Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LUULLAANKO SINUA KYLMÄKSI, JOKA EI ITKE IKINÄ, MUTTA OLETKIN HERKKÄ?

Vierailija
01.06.2015 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla herkkyys ilmenee mm juuri itkuherkkyytenä.

Vierailija
4/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä mitä ihmiset luulevat. En kyllä itke missöön ihmisten ilmoilla, mutta joka viikko kuitenkin terapeuttien vastaanotolla. Silti en usko vaikuttavani lainkaan kovalta, vaan äidilliseltö, ystävälliseltä, kohteliaalta, hymyilevältä. Osaan käytöstavat ja toimia normaalisti ihmisten seurassa, vaikka olisinkin masentunut tai loukattu.

Vierailija
5/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkä, ja juuri siksi varovainen ilmaisemaan tunteitani. Epäystävällisyydet musertavat pitkäksi aikaa, siksi olen etäinen ihmisten seurassa. Mitä lähemmäs menee, sitä todennäköisemmin myös tulee jossain vaiheessa loukatuksi. Saa minusta varmaan kylmän ja tunteettoman kuvan.

Vierailija
6/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:18"]Olen herkkä, ja juuri siksi varovainen ilmaisemaan tunteitani. Epäystävällisyydet musertavat pitkäksi aikaa, siksi olen etäinen ihmisten seurassa. Mitä lähemmäs menee, sitä todennäköisemmin myös tulee jossain vaiheessa loukatuksi. Saa minusta varmaan kylmän ja tunteettoman kuvan.
[/quote]

Ihan kun mun suusta!

Vierailija
7/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän herkältä mutta olen sisältä yllättävän kova :) Olen toki herkkä mutta olen voittanut isoja vastoinkäymisiä elämässä ja se tekee minusta hyvin lujan. Pystyn tekemään koviakin päätöksiä joiden takana seison. En hätkähdä rajujakaan juttuja. Haluan muistuttaa että samassa ihmisessä voi olla kovuutta ja herkkyyttä.