Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

163cm ja 55kg, haluaisin laihtua vielä

Vierailija
15.01.2022 |

2-3 kg, mutta ei lähde millään. Vaihtaisitteko normaalit lounaat kala/kanasalaatteihin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 164cm ja 47kg, itsellekin ihannepaino olisi 50. 55kg olisi mulle liikaa, en kokisi olevani ”kotona” sellaisessa kehossa. Tykkään olla siro ja hoikka. Tätähän ei saa ääneen sanoa ilman että haukutaan syömishäiriöiseksi tai mielisairaaksi.

Vierailija
22/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samoilla mitoilla ja haluaisin lihoa muutaman kilon. Näytän hirvittävän laihalta tämän painoisena ja mitkään vaatteet ei istu kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen samoilla mitoilla ja haluaisin lihoa muutaman kilon. Näytän hirvittävän laihalta tämän painoisena ja mitkään vaatteet ei istu kunnolla.

Osta pienempiä vaatteita.

Vierailija
24/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden mitoituksia on viime vuosina muutettu niin, että kun joku vaate ennen oli kokoa S, se on nykyään XS, koska halutaan naisten kuvittelevan olevan pienempiä kuin ovatkaan. Sitten niille oikeasti pienille ei enää löydy naisten vaatteita, kun XS on ihan liian iso koko.

Vierailija
25/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei voi koskaan olla liian laiha.

Vierailija
26/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta pienempiä vaatteita.

Vaatteet on kyllä oikeaa kokoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän