onko jannalla syömishäiriö ???
mietin sitä empun haasteessa olevaa kuvaa ja niitä höpinöitä ??
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:37"]Kuka Janna? Kuka Emppu?
[/quote]
oo siellä jossai mun ja mutsis on
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:15"]
Mikä kuva,
[/quote]
siinä teksti
"Aloin laskemaan jokaista kaloria ja miettimään tarkkaan, olinko todella valmis laiminlyömään kroppaani yhdelläkään kalorilla. Muistan päivän, jolloin itkin turvonnein silmin Mehukatti-himoa, johon en kuitenkaan voinut sortua muutaman kalorin tähden. Pian se ei ollutkaan enää pelkkä yksikkö vaan myös jonkinlainen otus, jonka näin täysin selvästi - niin hullulta kuin se kuulostaakin. Kalorit olivat pieniä, pyöreitä, karvaisia otuksia, joita oli useita eri värejä, niillä oli kädet ja jalat. Ne tuijottivat. Ne kielsivät. Ne käskivät." Teksti on otettu 7/13 kirjoitetusta postauksesta ja se ja moni muu hetki oli mulle joskus totisinta totta. Joku vois kuvitella, että mun on pienen raskausmahani kanssa helppo osallistua @Mutsisonblogi:n #ViikonBikinikunto-haasteeseen, muttei todellakaan ole. Tekstin hetkestä alkaa olemaan 2,5 vuotta. Siinä ajassa mä oon ehtiny pudottamaan kiloja väärällä tavalla, keräämään 17 raskauskiloa, pudottanu niistä noin 13 ja saanu taas yhden raskauskilon. Kroppa on kunnossa, mutten voi sanoa, etteikö mielessä pyöris toisinaan paljon muuta. Vihaan mun vartaloa, vihaan syömistä muiden kun läheisten kanssa ja vihaan yli kaiken neuvolan vaakaa. Toisinaan huomaan muiden kauhistelevan ohimenevien tyyppien laihuutta tai hoikkuutta samalla kun mä vaan kiinnitän huomiota kauniiseen laihuuteen. Vaikka ihannointi kohdistuu väärin, oon ihan järjettömän ilonen siitä, et mulla on kaks lasta, jotka lopulta pitää mun mielen kasassa. Musta kenenkään ei tulis ikinä ajatella itsestään mitään tällasta vaan kantaa kehonsa ylpeenä sellasena kun se on - muistakki se!
Jaa et noilla "imettäny 1v3kk" :DDDDD Ei ihan
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:02"]Jaa et noilla "imettäny 1v3kk" :DDDDD Ei ihan
[/quote]
Kaikillekko pitäis tulla riippurinnat häh?
Kuka Janna? Kuka Emppu?