Söin 4 laskiaispullaa ja 4 dominokeksiä sekä irtokarkkeja noin 100g, ja mun piti olla dieetillä
Eilenkin vedin suklaakonvehteja varmaan yhteensä 2 rasiaa ja karkkia. Miks dieetillä olo on niin vaikeaa.. ylipainoa minulla ei ole, mutta haluaisin saada 4kg pois.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä oo oppinut kunnon tavoille kun herkkuja mässyttelet nälkääsi. Veikkasnpa vaan että siellä mässytellään muullakin kuin herkuilla ja että mm pitsat ja eineksetkin maistuu.
Se kun pitäisi opetella ne terveelliset ruokatavat jo lapsena, mutta missäpä niitä enää opetetaan nykyään.
Kaurapuuroa, leipää, perunoita, riisiä, lihaa, vihanneksia, hedelmiä.... jos olisit fiksumpi niin olisit jotain hedelmiä syönyt herkkujen sijasta.
Normaalisti syön kyllä tosi terveellisesti, juuri noita mainitsemiasi asioita ja ei kertaakaan arkena herkkuja. Viikonloppuna annoin itselleni luvan vähän rentoutua, mutta ei näköjään olisi kannattanut. Joutuuko sitä koko loppu elämän nyt olemaan ilman herkkuja, jos ei halua morkkista.. ap
Jos et normaalisti syö arkena herkkuja ja syöt terveellisesti, miksi olet dieetillä? Tuohan kuulostaa hyvältä tavalta elää, ei kai sitä nyt kaikkia herkkuja tarvitse ikuisiksi ajoiksi unohtaa.
Millainen diiettisi on? Oletko vain jättänyt herkut pois myös viikonlopuilta ja vähentänyt normiruoan määrää?
Ja dieetillä olen siksi kun nyt painan 66kg mutta haluan painaa 62kg. Pituus 169cm. Ap
Taitaa jäädä iltapala nyt pois noiden illalla syödyn kahden pullan takia. Aamulla sitten elämä jatkuu taas kaurapuurolla. Ap
Joo siis sama täällä.. koskaan en ole alkoholia himoinnut, hyvin voin olla juomatta ilman ongelmaa. Eikä mitään limppareita tai mehujakaan mene ikinä, korkeintaan pepsi maxia viikonloppuisin. Ja en mitään sipsejäkään mutustele, mies ostaa sipsejä kotiin mutta en minä niihin ikinä koske. Mutta tuo sokeri, se on minulle kuin huume. Ap