Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, hävettää niin perkeleesti!

Vierailija
12.05.2015 |

Ystäväni oli käymässä ja kahviteltiin ja höpistiin kuten aina kun näemme. Muistin siinä sitten yhden paidan, jonka olin hiljattain ostanut ja halusin näyttää sen ystävälleni, jotta voisi luottomakutuomarina kertoa sopisiko se laitettavaksi päälle eräisiin tuleviin illanistujaisiin. Menin hakemaan paitaa makuuhuoneen vaatekaapista ja ystävä tuli perässä.
Siinä paitaa kiskoessani päälleni ystäväni äkkää pöydältä pullon ja sanoo, että "kiva sulla onkin mehua täällä, otan huikan!" Ennenkuin ehdin kissaa sanoa kaveri on ottanut jo kunnon kulauksen tuosta pullosta ja minä siinä kauhuissani tuijotan tätä ja tunnen kuinka naama alkaa saada punaisen värityksen kuin paloauto konsanaan. Arvaattekin jo varmaan tässä vaiheessa, että se pullo ei suinkaan sisältänyt mehua. Jollakin oli nimittäin hätä yöllä..
Ystävä yritti sekunnin esittää kuin mitään kummallista ei olisi tapahtunut, hetken päästä sulkeutui kumminkin vessaan ja hana oli päällä tovin aikaa. Kurlasi luultavasti suunsa saippualla. Lähti pian tapauksen jälkeen kotiin jonkin hätäisen tekosyyn varjolla.
En tiedä kehtaanko tuota ystävää nähdä enää tai hän minua, idioottia, jolla on kusipullo yöpöydällä. Voisin vajota maan alle häpeästä.. :'( Lohduttakaa :(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Juuri olitte kahvitellut ja kaverilla oli jo jano, kun pääsitte sinne toiseen huoneeseen? Kuka muuten juo jostain randompullosta, joka lojuu makkarin pöydällä? 

Vierailija
2/33 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta varmaan julkaista ystävän kuva myös netissä, niin saat vähän häpeän taakkaa jaettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, anteeks, mut miksei yöllä voi mennä vessaan jos on hätä? :o

Vierailija
4/33 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin... Miksi, ukkosi oletan, ei mene kuselle vessaan? Ymmärrän jos asutte 100 huoneen kartanossa, jota nyt kuitenkin epäilen.

Vierailija
5/33 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono.

Vierailija
6/33 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui.. Missä? Porvoossa?

Vierailija
7/33 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:05"]Tota, anteeks, mut miksei yöllä voi mennä vessaan jos on hätä? :o
[/quote] No olen kai vähän epänormaali ja laiska kun wc sijaitsee toisella puolella taloa ja no niin.. Mutta voit olla varma, että tästä lähtien menen! :( ap

Vierailija
8/33 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta :D jos olet tai miehesi on niin helvetin laiska ettei jaksa nousta kuselle yöllä, niin voisi edes aamulla viedä pullon pois :D siis ihan heti kun herää!!! Tai sitten rupeettw käyttää vaippoja

Vierailija
9/33 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkein aikoihin

Vierailija
10/33 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:09"]Ei voi olla totta :D jos olet tai miehesi on niin helvetin laiska ettei jaksa nousta kuselle yöllä, niin voisi edes aamulla viedä pullon pois :D siis ihan heti kun herää!!! Tai sitten rupeettw käyttää vaippoja
[/quote] Niin, näin on tapana ollutkin normaalisti. Mutta ei näköjään tarvita kuin se kerta kun se unohtuu.. Ap

Vierailija
11/33 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia 9, luettu 0krt, hmph

Vierailija
12/33 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä enemmän kuin se, että sulla on kusta pullossa yöpöydällä, mua ihmetyttää kaverisi joka ryykää juomaan sitä ihan noin vain randomisti! Mitä helvettiä! :D

Vierailija
13/33 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nainen pystyy kusemaan pulloon -silleen siististi?

Vierailija
14/33 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:05"]Tota, anteeks, mut miksei yöllä voi mennä vessaan jos on hätä? :o
[/quote] No olen kai vähän epänormaali ja laiska kun wc sijaitsee toisella puolella taloa ja no niin.. Mutta voit olla varma, että tästä lähtien menen! :( ap
[/quote]
No kuinka iso kartano teillä on? :D

Vierailija
15/33 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Miten sä naisena kuset pulloon?

b) Kuka muka ex tempore naukkailee vieraista pulloista toisen kotona?

Vierailija
16/33 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en kyllä usko.

Vierailija
17/33 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:39"]Vielä enemmän kuin se, että sulla on kusta pullossa yöpöydällä, mua ihmetyttää kaverisi joka ryykää juomaan sitä ihan noin vain randomisti! Mitä helvettiä! :D
[/quote] Hmm, täytyy kyllä sanoa, että ei ensimmäisenä kävisi itselläni mielessä. Tuskin ystävänikään tuota virhettä toistamiseen tekee :D ap

Vierailija
18/33 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:43"]Miten nainen pystyy kusemaan pulloon -silleen siististi?
[/quote] No tämä menee kyllä vaan nolommaksi, jos alan selittää.. Menköön nyt sitten. Ostin joskus läpällä festareille sellaisia pee-mate pahviläpysköitä, joilla voi tytötkin pissata seisaaltaan. Jäivät käyttämättä kunnes eräänä iltana väsyksissä muistin nuo ja loppu on historiaa.. Suppiloakin on testattu. Ap

Vierailija
19/33 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:05"]Tota, anteeks, mut miksei yöllä voi mennä vessaan jos on hätä? :o
[/quote]
No kuinka iso kartano teillä on? :D
[/quote] Ei edes iso, ihan normi kokoinen okt, 3 makuuhuonetta. Ap

Vierailija
20/33 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikenlaisista ihmisistä kuullut, mutta en vielä ihmisistä jotka kusee pulloon yöllä eikä mene vessaan kusemaan. En kuitenkaan epäile, että tälläisiä ihmisiä ei olisi ja tälläistä ei ikinä ole tapahtunut jossain, koska tiedän kuinka hullua porukkaa tässäkin maassa pyörii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi