Paljonko maksatte vakuutuksia vuodessa yhteensä?
Kävin miettimään tätä kun käytiin kaikki vakuutukset juuri läpi ja ne on melko pakollisia. Autot (2kpl) talo, lapset (2kpl) ja meidän vanhempien sairauskulu ja tapaturmavakuutus. Koiralle myös ell vakuutus.
Nämä olivat 4500e vuodessa.
Lisäksi on yrityksen YEL vakuutus ja yrittäjän sairaspv rahavakuutus johon sisältyy henkivakuutus ja vastuuvakuutus.
Nämä tähän päälle 5500e/v
Saako joku näitä halvemmalla?
Kommentit (54)
Eläinlääkärivakuutuksissa kannattaa olla tarkkana. Usein voi olla parempi laittaa vakuutusmaksun suuruinen summa vaikka rahastoon ja käyttää säästöjä tarvittaessa.
230 euroa, kotivak ja tapaturmavak. Köyhällä juuri pitää olla. Lisäksi sairauskuluvak.
Pari autoa, kaks kämppää, prätkä, kolme lasta, kaksi aikuista vakuutettu, olisko jotain 3500€/kk.
Ja voin sanoa että aina sattuu ja tapahtuu, en pidä hintaa pahana suhteutettuna apuun minkä saa kun turma käy.
Asunnosta 60e, autosta 600e ja siinä se.
Työnantaja tarjoaa vapaa-ajan laajan tapaturma ja terveysvakuutuksen sekä matkavakuutuksen.
Vierailija kirjoitti:
230 euroa, kotivak ja tapaturmavak. Köyhällä juuri pitää olla. Lisäksi sairauskuluvak.
Mistä saa kaikki nämä vuodeksi tuohon rahaan?
Mun yksiössä kotivakuutuskin yksistään on yli tuon.
Vierailija kirjoitti:
Heh noi tuullasivakuutukset. Maksaa, nyt jotain 200+ vuodessa vain sen takia että typerä autonvalmistaja laittanut auton helpoiten hajoavaan osaan älyttömiä sähkö toimintoja. Ma ostan tolla, vakuutuksen hinnalla omaani uuden vaikka joka vuosi 😁
Uudessa autossa lasin hinta voi olla lähemmäs pari tonnia. Edellisessä kilpailutuksessa lasivakuutus juuri oli ratkaiseva tekijä. Ja taas on muuten lasi halki.
Vierailija kirjoitti:
Eläinlääkärivakuutuksissa kannattaa olla tarkkana. Usein voi olla parempi laittaa vakuutusmaksun suuruinen summa vaikka rahastoon ja käyttää säästöjä tarvittaessa.
Jep. En ymmärrä miten jotkut huijaa itsensä uskomaan että vakuutus koiralle on kannattava.
En ole edes viitsinyt laskea, mutta joka kuukausi tulee maksuja 200-400 euroa. Ihan järkyttävästi. Iso omakotitalo laajimmalla kotivakuutuksella, kaksi autoa täyskaskolla, lasten vakuutukset, henkivakuutukset, matkavakuutukset ja ties mitä. Koirille ei saa vakuutuksia kun ovat työkoiria.
Vakuutusmaksuihin menee vuodessa noin 1000€. Sisältää:
- kotivakuutus+ osat siihen
- 2kpl vuokranantajan vakuutusta (sijoitusasuntoihin)
- matkavakuutus
- matkatavaravakuutus
- tapaturmavakuutus
- AIG- vakuutus luunmurtuma, venähdys ja sairaanhoito
- toisessa vakuutusyhtiössä myös tapaturmavakuutus.
Tässä muistaakseni vakuutukseni.
Kodinvakuutus 120€.
Muita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun yksiössä kotivakuutuskin yksistään on yli tuon.
Pohjolassa on 35 neliön yksiön kotivakuutus 120€/vuosi.
Ehkä halpuus johtuu siitä että olen Osuuspankin omistaja-asiakas.
Kannattaa tarkistaa millainen tapaturma- ja matkavakuutus sisältyy ammattiliiton jäsenmaksuun. Yllätyin miten kattava ja irtisanoin omani, olin maksanut niitä monta vuotta turhaan, lähes satasen vuodessa.
n. 1400e/v. talo täysarvosta +irtain, auton kasko, huvimaja+varastot sisältöineen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun yksiössä kotivakuutuskin yksistään on yli tuon.Pohjolassa on 35 neliön yksiön kotivakuutus 120€/vuosi.
Ehkä halpuus johtuu siitä että olen Osuuspankin omistaja-asiakas.
Halpuus ❓. Tarkista huviksesi mitä muualla maksaa. Äkkiä katsottuna kilpailija n. 80€.
Vierailija kirjoitti:
n. 1400e/v. talo täysarvosta +irtain, auton kasko, huvimaja+varastot sisältöineen
Onko päällekkäisiä vakuutuksia. Omassa korvaa talon irtaimisto myös tallissa olevan irtaimen ja huvimajan siinä sivussa.
Itsellä samaa luokkaa vuosimaksu mutta ajopelejä enempi ilman täyskaskoja.
129e/vuosi eli 10,83e/kk laaja kotivakuutus ja matkavakuutus
- Omakotitalon kotivakuutus
- Pariturva
- Lapsivakuutus
- Kahden henkilöauton liikennevakuutus & osakasko
1230€ vuodessa.
Moikka,
Teen yksillöllisesti jokaiselle räätälöidyn vakuutustarjouksen Turva vakuutuksesta. Voit soittaa minulle, nii jutellaan lisää!
040 5897298 tai laittaa viestillä oman puhelinnumerosi, niin soitan. leena.heikkala@turva.fi
Käyttäjä41640 kirjoitti:
Moikka,
Teen yksillöllisesti jokaiselle räätälöidyn vakuutustarjouksen Turva vakuutuksesta. Voit soittaa minulle, nii jutellaan lisää!
040 5897298 tai laittaa viestillä oman puhelinnumerosi, niin soitan. leena.heikkala@turva.fi
Raha ratkaisee. Joskus oli turvassa turvassa. Teitte ulos hinnoittelun, liikennevakuutukset kaikki reilusti yli muiden.
Turha verrata yrityksen vakuutuksia kotivakuutuksiin.