Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

163cm ja 55kg, haluaisin laihtua vielä

Vierailija
15.01.2022 |

2-3 kg, mutta ei lähde millään. Vaihtaisitteko normaalit lounaat kala/kanasalaatteihin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää laihdu, tuo on ihanteellinen paino. Laihduin tuosta (muista syistä kuin tarkoituksellinen laihduttaminen) ja olen liian laiha nyt n. 51-52 kiloisena. Rypyt näkyy selvemmin naamassa ja kaulassa, kun ikää jo on. Pituus sama kuin sinulla.

Vierailija
2/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on sama pituus ja painoa 49. Yritän juuri saada vaikka 3kg lisää mutta en tiedä mitä söisin kun kaikki maistuu pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla pituudella 55 kiloisena ei ole erityisen hoikka ja esimerkiksi juoksu voi olla raskasta tuossa painossa. Elämä on kevyttä kevyempänä.

Vierailija
4/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet ole joku tavoitteellinen kestävyysurheilija niin ei todellakaan tartte/kannata laihtua.

Vierailija
5/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laihtua, jos itsestä tuntuu siltä.

Vierailija
6/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lopettaisit vaa'an kyyläämisen ja keskittyisit treeniin ja terveisiin elämäntapoihin?

Vierailija
7/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta jos haluat laihtua.

Vierailija
8/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla pituudella 55 kiloisena ei ole erityisen hoikka ja esimerkiksi juoksu voi olla raskasta tuossa painossa. Elämä on kevyttä kevyempänä.

juoksu raskasta 55-kiloisena, kun BMI reilut 20?

Vierailija
9/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole yli (tai ali-)painoinen, ei kannata katsoa vaakaa vaan peilikuvaa.

Eli lisää urheilua mutta älä vähennä kaloreita liiaksi, lihakset tarvitsee energiaa kasvaakseen

Vierailija
10/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ihan tosissaan??? Paljon riippuu ruumiinrakenteesta, mikä paino on sopiva

Vierailija
11/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei se helppoa ole.

Itse olen 166cm ja nykyään painan 54kg. Haluaisin pari kiloa pois mutta tosi tiukassa ne on.

En osaa olla syömättä/kärvistellä ruoan kanssa niin pakko lisätä liikuntaa.

Vierailija
12/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa 163cm ja painan 60kg,mutta olen ihan sopusuhtainen.

Vierailija
13/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä varsin hoikka. Jos haluaa muuttaa kehonkoostumusta niin sitten on paras suunnata salille. Pitää painon samana ja kehittää lihaksistoa tasapainoisesti niin näyttää oikeen hyvältä.

Vierailija
14/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

53kg on varmasti hyvä paino, jos tykkää juoksusta ym kestävyysliikunnasta

Vierailija
15/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä varsin hoikka. Jos haluaa muuttaa kehonkoostumusta niin sitten on paras suunnata salille. Pitää painon samana ja kehittää lihaksistoa tasapainoisesti niin näyttää oikeen hyvältä.

Juoksijan ei kannata kasvattaa isoja lihaksia, ei mitään hyötyä.

16/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on anorektisuutta. 

Vierailija
17/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssa 163cm ja painan 60kg,mutta olen ihan sopusuhtainen.

Olet joko aika lihaksikas tai "muodokas". Ap haluaa olla hoikka.

Vierailija
18/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin keskustelu kertoo siitä, miten hoikkuuden käsite on nykyään hämärtynyt. Luullaan, että joku 55 kg on hoikka, vaikka se ei ole sitä kuin 170 cm pituudessa. Oikeasti hoikan ja siron naisen bmi on 18 paikkeilla. Naisella ei kuulu olla isoja lihaksia eikä paljon rasvaa.

Vierailija
19/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samanpituisena ja saman painoisena tunsin samoin vaikka todellisuudessa mun piti ainoastaan kiinteytyä hurjasti.

Jumppaa, joogaa, tanssia, juoksua ja hiihtoa niin kummasti kroppa muovautui sulavapiirteisemmäksi ja timminä ei olekaan ollut enää mitään tarvetta laihtua. Vaatteet istuu päälle kivasti ja peilikuva miellyttää. Lisäksi kropassa on hyvä ja kevyt olla.

Painoa on nyt jopa pari kiloa enempi (se vaihtelee sen plus miinus 2 kg/kuukaudessa) mutta etenkin vyötärön ympärys on pienempi kuin aiemmin ja farkuista menee tuumaa/kahta pienempi koko.

Vierailija
20/26 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama, 160/50, haluaisin painaa 48 ja joskus painanutkin imettäessä, vähemmänkin. Mun kroppa vaan vissiin laskee kalorit mun puolesta eikä onnisu millään. Jos syön paljon, aineenvaihdunta käy vaihdilla ja on jaksava olo. Jos syön vähemmän ja yritän liikkua niin pakki on aivan jumissa, en pysty ees vessassa käymään moneen päivään. En tiedä miten kroppa sitä säätelee, mutta söin mitä vain, paljon tai vähän, minkä pituisia aikoja vain niin paino tuntuu pysyvän tiukasti tässä tai sitten tulee lisää pari kiloa, mutta ne pari kiloa kyllä lähtee helposti. Oikeastaan nyt viimeiset pari kuukautta oon miettinyt, että ei väkisin kun on kerran niin vaikeaa. Tosi tyhmäähän se on murjottaa kahden kilon takia kun on aivan ok näin ja monen mielestä varmaan parempikin tai ainakin mies tykkäisi jos olisin vähän pehmeämpikin. Ei siis muuta kuin omat tyhmät paineet. Lähinnä tulin jakamaan kokemuksen, että ei kyllä lähde helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä