamusta iltaan. Plussana edullinen hinta.
Siis mattana, hemmetin autocorrection.
Ehdottomasti Lorealin True Match, paras ikinä! On myös paljon sävyjä.
Max Factorin Lasting Performance on toiminu mulla. Mullekaan ei Lumenen litkut oo toiminu.
Eikö Lumenen Blur Foundation tjsp ole tosi peittävä?
.
Itse tykkään peittää huonot kohdat Kryolanin Dermacolorilla (saa joistain kemppareista), toisinaan laitan päälle kuultavan meikkivoiteen. Ennen kun löysin tuon Kryolanin olin ihan hukassa ihon pigmentin epätasaisuuden kanssa (esim. suun ympäryksen tumma pigmentti näyttää siltä kuin mulla olisi viikset). Tuo peitevoide kestää uimiset yms. ja mikä parasta sävyjä on niin paljon, että oman ihoon sopiva väri löytyy ja lopputulos näyttää siltä kuin olisi ilman meikkiä.
Minäkään en lumenen meikkiviteista ole tykännyt. Rimmeliltä löytyy edullisia ja tosi hyviä esim wake me up. Sit jos selektiivisempää kosmetiikkaa haluaa, niin estee lauderin Double wear on tosi peittävä ja pitkäkestoinen.
Muista myös ihon pohjatyöt, eli hyvä kosteutus ennen meikkivoidetta vaikka seerumilla jajos pahoja arpia, suuret huokoset ym, niin silikooninen meikin pohjustus auttaa.
Pakkeliefektiin auttaa meikin pitkä työstö ja hyvä häivytys. Älä pakkeloi paksulti koko naamaa, vaan lisää vaikka jytyä peitevoidetta enemmän peittoa vaativille alueille (esim. Dermablend).
En harrasta alaa, mut eivätkös tsou plaskon meikkivoiteet ole aivan klassikko
Mun mielestä juurikin lumenen cc voide on kevyein mutta samalla peittävin.
Hyvin piilottaa virheet ja ei näytä maskilta ikinä. Ja olen siis kokeillut kaikkia halpis maybellineistä,mary kayhin,joe blascoihin ja lancomeen!
Se on paras,mulle ainakin.
Eihän tässä maailmassa ole muutakun yksi oikee meikkivoide merkki : Joe Blasco
Vichyn Dermablend peitepuikko ja meikkivoide on huippupeittäviä. Tässä legendaarinen mainosvideo (oikeasti jännää katseltavaa!) sen peittävyydestä:
Suomessa sitä saa ainakin apteekista. Ulkomailta tilaamalla saa halvemmalla.
Helunenetistä BWC:n voide.