Voisiko morsian mielestäsi laittaa hiukset näin?
Kesällä häät ja haluaisin aika luonnollisen kampauksen. Mekko on laskeutuva hulmuava ja hiuksetkin ehkä sopisi mutta onko liian arkinen tai hippi? Pannaksi tulisi pitsinen valkoisilla helmillä ja hiukset noin kuin kuvassa blogistilla. Mitä mieltä? Pitääkö aina olla nutturakampaus?
http://perheenipieni.blogspot.fi/2015/05/ihania-hiusjuttuja.html
Kommentit (18)
Voi tietenkin :)
Eiks joku nutturakampaus oo vähän last season jo?
Ihana kampaus! Todellakin voit laittaa tukan noin.
Tiukat nutturat on todellakin sooo last season :)
Joku antaa peukkuja alaspäin mutta ei kerro mitä vikaa? Voisitte kertoa
*Kesän morsian*
Tosi ihana, jos on sirot ja pienet kasvonpiirteet!
Ihana toi kampaus!! Käy hyvin myös morsiamelle! Tykkään!:)
Tykästyin tosi paljon kun näin. Kampaajalle varmasti menen mutta en varmasti osaa itse tehdä vaikka kuulemma helppoa olisikin.
*kesän morsian*
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:23"]
Ihana kampaus! Todellakin voit laittaa tukan noin.
Tiukat nutturat on todellakin sooo last season :)
[/quote]
Pidän niistäkin mutta luulen että joku vähän luonnollisempi sopisi mekkooni :)
*kesän morsian*
Eikö tuo nyt ole vähän sekaisen nutturan näköinen ole, en kyllä tykkää tuosta sukkanauhasta päässä, näyttää lasten prinsessajutulta.
Toi näyttää tosi kauniilta kampaukselta.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:35"]
Eikö tuo nyt ole vähän sekaisen nutturan näköinen ole, en kyllä tykkää tuosta sukkanauhasta päässä, näyttää lasten prinsessajutulta.
[/quote]
Nuori morsian minäkin olen. :)
*kesän morsian*
Toi on oikeasti tosi helppo tehdä itse, erityisesti jos sulla ei ole hirveän liukas hiuslaatu. Tietenkään en sano, etteikö kannattaisi mennä kampaajalle rentoutumaan omana hääpäivänä, mutta voithan aina kokeilla itsekin etukäteen. Youtubesta esim löytyy paljon videoita ko. kampauksesta.
Kokeilen kampausta kun löydän sopivan pannan tai sitten kaaso voi laittaa jos on helppo. :) Ompa tullut positiivisia vastauksia paljon. :)
*kesän morsian*
Voi laittaa, ja ennenkaikkea pitää laittaa sellainen kampaus joka itsestä tuntuu omalta! Joskus vähemmän on enemmän :)
Vierailija kirjoitti:
Toi on oikeasti tosi helppo tehdä itse, erityisesti jos sulla ei ole hirveän liukas hiuslaatu. Tietenkään en sano, etteikö kannattaisi mennä kampaajalle rentoutumaan omana hääpäivänä, mutta voithan aina kokeilla itsekin etukäteen. Youtubesta esim löytyy paljon videoita ko. kampauksesta.
Jos on sileä hiuslaatu niin hiuspuuterilla tai/ja lakalla saa hiukset karkeammaksi ja pysymään pannassa. Vihjeeksi niille jotka tätä miettivät juhlaan tai arkeen. ;)
Onko tuollaisella nutturalla/kampauksella nimeä? En osaa youtubesta lähteä muutan metsästämään mutta haluaisin kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuollaisella nutturalla/kampauksella nimeä? En osaa youtubesta lähteä muutan metsästämään mutta haluaisin kokeilla.
Löytyi ainakin hakusanalla pantakampaus, juuri vastaavaa kampausta.
Kaunis ja juhlallinen ilman pantaa :) mulla oli lähes identtinen