mun lapsi muistaa kun oli kohdussa :)
poikani (nyt 8v) alkoi yhtäkkiä vähän vajaa 4-vuotiaana puhumaan ajasta ennen syntymäänsä.
mm. " kyllä mä tiesin että ois pitänyt tulla jo pois sieltä mut kun siellä oli niin lämmintä ja pehmeää..." (meni melkein 2 viikkoa yli la:n). puhui myös miten mahassa oli pimeää ja itse syntymä oli vähän kuin liukumäessä laskemista :D
mistä mahtanut saada päähänsä ja onko muiden lapsilla ollut samanlaisia juttuja?
Kommentit (8)
lapsi (3 v) kertoo usein siitä kun hän muistaa kunoltiin kuumailmapallolla lentämässä ja hän oli äidin masussa. " Eikä mua pelottanu yhtään, vaikka oltiin niin korkeella" .
Ei kannata teilata, jos lapsi puhuu jotain, mihin yleinen reaktio on just tuo *reps*.
Oletko Ap kysellyt, mikä on lapsesi ensimmäinen muistikuva? Siis periaatteessahan hän voisi muistaa " vaikka mitä" . Myös aikaa ennen sinne masuvauvaan asettumista.
Meni 20 päivää yli ja käynnisteltiin kaksi päivää.
Varmaan on ap sunkin poikas kuullut sun puhuvan jotakin samankaltaista jollekkin ja siitä tempaissut sen.
Lapsena uskottelin pikkuveljelleni että muistan oman syntymäni ja pikkuveli ressukka vielä uskoi mun jutut =D
Vierailija:
Mun lapsi kertoo aina minkälaiset huonekalut sillä oli mun kohdussa ja ketkä kaikki siellä kävi kylässä. Eli: mielikuvitusta!
nimi joku Prince-Hughes tai jotain. Gorillan kuva kannessa.
;oD