Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Profiloin tässä ketjussa musiikkimaun perusteella

Vierailija
12.05.2015 |

Eli kokeillaas tällaista; kerro minulle viisi suosikkiyhtyettäsi/-artistia, niin analysoin sinut vankalla keittiöpsykologian kokemuksella! :D

Kommentit (313)

Vierailija
141/313 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mozart, Bach, Verdi, Carl Orff, Sostakovits.

Vierailija
142/313 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:24"]Mind on a Box, Darkseed, Chopin, Sonata Arctica, Okey Go[/quote]Olet dramaattinen, miltei jopa melodramaattinen. Pidät paljon kauhuelokuvista ja kissoista.

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:24"]Cheek, Mikael Gabriel, Haloo Helsinki, Bon Jovi, Sabaton[/quote]Olet noin 15-vuotias tyttö. Harrastuksiisi kuuluu mopoautoilu ja selfiet. Sinussa on kuitenkin särmää, tykkään siitä että valitsit listaasi sekä Sabatonin että Cheekin, hauskaa kontrastia.

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:27"]Trivium, Apulanta, Nightwish (uusi), 51 koodia, Haloo Helsinki[/quote]Käytät paljon maastohousuja. Olet maanläheinen ihminen, hiljainen mutta lempeä.

Leevi and the Leavings, Enya. Muita suosikkeja en osaa sanoa kun ei niitä taida olla. En ole ikinä fanittanut ketään laulajaa tai bändiä. Kuuntelen aika vähän musiikkia, yleensä on radio päällä jos haluan kuunnella musiikkia (ylex, suomipop tai nova).[/quote]Olet jokseenkin syvällinen, luet paljon kirjoja ja runoja. Suosikkiteoksesi on Vanhus ja meri, ja olet kiinnostunut idän uskonnoista.

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:28"]- Arvo Pärt, Zbigniew Preisner, Michael Nyman, Philip Glass, Max Richter.[/quote]Olet _hyvin_ vakavamielinen ja hienostunut mies. Olet älykäs ja tiedostat sen. Sinulla on paksusankaiset silmälasit ja lempparikirjailijasi on Hermann Hesse.

[/quote]

Heh, olen nainen, mutta vakamielinen kyllä. En käytä silmälaseja. Minusta mustasankaiset ovat vähän noloja. Hermann Hesse on yksi lempikirjailijoistani. En ole kovinkaan hienostunut, teen tällä hetkellä lähärin hommia. Olen kyllä myös korkeakoulutettu ja ehkä ei ihan tyhmimmistä päästä. Kiitos kun vastasit.
[/quote]
Mä olen tuo jonka lista alkaa triviumilla ja apulannalla.. Koskaan en ole maastohousuja käyttänyt, hiljaiseksikaan ei voisi kutsua :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/313 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:23"]

Stam1na, Viikate, Marilyn Manson, Michael Jackson, Pjotr Tsaikovski

[/quote]

Huti. en oo yh, enkä 30 vuotias. ei oo mielenterveysongelmia eikä viiltelyä. Mulla on pitkä ja onnellinen parisuhde, paljon omaisuutta, hyvä työ ja iso talo.  :)

[/quote]

[/quote]

No vau. Vai, että rahaa löytyy. Tarkoitit varmaan, että miehelläsi on paljon omaisuutta ja iso talo? Vai oletko saanut jo hänet nalkkiin, ilman avioehtoa?

[/quote]

kateellinen, imartelevaa :) mun mies on persaukinen. oon luonu omaisuuteni työllä ja fiksulla rahankäytöllä. sulle se taitaa olla vierasta :)

Vierailija
144/313 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:14"]Emperor, Shining, Cold Fairyland, King Crimson ja Hiromi Uehara[/quote]
Olet historiasta ja musiikista kiinnostunut introverttinörtti. Sinulla on shokkivärjätty tukka ja lävistyksiä, tai sitten olet stereotyyppisen nörtin näköinen mies. Hyvin älykäs, ehkä jopa Mensa-tason.[/quote]

Palautteena, ulkonäköveikkaus ja sukupuoli menivät täysin pieleen. Olen kiinnostunut musiikista ja harrastan sitä soittajanakin. Historiakin kyllä kiinnostaa mutta ei mitenkään erityisesti ja parempi kuvaus olisi ehkä laajasti eri tieteistä ja filosofiasta kiinnostunut. Muutenkin harrastukseni ovat kyllä introvertin suuntaisia mutta sosiaalisissa tilanteissa olen kyllä lähempänä ekstroverttia. Älykkyyttäni ei ole tutkittu mutta työskentelen neurologian / neurotieteen alan tutkijana tutkijana, jos se jotain kertoo.

Vierailija
145/313 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forgotten Horror, Anaal Nathrakh, Cemetery Lust, Destroyer 666, Fleshgod Apocalypse.

Vierailija
146/313 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Doors, MA Numminen, Jaakko Laitinen ja Väärä Raha, Joose Keskitalo, Bob Marley

Vierailija
147/313 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:57"]Sentenced Poisonblack Bon Jovi Pink Maroon 5 Wiz Khalifa Vaikea laittaa pelkkää viittä kun on moooonta hyvää[/quote]Olet sellainen power-woman, et anna muiden hyppiä silmillesi. Et ole kuitenkaan millään tavalla aggressiivinen, vaan sinusta huokuu tyyni itsevarmuus. Et jätä koskaan festareita välistä, ja katsot kaikki televisiosta tulevat musiikkiohjelmat ja -kilpailut.

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:59"]Bad Religion, The Doors, In Flames, Iron Maiden, Wigwam[/quote]Olet kolmekymppinen mies, entinen 77-punkkari. Olet jollain käytännönläheisellä alalla ja sinulla on autotallibändi, jossa soitat kitaraa.

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:00"]Junnu Jvg Apulanta Sanni Richard Clayderman[/quote]Olet alle parikymppinen nainen. Apulantaa olet fanittanut aina. Kannatat kiihkeästi paikkakuntasi jääkiekkojoukkuetta ja käyt usein otteluissa.

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:00"]Jack Johnson, Bruno Mars, Donavon Frankenreiter, Jason Mraz ja Colbie Caillat.[/quote]Suurimmaksi osaksi tuntemattomia nimiä, joten mielikuvia ei oikein tule. :( Bruno Mars tekee käsittääkseni melko menevää musiikkia ja tarttuvia biisejä, joten sen perusteella sanoisin, että olet alle kolmekymppinen nainen, kiinnostunut muodista ja viihteestä. Sosiaalinen?

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:05"]Nightwish, Sonata Arctica, Alice Cooper, Voltaire (ei oo suomessa hirveen tunnettu, tädä yks sen biisi

) ja Ozzy Osbourne.[/quote]Voltaire ei tosiaan ollut tuttu, mutta toi biisi on tosi hyvä!Tykkäät perinteistä ja olet goottityylinen. Rauhallinen "kotihiiri", valitset ennemmin illan parin hyvän kaverin kanssa kuin menemisen meluisaan yökerhoon.

-AP

Vierailija
148/313 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ehdit arvioida suurimman osan! :)
.
Eminem
.
Calvin Harris
.
Ariana Grande
.
Robin
.
Themet ja kaikki sen tapaiset (esim he's a pirate, heart of courage(?)...)

Vierailija
149/313 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni, junnu, clayderman, Apulanta, Jvg

Tosiaan olen pitkään ollut jääkiekon parissa lapseni harrastuksen myötä. Mutta esim. nyt en Suomi-Venäjä peliä seuraa.

Teinini on noita Jvgtä ja Sannia soittanut niin paljon, että olen tykästynyt. Clayderman ja Junnu ovat suosikkejani lapsesta saakka. Ja Apulanta teki minuun vaikutuksen jo aikanaan Rantarockissa.

Ikää 35

Vierailija
150/313 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli Putro, Ismo Alanko, Maija Vilkkumaa, Pariisin Kevät, Irina, PMMP, Olavi Uusivirta, SMG, Haloo Helsinki! , Egotrippi

Vierailija
151/313 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insomnium
Sentenced
Omnium Gatherum
Jarkko Martikainen
Nirvana

Vierailija
152/313 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Van Der Graaf Generator, Caravan, Led Zeppelin, John Frusciante, Tim Buckley

Vierailija
153/313 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirvana, Led Zeppelin, Skid Row, David Bowie, Metallica.

Vierailija
154/313 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt olla huomioimatta tätä aloitusta, mutta aina tää pomppaa silmien eteen, joten luovutan..

Eli Muse, Volbeat, Avenged Sevenfold. Mukavana lisänä ehkä silloin tällöin Green Day piristämään..

Vierailija
155/313 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gong, Pink Floyd, Van der Graaf Generator. Bowie, Kate Bush, Nick Cave, Massive Attack, Portishead, Led Zeppelin, First aid kit.

Vierailija
156/313 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:28"]

"Pantera, Down, Rammstein, Rob Zombie, Type O Negative, Misfits (Danzigin aikainen)Sori, siin on kuusi mutten pysty jättämään noista mitään pois :)"

Olet 22-27-vuotias nainen. Rakastut aina renttumiehiin ja sulla on musta huumorintaju. Jos saat kutsun naamiaisiin, pukeudut aina kostyymiin, ja nautit sen kaltaisista tilaisuuksista. Sulla on kovaääninen nauru, ja olet hyvin hauska.

-AP

[/quote]

Aika hyvin, ikää tosin on 29 vuotta mutta tietenkin henkisesti aina lähemmäs kahtakymmentä :p Nauruni on pikemminkin aika pidättyväistä vaikka tekisi mieli röhöttää oikein kunnolla. Mutta juu muut siis oikein.

[/quote]
Miksi pidättelet naurua? Elämä on liian lyhyt sellaiseen, ja vanha kansakin sanoo että "se joka naurua pidättää, sillä on muutakin salattavaa" vai miten se nyt meni. ;) Eli anna mennä vaan! :)

"Nirvana, Led Zeppelin, Skid Row, David Bowie, Metallica."

Olet itsevarma ja voimakas persoona. Aikuinen nainen, ainakin kolmekymppinen. Seuraat jääkiekkoa ja vihaat Suomessa eniten turhia kieltoja ja EU-direktiivejä. Olet tummahiuksinen ja pitkä. Kirjallisuuden saralla pidät eniten klassikoista, kuten Kärpästen Herrasta.

"Olen yrittänyt olla huomioimatta tätä aloitusta, mutta aina tää pomppaa silmien eteen, joten luovutan..Eli Muse, Volbeat, Avenged Sevenfold. Mukavana lisänä ehkä silloin tällöin Green Day piristämään.."

Olet konstailematon persoona. Jos tupakoit, käärit sätkäsi. Silloin tällöin kärsit eksistentialistisesta kriisistä, mutta onnistut karistamaan sen nopeasti. Olet enemmän käytännönläheinen kuin teoreettinen.

"Gong, Pink Floyd, Van der Graaf Generator. Bowie, Kate Bush, Nick Cave, Massive Attack, Portishead, Led Zeppelin, First aid kit."

Olet eksentrinen 25-30-vuotias nainen. Tykkäät baskereista ja Woody Allenin leffoista. Harrastat jotain taiteellista.

-AP

Vierailija
157/313 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nightwish, Nirvana, Guns N' Roses, Maija Vilkkumaa ja Queen

Vierailija
158/313 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:29"]

Nightwish, Nirvana, Guns N' Roses, Maija Vilkkumaa ja Queen

[/quote]

Rinnastan Maija Vilkkumaan jostain syystä lastentarhaopettajiin. Työskentelet lasten tai nuorten parissa, olet pitkäpinnainen ja huolehtiva. Enemmän järjestelmällinen ja tarkka kuin huithapeli boheemi. Olet myös hyvin rento, etkä jaksa stressata liikoja. Iältäsi olet 30-35-vuotias. Pukeudut tummiin, nahkatakkeihin ja tennareihin.

Jos jotakuta kiinnostaa, niin tällainen olisi oma listaukseni; The Velvet Underground, Sisters of Mercy, Tori Amos, Joan Baez ja Interpol. :)

-AP

Vierailija
159/313 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tuu takas!

Vierailija
160/313 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:13"]

"Bonobo, Ceebrolistis, Kimbra, Solonen & Kosola, Anita Ward."

Alle kaksikymppinen nainen. Sosiaalinen ja ulospäin suuntautunut, haluaisit olla radiojuontaja.

[/quote]

Sukupuoli, ikä, temperamentti ja ammattihaave väärin. :D Olen kyllä opiskellut joskus parin kurssin verran radiotyötä, mutta juontajaksi en kyllä koskaan halunnut.

Tosi hauska kyllä, että teit näitä.