Mitä sait mukaan muuttaessasi?
Niin, eli mitä tavaroita sait mukaan kun muutit kotoa?
Kommentit (21)
Sängyn, pöydän ja jotain pyyhkeitä ja lakanoita.
Sängyn, lipaston, jotain vanhoja astioita ja 8 wc paperirullaa. Muistan oikein hyvin tuon, kun isäni vielä sanoi että jatkossa joudun ostamaan itse nuokin.
Sain ottaa omista tavaroistani kaikki, mitä halusin ottaa. Olisi siellä vieläkin vaikka mitä, mitä voisin käydä hakemassa. En vaan tiedä, kannattaako hakea, kun talo on hajusta päätellen homeessa.
Kävin salaa hakemassa koulukirjat, vaatteita ja henkilökohtaisia tavaroitani. Minut siis heitettiin kotoa.
Vaikka mitä ja kaikkea. Paljonhan mä olin ehtinyt itse hankkiakin, kun jonottelin asuntoa puolisen vuotta. Näin vanhoja asioita voi muistaa.
Henkilökohaiset tavarat, sänky ja kirjahylly.
Sain kaiken, mitä tarvitsin ja todetaan nyt vielä, että pärjäsin tuolloin hyvin vähällä. Esim. kalusteina oli vuodesohva, tv-taso, työpöytä, tuoli ja lipasto. Eka kämppäni oli neljän hengen soluasunto eli keittiö ja kylppäri oli yhteisiä.
Tyhjensin oman huoneeni, eli sängyn, kirjoituspöydän, kirjahyllyn, strerot, vaatteet, kirjat jne. Olisin saanut vanhoja astioita, pyyhkeitä ja ties mitä muuta krääsää, mutten huolinut vaan ostin pikkuhiljaa omani.
Muutin kotoa heti armeijan jälkeen ja menin samalla töihin. Kahdeksassa kuukaudessa minulla oli kaikki tarpeellinen, ennen kuin aloitin opinnot. Onneksi, koska opintotuella, -lainalla ja kesäpalkoilla ei mitään pystynyt ostamaankaan.
Minulle hankitut kalusteet, tavarat ja tekstiilit.
Vierailija kirjoitti:
Sain kaiken, mitä tarvitsin ja todetaan nyt vielä, että pärjäsin tuolloin hyvin vähällä. Esim. kalusteina oli vuodesohva, tv-taso, työpöytä, tuoli ja lipasto. Eka kämppäni oli neljän hengen soluasunto eli keittiö ja kylppäri oli yhteisiä.
Vähän. 😆Mä muutin rinkan kanssa. Vanhemmat laittoi perässä pyörän junalla.
Tietysti olisin saanut huonekalujakin huoneeseempi, mutta nuorena tuntui coolimmalta noin.
Sängyn, lakanat ja petivaatteet, sohvan, sohvapöydän, tv:n, stereot, tietokoneen, kirjahyllyn, ruokapöydän ja tuolit.
Astiat, kahvinkeittimen, leivänpaahtimen, mikron, ruuanlaittovälineet.
Imurin ja mopin. Vaatteet. Pesukoneen.
Auton ja polkupyörän.
Eli ihan kaiken, mitä tarvitsin. Olin ja olen edelleen kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän. 😆Mä muutin rinkan kanssa. Vanhemmat laittoi perässä pyörän junalla.
Tietysti olisin saanut huonekalujakin huoneeseempi, mutta nuorena tuntui coolimmalta noin.
Olitpas tosiaan cool 🙂🙂🙂
Taisin ottaa kirjoituspöydän, tuolin, maton ja pienen matkatelkkarin (80-lukua elettiin). Tietysti sitten kaikkea pienempää omaa tavaraa ja vaatteet. Astioita. Ja polkupyörän.
Äiti osti minulle sängyn ja patjan.
Muutin soluasuntoon, jossa oli esimerkiksi keittiön kalusteet valmiina.
Sängyn, lipaston, jotain vanhoja astioita ja 8 wc paperirullaa. Muistan oikein hyvin tuon, kun isäni vielä sanoi että jatkossa joudun ostamaan itse nuokin.
Päiväkirjani.
Lienee sanomattakin selvää, että nyt kun esikoiseni muutti kotoa muutama kk sitten niin homman nimi oli hieman erilainen.
En mitään:/