Luokkakokouksen järjestäjä oli viestittänyt lapselleni feisbuukissa
Kommentit (14)
Mites nyt noin? Kerro vähän taustoja tilanteesta.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:01"]
Mites nyt noin? Kerro vähän taustoja tilanteesta.
[/quote] Mun mielestä jos mä en itse ole feisbuukissa niin voisi jättää mun muksut rauhaan meikäläisen tavoittelemisen vuoksi. Erittäin tahditonta.
Oothan sä se sama jolla on salainen numero ja sai slaagin kun joku oli sen luokkakokous-ryhmässä saanut selville tms?
Huoh..joo olisi pitänyt kotiovelta tulla kysymään vai?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:08"]
Huoh..joo olisi pitänyt kotiovelta tulla kysymään vai?
[/quote] Jos mä oon stalkkaukseni tarkoituksella tehnyt mahdollisimman vaikeaksi niin ehkä jotain ton suuntaista juu.
Menee helpoimman kaavan mukaan. Mutta anyway lapset täytyis aikuisen osata jättää rauhaan.
Ei ainakaan minun lapsiani häiritsisi, jos joku kysyisi heiltä minun yhteystietojani (facebookissa tai muuten).
Mutta onko ap:n elämä muuten raiteillaan? Vai onko joku ongelma minkä vuoksi yhteystietoja ei saisi antaa, ja niiden kyselykin pilaa lasten rauhan? Ovatko lapset ylpeitä ap:stä vai häpeilevätkö he häntä jostain syystä?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:00"]
Ei ainakaan minun lapsiani häiritsisi, jos joku kysyisi heiltä minun yhteystietojani (facebookissa tai muuten).
Mutta onko ap:n elämä muuten raiteillaan? Vai onko joku ongelma minkä vuoksi yhteystietoja ei saisi antaa, ja niiden kyselykin pilaa lasten rauhan? Ovatko lapset ylpeitä ap:stä vai häpeilevätkö he häntä jostain syystä?
[/quote]samoja kysymyksiä minäkin mietin mutten osannut pukea sanoiksi. jotain outoa ap:ssa on...
Ap on voinut olla vaikka koulukiusattu eikä halua olla tekemisissä entisten luokkatoverien kanssa? Ihme asioita tekin pohditte. En ole ap mutta itse olen jättänyt kaikki kokouksen väliin koska minua ei kiinnosta nähdä ihmisiä jotka tekivät koulunkäynnistäni helvettiä monen vuoden ajan.
Mutta luokkakokouksen järjestäjältä on mielestäni hienoa, että hän näkee vaivaa ja todella koittaa tavoittaa kaikki. Itse olen ollut kutsuja ja ärsyttää, että kaikki ei toimita yhteystietoja tai vastaa kutsuun. Järkevää pitää kokouksia, kun tietää etukäteen, että kaikki eivät ole saaneet kutsua?
Meillä ollut kokous noin 5 kertaa ja nyt olen luovuttanut jo tiettyjen ihmisten kohdalla, kun eivät ikinä ole käyneet. Siis luovuttanut kutsumasta. Minusta on töykeää pitää luokkakokous jos kaikkia ei kutsuta. Jokainen itse päättää tuleeko vai ei, mutta kaikki olisi kutsuttava!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:12"]
Mutta luokkakokouksen järjestäjältä on mielestäni hienoa, että hän näkee vaivaa ja todella koittaa tavoittaa kaikki. Itse olen ollut kutsuja ja ärsyttää, että kaikki ei toimita yhteystietoja tai vastaa kutsuun. Järkevää pitää kokouksia, kun tietää etukäteen, että kaikki eivät ole saaneet kutsua?
Meillä ollut kokous noin 5 kertaa ja nyt olen luovuttanut jo tiettyjen ihmisten kohdalla, kun eivät ikinä ole käyneet. Siis luovuttanut kutsumasta. Minusta on töykeää pitää luokkakokous jos kaikkia ei kutsuta. Jokainen itse päättää tuleeko vai ei, mutta kaikki olisi kutsuttava!
[/quote]Juuri näin. Ap voisi hiukan arvostaa kokoonkutsujan vaivannäköä, vaikkei itse kokoukseen osallistuisikaan.
en minäkään.