Jos asun Espoossa niin saanko valita Helsingistä synnytyssairaalan?
En siis ole vielä raskaana edes tai mitään, mutta tällaiset asiat on mielessä koska toivottavasti pian tulee perheenlisäystä ja olemme pian muuttamassa paikkakuntaa Helsingistä Espooseen, mutta haluaisin ehdottomasti synnyttää kättärillä.
Kommentit (25)
Ei minulla ainakaan hyvää sanottavaa naistenklinikasta.
Minulla on pelkkää hyvää sanottavana Naistenklinikasta. Ystäväni oli Jorvissa, makuuttivat raskausmyrkytyksen vuoksi. Tilanne huononi ja lähettivät Naikkarille, jossa leikattiin heti, ja ihmeteltiin miksei ollut leikattu jo päiviä aiemmin.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:23"]Mulla nuorin tosin on jo kohta 7 v mutta kaikki neljä olen synnyttänyt naistenklinikalla ihan vain sen perusteella, että neuvolassa kun kysyttiin missä aikoo synnyttää niin sanoin siellä ja sen jälkeen on kaikki toimenpiteet, ultrat, ylimääräiset seurannat jne. ollut aina siellä. Ihan ekan lapsen kanssa eka ultra oli Jorvissa, koska en ollut vielä silloin päättänyt, missä synnytän.
Ei kai asiat ole niin paljon muuttuneet?
[/quote]
Remontin takia naikkarille on viime aikoina otettu vain erityishoitoa vaativat tapaukset. En tiedä onko tämä tilanne jo ohi.
Naikkarille voi päästä ihan taviskin, jos siellä vaan on tilaa. Ei niitä saleja kannata tyhjän panttina pitää ihan turhaan.
Mulla nuorin tosin on jo kohta 7 v mutta kaikki neljä olen synnyttänyt naistenklinikalla ihan vain sen perusteella, että neuvolassa kun kysyttiin missä aikoo synnyttää niin sanoin siellä ja sen jälkeen on kaikki toimenpiteet, ultrat, ylimääräiset seurannat jne. ollut aina siellä. Ihan ekan lapsen kanssa eka ultra oli Jorvissa, koska en ollut vielä silloin päättänyt, missä synnytän.
Ei kai asiat ole niin paljon muuttuneet?