163cm ja 55kg, haluaisin laihtua vielä
2-3 kg, mutta ei lähde millään. Vaihtaisitteko normaalit lounaat kala/kanasalaatteihin?
Kommentit (26)
Mä olen samoilla mitoilla ja haluaisin lihoa muutaman kilon. Näytän hirvittävän laihalta tämän painoisena ja mitkään vaatteet ei istu kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen samoilla mitoilla ja haluaisin lihoa muutaman kilon. Näytän hirvittävän laihalta tämän painoisena ja mitkään vaatteet ei istu kunnolla.
Osta pienempiä vaatteita.
Vaatteiden mitoituksia on viime vuosina muutettu niin, että kun joku vaate ennen oli kokoa S, se on nykyään XS, koska halutaan naisten kuvittelevan olevan pienempiä kuin ovatkaan. Sitten niille oikeasti pienille ei enää löydy naisten vaatteita, kun XS on ihan liian iso koko.
Nainen ei voi koskaan olla liian laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta pienempiä vaatteita.
Vaatteet on kyllä oikeaa kokoa.
Mä oon 164cm ja 47kg, itsellekin ihannepaino olisi 50. 55kg olisi mulle liikaa, en kokisi olevani ”kotona” sellaisessa kehossa. Tykkään olla siro ja hoikka. Tätähän ei saa ääneen sanoa ilman että haukutaan syömishäiriöiseksi tai mielisairaaksi.